Ceny servisních prohlídek

Řidiči na silnicích, zkušenosti, nehody, policie, dopravní předpisy a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod HrdinaJan 20. 9. 2018 19:07

Té recese už bylo dost, řekl bych.
HrdinaJan
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 20. 9. 2018 20:39

Brzdy byli by v pici zrezli už třikrát za tu dobu u hybridu
TDI DSG
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 20. 9. 2018 20:47

:D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 20. 9. 2018 21:56

Arnie J píše:Tvl co je to za zasloužilý stroj?

Tatuv sluzebak co dostal od firmy
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 21. 9. 2018 08:16

málo peněz to není, ale je to částečně po repasi, když vidím ten soupis dílů
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod GeneHawkins 21. 9. 2018 08:42

tos_ píše:A teď si představ, že kdyby to byl hybrid, brzdy tam třeba teď nebudou, protože hybrid brzdí převážně rekuperací, spojka a dvojhmota vůbec, na podvozku by se muselo dělat méně věcí protože by se nemusel tahat s naftovým kolosem, takže by ve výsledku ještě víc ušetřil.

Hybrid je samá elektronika, tam se nemá co *****...
GeneHawkins
Insomniak roku 2013-17
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jurajec 21. 9. 2018 08:55

Jean ViC píše:Brzdy byli by v pici zrezli už třikrát za tu dobu u hybridu


pokud s tim jezdis cas od casu aktivne (tj. ne jako flegmatik co kouka jen na spotrebu) nezreznou

Na elektronice se opravdu nema co podelat - ono je jaksi tezke udelat ku_r_vitko (tj. usetrit na elektronice) tak aby odesla po 200tkm, navic kdyz elektronika se sdili mezi ruznymi modely a znackami je riskantni mit ji jako nejslabsi 'clanek'.
jurajec
Štamgast

Odeslat příspěvekod MV_cz 21. 9. 2018 11:07

jednoduchý, u hybridu už tam půlka věcí umře na studeňáky a vymění třetí sadu baterek
renaultí 1.8 M5P EDC
pežotí 1.2 PT HN05 EAT8
MV_cz
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 21. 9. 2018 12:47

u tesly to rekuperuje dost, takze brzda skoro neni potreba kdyz se jede predvidaveji ...
TDI DSG
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 21. 9. 2018 12:53

jde to nastavit, me dost ve meste vyhovuje jednopedal.
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 27. 9. 2018 19:25

10l origo AMG oleje přes 8000,- :D Takže v podstatě stejně, jako v autorizáku Škoda/VW :D
6,2 V8 375kW, 4,0 V8 470 kW, 3,5 V6 206 kW, 3,0 V6 200 kW a pár kafemlejnků…
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 27. 9. 2018 19:31

treba se podivej i na cenu motul 300v, to je nepremiovy vyrobce a ceny jak toho amg a to bude amg odpovidajici olej.

Aha, tak jen 400kc za litr https://www.alza.cz/hobby/motul-300v-po ... 983277.htm - takze to asi odpovida, ze amg bude sta 2x tolik protoze znacka

sustina taky stoji 300+ a to je proste normalni olej
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 27. 9. 2018 19:39

Tak já jsem spoko, slyšel jsem, že za něj chtěj i lehce přes 1000,- :D
6,2 V8 375kW, 4,0 V8 470 kW, 3,5 V6 206 kW, 3,0 V6 200 kW a pár kafemlejnků…
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 27. 9. 2018 21:16

Nissan350Z píše:10l origo AMG oleje přes 8000,- :D Takže v podstatě stejně, jako v autorizáku Škoda/VW :D

A to jako machruješ?
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 27. 9. 2018 21:25

Já ani nevim vlastně, je čím? :D
6,2 V8 375kW, 4,0 V8 470 kW, 3,5 V6 206 kW, 3,0 V6 200 kW a pár kafemlejnků…
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků