Co vše zachytí on board camera....

Řidiči na silnicích, zkušenosti, nehody, policie, dopravní předpisy a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod aikoN 16. 3. 2018 17:59



Za mě je viník nehody kamioňák. Narval do něj schválně. K tomu nejspíš omezil/ohrozil volvistu v levém pruhu. Volvistu v případě prokázání vybržďování osolit taky.
aikoN
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 16. 3. 2018 19:10

Viník neviník, volvista dostal, co chtěl
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 16. 3. 2018 19:11

Přesně. Byl za hrdinu tak žádné výmluvy po bitvě
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mrazik 16. 3. 2018 19:32

Muzeme se tu dohadovat o tom, ze kamionak umoznil jinemu kamionu najet na dalnici tim, ze prejel do leveho pruhu. Mel na vyber pokracovat ve svem pruhu a nechat ten kamion zastavit nebo vyrazne pribrzdit v pripojovacim - nevim jak je tam siroky odsatavny pruh nebo sam vyrazne zabrzdit, aby ten druhy mohl najet. Myslim, ze se rozhodl celkem spravne, provoz minimalni, tak zvolil mensi zlo a prejel do leveho ruhu a druhy zrychlujici kamion v pohode najel na dalnici. Bohuzel se to dotklo ridice Volva, ktery se citil strasne omezen jednanim ridice kamionu a rozhodl se ho vytrestat. Proc ridic kamionu nezvolil nouzove brzdeni jsem psal uz predtim - za sebou mel dalsi kamion, pokud co vezl a kolik toho vezl - ono takova praskla kurta neni nic prijemneho nebo rozsypany naklad. Verim, ze kamionak brzdil, ale tak aby nezpusobil vetsi skodu nez pomackane plechy na osobaku.
deaktivován na vlastní žádost
mrazik
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mikey89 16. 3. 2018 19:38

Já když to jde, tak kamionu uhnu do levého vždycky, přeci jen má to napojování těžší s tou váhou, ale pokud je v levém plno, nebo tam někdo letí kudlu a vím že by musel brzdit na krev, tak se nedá nic dělat a kamion v připojováku musí počkat..

Ono lidi si nějak obecně zvykli na to pouštění z připojováku a kolikrát se hrozně zlobí když jim neuhnu, jako by snad měli přednost.. Přitom stačí aby šlápnuli na plyn
'01 BMW E39 530i. . . . . . 170kW @ 5900 rpm
'07 Ford Focus CC 1.6 . . . 74kW @ 6000 rpm
Mikey89
Insomniak roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 16. 3. 2018 19:51

mrazik píše:Muzeme se tu dohadovat o tom, ze kamionak umoznil jinemu kamionu najet na dalnici tim, ze prejel do leveho pruhu. Mel na vyber pokracovat ve svem pruhu a nechat ten kamion zastavit nebo vyrazne pribrzdit v pripojovacim - nevim jak je tam siroky odsatavny pruh nebo sam vyrazne zabrzdit, aby ten druhy mohl najet. Myslim, ze se rozhodl celkem spravne, provoz minimalni, tak zvolil mensi zlo a prejel do leveho ruhu a druhy zrychlujici kamion v pohode najel na dalnici. Bohuzel se to dotklo ridice Volva, ktery se citil strasne omezen jednanim ridice kamionu a rozhodl se ho vytrestat. Proc ridic kamionu nezvolil nouzove brzdeni jsem psal uz predtim - za sebou mel dalsi kamion, pokud co vezl a kolik toho vezl - ono takova praskla kurta neni nic prijemneho nebo rozsypany naklad. Verim, ze kamionak brzdil, ale tak aby nezpusobil vetsi skodu nez pomackane plechy na osobaku.

Jak daleko byl podle tebe za tím kamionem ten druhej kamion?
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aikoN 16. 3. 2018 21:13

Mikey89 píše:Ono lidi si nějak obecně zvykli na to pouštění z připojováku a kolikrát se hrozně zlobí když jim neuhnu, jako by snad měli přednost.. Přitom stačí aby šlápnuli na plyn


+1

Jen tak nedávno mě na čtyřproudovce z Olomouce chtěl jakýsi peugeot vytlačit do levého, který byl zapadaný sněhem s kolejema, i když měl před sebou ještě několik set metrů připojováku a jel o dost pomaleji. Na trubku zareagoval ublíženým blikáním...

-- 16. 3. 2018 20:31 --

mrazik píše:zvolil mensi zlo a prejel do leveho ruhu a druhy zrychlujici kamion v pohode najel na dalnici. Bohuzel se to dotklo ridice Volva, ktery se citil strasne omezen jednanim ridice kamionu


Vzhledem k tomu, co občas zažívám, si dokážu představit, že se mohl cítit dotčen zcela oprávněně. To sice neznamená, že ho má začít vybržďovat, ale rozhodně takovou situaci nepovažuju, za "menší zlo". Proč například kamioňáka nikdy nenapadne v pravém pruhu kolegovi přibrzdit, když už chce být ohleduplný, a vždycky si vybere omezení osobáku v levém, čímž de facto onu ohleduplnost nedobrovolně přenese na něj?
aikoN
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hvaceq 17. 3. 2018 11:35

Už jsem na to přišel!
V levém pruhu žerou auta méně paliva
Hvaceq
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod speleo 17. 3. 2018 12:29

goes píše:je to opet o tom, ze je na silnici nekdo, kdo vytvori onu krizovou situaci, vybudi v nekom agresi a resi se pak jen ten agresor a uz ne to provokativni chovani. Je to jako skocit do klece lvovi a pak toho lva chtit utratit, ze nekoho pokousal...

tim nehajim vybrzdovace, ale uprimne neznam pripad vybrzdovace, ktery by jen tak jel, rekl si ze se nudi a ze jen tak nekoho z nudy vybrzdi. Vzdy tomu predchazi nejake provokovani a to at umyslne, nebo tim, ze je ten clovek kokot a nepremysli.


+1
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yndezit 17. 3. 2018 12:36

Proč například kamioňáka nikdy nenapadne v pravém pruhu kolegovi přibrzdit, když už chce být ohleduplný, a vždycky si vybere omezení osobáku?

Ale jo, často se zpomaluje, vypne se tempomat, přidá trochu retardér, když je ztráta kinetické energie malá. Jenom to v osobáku není poznat.
yndezit
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marek Zrak 17. 3. 2018 13:20

Pokud mu končí připojovák a musel by zabrzdit, tak mi ani tak uhýbání do levého nevadí. Ale vytáčí mě do běla, když se sotva v připojováku zjeví a píčus to okamžitě pošle do levého. Kolikrát jej mineme a kamion z připojováku ještě ani nevyjede, protože nemá rychlost.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2
Coupe JCW KW3
Scania R490

hoonring.cz
Marek Zrak
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Koleckobetonucimalty 17. 3. 2018 13:25

Jo, auto teprve vykružuje větev křižovatky a někteří už jsou v levém, a ti stejní pak vjíždí do světelné křížovatky bez toho, aniž by věděli že ji projedou.
Demence.
Koleckobetonucimalty
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aikoN 17. 3. 2018 13:57

Marek Zrak píše:Pokud mu končí připojovák a musel by zabrzdit, tak mi ani tak uhýbání do levého nevadí. Ale vytáčí mě do běla, když se sotva v připojováku zjeví a píčus to okamžitě pošle do levého...


...a kolikrát u toho málem sejme toho, kdo v něm jede. A nemusí to být ani kamioňák.
aikoN
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marek Zrak 17. 3. 2018 14:16

A kolikrát se u toho vůbec nic nestane...
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2
Coupe JCW KW3
Scania R490

hoonring.cz
Marek Zrak
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod .Jelen. 17. 3. 2018 14:38

Většinou.
.Jelen.
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků