D0 "Dé nula" = Pražský okruh

Řidiči na silnicích, zkušenosti, nehody, policie, dopravní předpisy a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Tomas B 14. 1. 2019 13:05

vykup uz mel byt davno vyreseny, o tom zadna

v diskuzi tam nekdo psal, ze je mozny nekam kouknout jak to vypada s tema vykupama a pry to neni tak hrozny
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar


Odeslat příspěvekod Major Kure 18. 2. 2019 16:04

odjebat sa odtialto
[quote="goes"] je to postaveno na mych znalostech o vsem[/quote]
[quote="antracit"]Já jsem se ještě nezmýlil.[/quote]
[quote="maincoonsback"]V zásadě je můj názor na tuto věc správný.[/quote]
[quote="goes"]Major ma pravdu[/quote]
[quote="goes"]Mam ho rad.[/quote] (Majora)
Major Kure
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 18. 2. 2019 16:10

clovek vi *****, jak to s poctama aut muze byt, na ***** je, ze se se vsim sereme dlouho a pak to takhle vypada
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod boss-ivoss 19. 2. 2019 10:03

Tomas B píše:vykup uz mel byt davno vyreseny, o tom zadna


A co přesně bys chtěl vykupovat? Jako celý lány polí v širokým okolí, kde všude by mohla případně dálnice/D0 vést?
Normálně se to dělá tak, že se počká na územní rozhodnutí, které stabilizuje trasu, a na základě toho se oddělí pozemky. Jen ty potřebné pozemky pak vykoupíš.
Tady na jiné stavbě (obchvat Sezemic) je jasně vidět, jak to vypadá po územku:
https://www.jpeg.cz/images/2019/02/17/I ... 17-100.jpg
boss-ivoss
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 19. 2. 2019 10:30

spatna formulace ode me, mysleno ze uz davno melo byt vydano platne rozhodnuti a tim padem vykoupene pozemky

nicmene v clanku je zminka, ze vykupy pozemku zacnou uz pred tim, nez bude vydano platne uzemni rozhodnuti
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod boss-ivoss 19. 2. 2019 10:37

Ano, je to asi první stavba, kde se Praha rozhodla že vykoupí pozemky v daleko širším pruhu než bude výsledná dálnice. Samozřejmě mě to bude stát o hromadu peněz navíc, ale zase chtějí ten nepoužitý zbytek osázet zelení.
boss-ivoss
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 19. 2. 2019 10:44

boss-ivoss píše:Ano, je to asi první stavba, kde se Praha rozhodla že vykoupí pozemky v daleko širším pruhu než bude výsledná dálnice. Samozřejmě mě to bude stát o hromadu peněz navíc, ale zase chtějí ten nepoužitý zbytek osázet zelení.


to vykupujes ty, jo :-))
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zelvotron 19. 2. 2019 13:41

Tomas B píše:https://www.idnes.cz/praha/zpravy/praha-studie-cvut-radlicka-radiala-zhorsi-kolony-barrandovsky-most.A190218_134603_praha-zpravy_nuc


to sou zase prdy, to se říkalo u Blanky taky, realita je taková že Radlická je ve špičce neprůjezdná už teď a jediný co se za 20 let udělalo je to že z původního čtyřpruhu ve skoro celý dýlce zbyly jen kousky který ztěží stačí na předjetí i pomalých aut

a taky kdyby nebyly s tim zastavování provozu do tunelu tak hysterický tak by nemusela skoro každý odpoledne stát celá Dobříšská
zelvotron
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod boss-ivoss 19. 2. 2019 14:12

Tomas: tak mělo tam bejt "samozřejmě že to bude stát" ... :-) Ale tak jako nadprůměrnýmu plátci daní se mě to samořezřejmě taky dotýká :-)

zelvotron: nevím, jestli jsi četl ten článek nebo i tu studii. Já jo a je z toho snad jasné, že Barranďák bude ucpanej.
boss-ivoss
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zelvotron 19. 2. 2019 17:39

článek sem čet, ale nějak nevidím důvod proč by se otevřením radlický radiály mělo nějak razantně skokově zvýšit zatížení baranďáku, ty auta se akorát napojí o kousek jinde než dneska, ale bude jich cca stejně

to napojení ve zlíchovským tunelu jak je dneska připravený samo o sobě ale určitě ideální není to je pravda a nehody tam asi budou
zelvotron
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod boss-ivoss 19. 2. 2019 18:29

Statistiky po otevření Blanky taky ukazovaly výrazný pokles dopravy všude jinde (magistrála, nábřeží), a pak to zase pomalu vyrostlo skoro na původní hodnoty. Jediný, kde došlo opravdu k poklesu, je Letná a okolí.

Pamatuju si, když se Blanka otevřela a ještě byla hezky průjezdná, tak jsem si klidně sjel z Kobylis na Břevnov ke Kšánovi pro masu k obědu, protože to najednou byl kousek. Předtím by mě to ani nenapadlo (každá cesta 40 minut poskakování po Letné).
boss-ivoss
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zelvotron 19. 2. 2019 19:04

časem určitě jo, stejná situace byla i na baranďáku a jižní spojce po tom co se otevřel okruh tak se najednou dalo jezdit po jižní spojce i ve špičce parádně, a dneska už je to taky zpátky, ta studie je sice pěkná a asi má v lecčems i pravdu, ale je nebezpečná, protože může způsobit oddálení výstavby radlický radiály, protože ty návrhy na to co postavit předtím jsou z hlediska času dost výhledový, kdežto RR je potřeba už teď
zelvotron
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jurajec 8. 4. 2019 12:55

od 2.4.2019 - 17.4.2019 : ulice Strakonická, pod Barrandovským mostem, směr Smíchov, Praha 5, práce na silnici, pravý jízdní pruh uzavřen

Kvůli tomuto zúžení mohou řidiči využívající příjezd do Prahy přes strakonickou (v ranní špičce) poznat jaký denní chléb je čeká až se uzavře 1 nebo 2 jízdní pruhy na barrandovském mostě během jeho rekonstrukce která začne pravděpodobně v roce 2020.

Dnes ranní špička vypadala tak, že o 6:30 už byla 3km kolona od nájezdu na barrandovský most až k lahovicím :-!
jurajec
Štamgast

Odeslat příspěvekod addiction 8. 4. 2019 13:00

No zrovna na Strakonicky ve smeru do centra je rano uplne jedno, jestli tam je podobny zuzeni nebo ne, stoji to vetsinou az ke krizeni s D0 tak jako tak :-(
Not great, not terrible... but not great
addiction
Kavárník a lepšočlověk
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků