Nabíjčka z Lídlu - Ultimate Speed ULG 3.8 A1

Řidiči na silnicích, zkušenosti, nehody, policie, dopravní předpisy a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod miple 13. 2. 2018 18:17

No právě víc info jsem nesehnal. Akorát u té modré navíc píšou, Elektronicky regulované a plně automatické nabíjení s kontrolou průběhu.
miple
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Hustoles 13. 2. 2018 18:22

Tak to bude vono.
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 13. 2. 2018 18:23

Tipuju, ze to u te druhé jen zapomeli napsat, ledky na to ma taky.
Twingo II, 43 kW, zatim maka za Fordika
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Mondeo 1.8i combi - RIP
JardaB
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vagi 13. 2. 2018 18:52

Kámoš mi před vánoci nabízel tu červenou ULG 12 B3 za 600,- i se zárukou, jelikož neumí gelovky. Kdybych neměl tu za pětibábu, tak jsem ji vzal.
2.2i 16V - Mobil 1 FS x1 5W-50
Vagi
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 13. 2. 2018 18:58

To asi nemá uvnitř baterku a je to nutny pripojit do site i na startovani, ne? Pokud je to tak, prijde mi to uplne nahovno a ta za petikilo udela stejnou službu.
Twingo II, 43 kW, zatim maka za Fordika
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Mondeo 1.8i combi - RIP
JardaB
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miple 13. 2. 2018 19:04

Aha. Tuším, že ta modrá gelovky umí. Ale to zas asi není důležité.
miple
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod JardaB 13. 2. 2018 19:16

Kup obe přes eshop, tu horsi vrat a pak napis, jaky je rozdil. :-D
U ty cerveny vidim taky volbu AGM/GEL, stejne jako u modry. Taky je mozne, ze jsou uvnitř uplne shodne jen to jiny dodavatel da do jiné krabice.
Twingo II, 43 kW, zatim maka za Fordika
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Mondeo 1.8i combi - RIP
JardaB
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod GeneHawkins 13. 2. 2018 20:04

Nejspíš.
GeneHawkins
Insomniak roku 2013-17
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod j3s 13. 2. 2018 20:54

metyn píše:
MV_cz píše:To jako přes tenhle kablík ze zapalovače do zapalovače nastartuju auto s mrtvou baterkou?

no to ja nvm, při tom vyklízení tam bylo všelijakého harampádí a toto mě zaujalo tak sem se zde zeptal, ale podle dostupných info by se mrtvá baterka měla za 15 min oživit a natočit motor, no, Meta


ka-spel píše::D za 15 min

Hustoles píše:Zkoušel bych to pouze v přítomnosti členů místního SDH s adekv.výbavou...


Ale chlapci. Přemýšlejte trochu. 15minut * cca 8A = 2Ah. -> Při 200A 36 sec.
I při poloviční účinnosti to dává více než 15sec. startování.

Mám nabíječku konstantních 6A. I při úplně vybité baterce (zapomenutá světla) po 20 minutách v pohodě nastartuji.
j3s
Štamgast

Odeslat příspěvekod Hustoles 14. 2. 2018 17:13

Jsi šťastný muž-motorista.
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kevil 14. 2. 2018 18:41

Až na naprosté speciální případy, není potřeba baterii v autě dobíjet. Základem, je že je baterka v dobrém stavu, občas očistit kontakty a zkontrolovat ukostření (přechodový odpor). Klíčová je kontrola, že se baterie alternátorem nabíjí vždy na 100%. Pokud jí po uzamknutí auta nic dlouhodbě nevybíjí nadměrným proudem, musí v autě bez dobíjení vydžet několik měsíců.
Kevil
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ka-spel 20. 2. 2018 22:53

To je jen teorie. Praxe je jiná. Co jsem jezdil taxíky, tak stačilo, když stálo auto 2 dny v mrazech a nedalo se pak nahodit. Taky víc žravých spotřebičů (autorádio 2 DIN, TV tuner, alarm s GPS, taxametr, 2x kamera). Tak je fakt, že na Superb tam byla ***** no name baterka, ale jinak startoval i s mega natočenými km nadrc.
Felicia 1,6 kombi LPG -> Octavia II 1,9 TDI kombi
Časy se mění : praskají řetězy místo řemenů a lehčí je nastartovat nafťák v mrazu než zahřátý po jízdě
ka-spel
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 21. 2. 2018 00:28

2 dni?
Tak to je rozbite...normal auto tyzden aj dva musi dat.
glider
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kembuaa 21. 2. 2018 01:09

Shodou okolností jsem teď nesáhl na auto 3 týdny. Baterka 11,9V, takže vybitá. Při odstavení byla dobitá do plna.

Kolik se dá kalkulovat, že je k dispozici Ah u 90Ah baterky při teplotě kolem nuly mezi 12,7V a 12,2V?
kembuaa
Štamgast

Odeslat příspěvekod pech. 21. 2. 2018 02:53

pokud se jezdí dedodenně a trasy alespoň přes 10km/1 start tak se skutečně dobíjet nemusí... nicméně pokud se jezdí pošusty co kilometr to studený start a mezitím puštěné všechno (výhřevy oken, sedaček, ventilace, rádio) tak se to jen horko těžko dorovná, pokud se to neproloží delší trasou... dokud se to hejbe je to jedno, ale jak auto po takovémto provozu odstavíš na pár dí a mrzne, už ho nenahodíš...

kembuaa: nic divnýho, prostě je tam trvale připojeno mnoho ***** co užíraj baterku, která sje dále oslabená mrazem a to se pak po delší doba snadno dostane do stavu, kdy není schopna startu......

Kevil: několik měsíců vydrží ve stavu startu schopném leda v případě, že ji odpojíš a necháš v autě odpojenou, pak ano... pokud ji necháš připojenou, je díky serepetičkám nejpozději za 1 měsíc vybitá na ***** i v teplém počasí......
Škoda 105 DeLuxe 5Q
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků