Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
goes píše:Jenze kapalina do -20 funguje jinak, pokud ji pouzivas a auto stoji a jinak, kdyz pojedes kilem. V tom druhem pripade ti uz treba nebude poradne fungovat ani ta do -40.
Lemmy K. píše:Tak jasně, když jedeš kilem v -20, kapalin se v tom větru ochlazuje a je studemější, ndž okolní vzduch. Ale v reálu mi nikdy neředěná do -20 nedělala problémy.
cptObvious píše:Fuha, moc asi nejazdis? Ja davam plnu nadrzku kazdy tyzden v zime.
Lemmy K. píše:Tak jasně, když jedeš kilem v -20, kapalin se v tom větru ochlazuje a je studemější, ndž okolní vzduch. Ale v reálu mi nikdy neředěná do -20 nedělala problémy.
alfah4ns píše:Popiralo by to fyzikalni zakony o vymene tepla.
Captain Slow píše:Zajímavý, já jsem ten problém zatím nepozoroval, a to jsem letos projel cca 5x dost solidní vánicí.
Nejezdíš náhodou moc pomalu?goes píše:Jenze kapalina do -20 funguje jinak, pokud ji pouzivas a auto stoji a jinak, kdyz pojedes kilem. V tom druhem pripade ti uz treba nebude poradne fungovat ani ta do -40.
Já ti nevim, ale windchill ovlivňuje pouze živé věci. Pokud je teplota vzduchu -20C a jedeš 160, tak se povrch auta ochladí na -20C, ne -40C.
vilik píše:alfah4ns píše:Popiralo by to fyzikalni zakony o vymene tepla.
Plynová lednička také popírá fyzikální zákony?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků