Co vše zachytí on board camera....

Řidiči na silnicích, zkušenosti, nehody, policie, dopravní předpisy a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Pajjoun 27. 11. 2014 21:13

ajif píše:
mlaskac píše:
ajif píše:
celkem nic, bo ti to 240 nejede :D



tak to se pleteš dneska jsem jel víc jak 242. 3.0tdi jede max 210-220 tacho což může být těch 208-210 reál 4.2 jsem už 250 tacho jel. strachy jsem ovšem pomalu nedýchal ta hmota je jinde,

tak z kopce možná jo ... :D Ale myslel jsem teda, že máš rozum, protože 200+ s tou těžkou krávou fakt nepovažuju za moc bezpečný. Tak snad to nepraktikuješ moc často ... ;)

Ono se to nezdá, ale ta V8 táhne dobře i v tý krávě obrovský. Vůbec sem se s italskym sporťákem nechytal. :-( :D
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 27. 11. 2014 21:17

Q7 4,2 TDI je slusny "narez" (na pomery SUV) :love:

ten zvuk a tah, na terorizovanie okolitej premavky idealne auto :love:
.bad.decision.matters.

goes 24.5.2020 23:11
:D dnes jsi vitez

evlo 29.3.2021 13:26
Gliderovo doporučeni autowerks cajk
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 27. 11. 2014 21:18

+1, nepříjemně pružný motůrek
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod addiction 27. 11. 2014 21:27

Zvuk a tah v Q7, to je V12 TDI :love:
Not great, not terrible... but not great
addiction
Kavárník a lepšočlověk
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod GeneHawkins 27. 11. 2014 21:56

Noclaf píše:Auto v pripojovaku neni predjizdene vozidlo. Vozidlo lze predjizdet az v okamziku kdy by se zaradil pred vozidlo v pravem jizdnim pruhu.

Jak jsi na to přišel? Z čeho vycházíš?
GeneHawkins
Insomniak roku 2013-17
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Moucha 27. 11. 2014 22:03

Moucha
ing. Spokojený
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mlaskac 27. 11. 2014 23:23

addiction píše:Zvuk a tah v Q7, to je V12 TDI :love:


to je, taky jsem na ni myslel kdyz jsem dnes s vozejkem pocuchal nervy typkovi v V6 so si tam dal z benzinky pismenkama V12 .

ale to je jina liga, brzdy vse je jinde pneu raketa mezi 3.0 a 4.2 je 400k rozdil (ciste za motor) mezi 3.0 a V12 je rozdil cele jedne V6 radeji dve nez jednu.

-- 27. 11. 2014 23:24 --

Pajjoun píše:
tak z kopce možná jo ... :D Ale myslel jsem teda, že máš rozum, protože 200+ s tou těžkou krávou fakt nepovažuju za moc bezpečný. Tak snad to nepraktikuješ moc často ... ;)

Ono se to nezdá, ale ta V8 táhne dobře i v tý krávě obrovský. Vůbec sem se s italskym sporťákem nechytal. :-( :D[/quote]


nedelej kuzicky nebo dam videa z onboard kamery jak to z stou 4.2 rezez hlava nehlava
mlaskac
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod addiction 27. 11. 2014 23:51

To je pravda, V12 TDI je hodne bananove narocna :-S
Not great, not terrible... but not great
addiction
Kavárník a lepšočlověk
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 28. 11. 2014 00:22

mlaskac píše:nedelej kuzicky nebo dam videa z onboard kamery jak to z stou 4.2 rezez hlava nehlava

Radši ne. :D Sem myslel, že už budou dávno přemazaný novějšíma. :-[
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kurt Heimreich 28. 11. 2014 00:28

Pajjoun neodolal nabidce? :)
Kurt Heimreich
Inventář

Odeslat příspěvekod Pajjoun 28. 11. 2014 00:35

Já neodmítnu projetí v žádnym autě, rád si rozšířim obzory. :-) No a některý nabídky jsou lepší než jiný. :D V8 je vždycky paráda. :-)
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 28. 11. 2014 01:30

Pajjoun píše:Ono se to nezdá, ale ta V8 táhne dobře i v tý krávě obrovský. Vůbec sem se s italskym sporťákem nechytal. :-( :D

táhne, ale furt je to krabice a nad dvoustovkou už to musí být jak BOEING
anonymni

Odeslat příspěvekod Noclaf 28. 11. 2014 09:40

GeneHawkins píše:
Noclaf píše:Auto v pripojovaku neni predjizdene vozidlo. Vozidlo lze predjizdet az v okamziku kdy by se zaradil pred vozidlo v pravem jizdnim pruhu.

Jak jsi na to přišel? Z čeho vycházíš?

a) predjizdeni -> vozidlo(a) ve stejnem prubeznem pruhu jsou pomalejsi nez ja -> proto je musim predjet. Auto v pripojovaku neni ve stejnem a uz vubec ne prubeznem pruhu.
b) ty ukaz z ceho vychazis ze auto v pripojovaku je predjizdene - ve smyslu validity pro pravy prubezny pruh, v kterem to auto jeste vubec neni.
c) kdyby tvoje teorie byla spravna, tak auto v pripojovaku NESMI zrychlovat, protoze to je prece presne to co maji predjizdena auta zakazane. Coz je od tebe dost zajimava (a v praxi urcite bezpecna) myslenka, ze kdyz se pripojuju na dalnici, tak nesmim zrychlovat protoze jsem predjizdeny.
SI ALTERUM SIT OPTANDUM, MALIM EQUIDEM INDISERTAM PRUDENTIAM QUAM STULTITIAM LOQUACEM
Merida AM 3000D 2008 + Sigma Sport Mirage EVO X;
Noclaf
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 28. 11. 2014 10:31

hoši, je to všechno jinak.
1. přejetí do levého (uvolnění pravého tak, aby se auto z připojováku mohlo zařadit do vzniklé mezery) je super, ale de facto je to přestupek
2. jízda aut rozdílnou rychlostí v pravém a v připojovacím pruhu je OK, a to i když v připojovacím jede auto rychleji než v pravém (průběžném)
anonymni

Odeslat příspěvekod GeneHawkins 28. 11. 2014 10:52

Noclaf píše:
GeneHawkins píše:
Noclaf píše:Auto v pripojovaku neni predjizdene vozidlo. Vozidlo lze predjizdet az v okamziku kdy by se zaradil pred vozidlo v pravem jizdnim pruhu.

Jak jsi na to přišel? Z čeho vycházíš?

a) predjizdeni -> vozidlo(a) ve stejnem prubeznem pruhu jsou pomalejsi nez ja -> proto je musim predjet. Auto v pripojovaku neni ve stejnem a uz vubec ne prubeznem pruhu.
b) ty ukaz z ceho vychazis ze auto v pripojovaku je predjizdene - ve smyslu validity pro pravy prubezny pruh, v kterem to auto jeste vubec neni.
c) kdyby tvoje teorie byla spravna, tak auto v pripojovaku NESMI zrychlovat, protoze to je prece presne to co maji predjizdena auta zakazane. Coz je od tebe dost zajimava (a v praxi urcite bezpecna) myslenka, ze kdyz se pripojuju na dalnici, tak nesmim zrychlovat protoze jsem predjizdeny.

Je vidět, že to moc neznáš. A, B i C smetu prostou citací zákona:
Zákon 361/2000 Sb o provozu na pozemních komunikacích, § 17 Předjíždění, odst. 1: "... Při jízdě v připojovacím nebo odbočovacím pruhu se smí vpravo předjíždět též vozidlo jedoucí v průběžném pruhu. ..."
Z uvedeného vyplývá, že považuje li se za (povolené) předjíždění rychleji jedoucím vozidlem v připojovacím pruhu, musí být přrdjíždění i opak.
Tvému výkladu, kdy považuješ za předjíždění jen to, když se musíš předjížděnému vozidlu vyhnout, odporuje i následující odstavec 2, který přikazuje blikač jen když při předjíždění vybočuješ ze směru (=> můžeš při předjíždění i nevybočovat). Nakonec, předjíždíš li více vozidel současně, to druhé už vlastně nepředjíždíš, protože nejede v tvém pruhu?

-- 28. 11. 2014 10:57:04 --

ajif píše:hoši, je to všechno jinak.
1. přejetí do levého (uvolnění pravého tak, aby se auto z připojováku mohlo zařadit do vzniklé mezery) je super, ale de facto je to přestupek

Prostě není. Pokud to je z hlediska např. zachování bezpečného odstupu nutné, není.
GeneHawkins
Insomniak roku 2013-17
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků