průběžné vlákno rekonstrukce D1

Řidiči na silnicích, zkušenosti, nehody, policie, dopravní předpisy a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Arnie J 3. 10. 2018 10:57

Koleckobetonucimalty píše:A řešíte *****, prostě se málo staví a základní kapacitní tahy chybí, ať už se jim říká a počítají se jakkoliv. Tak nekecat a makat.

tvrdím snad něco jiného? vždyť to je úplná tragédie
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 3. 10. 2018 13:52

Já sem viděl hlavní rozdíl mezi R a D hlavně v tom, že na R mnohdy úplně chyběly a stále chybějí připojováky. Proto mě udivuje, že je na mnoha místech povolených 130, a když ti to tam potom z nuly bez připojováku prdne hejhula, kterej má zrychlení 0-80 za 1,5 minuty, tak se nestačíš divit.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod GeneHawkins 3. 10. 2018 18:13

V Itálii běžný.
GeneHawkins
Insomniak roku 2013-17
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 3. 10. 2018 18:51

To ale není moc dobrý.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 3. 10. 2018 20:49

MELLO píše:Já sem viděl hlavní rozdíl mezi R a D hlavně v tom, že na R mnohdy úplně chyběly a stále chybějí připojováky. Proto mě udivuje, že je na mnoha místech povolených 130, a když ti to tam potom z nuly bez připojováku prdne hejhula, kterej má zrychlení 0-80 za 1,5 minuty, tak se nestačíš divit.


Nikde kde je pripojivak pod normu se nejdezdi 130.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod siol.a 3. 10. 2018 20:59

aikoN píše:A do toho tu máme pičusy Děti Země, kteří komplikujou každou stavbu dálnice.

A Ťoka.
siol.a
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 3. 10. 2018 21:39

goes píše:
MELLO píše:Já sem viděl hlavní rozdíl mezi R a D hlavně v tom, že na R mnohdy úplně chyběly a stále chybějí připojováky. Proto mě udivuje, že je na mnoha místech povolených 130, a když ti to tam potom z nuly bez připojováku prdne hejhula, kterej má zrychlení 0-80 za 1,5 minuty, tak se nestačíš divit.


Nikde kde je pripojivak pod normu se nejdezdi 130.

Vědomě a zcela účelově lžeš a zavádíš.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 4. 10. 2018 06:06

GeneHawkins píše:V Itálii běžný.

Aha, tak k tomu vymysleli ferrari 8-D
MV_cz
Inventář

Odeslat příspěvekod MELLO 12. 10. 2018 11:36

Tak nám od zejtra začíná reko úseku Mirošovice - Hvězdonice. Až do neděle se bude jezdit v obou směrech jen jedním pruhem.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod metyn 12. 10. 2018 11:57

jezdit, jo? řekl bych spíš nejezdit, Meta
metyn
Štamgast

Odeslat příspěvekod MELLO 12. 10. 2018 12:29

No jo no.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 12. 10. 2018 12:29

MELLO píše:Tak nám od zejtra začíná reko úseku Mirošovice - Hvězdonice. Až do neděle se bude jezdit v obou směrech jen jedním pruhem.

Skvělý no, v kolik to zatarasí? Potřebuju tam ráno projet na čas :(
fiatí 1.4 940A2000
fiatí 1.4 350A1000 dualogic
MV_cz
Inventář

Odeslat příspěvekod MELLO 12. 10. 2018 12:31

O půlnoci z pátku na sobotu.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 12. 10. 2018 12:32

a to tam fakt od půlnoci budou makat?
fiatí 1.4 940A2000
fiatí 1.4 350A1000 dualogic
MV_cz
Inventář

Odeslat příspěvekod MELLO 12. 10. 2018 12:34

Třeba ne, ale spíš bych řekl že jo, aby to stihli do pondělí do rána. Raději napíšou půlnoc a začnou třeba po rozednění. Těžko říct.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků