Úděl normálního řidiče FRS

Řidiči na silnicích, zkušenosti, nehody, policie, dopravní předpisy a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod tos_ 10. 8. 2018 15:46

goes píše:Tak sem tu.

Tady je materialu na zdeptani kde koho

Na mě nic nemáš.
tos_
Štamgast

Odeslat příspěvekod goes 10. 8. 2018 15:50

Coz mne desne trapi
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 10. 8. 2018 16:26

:D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod .Jelen. 10. 8. 2018 23:43

MELLO píše:Jako na dálnici mi to vyhovovalo, ale jinak to byl opruz. Na okreskách furt řadit IV-V-IV a v obcích na III

Přesně jak píšeš. Na dálnici je to super. A i to jak kolikrát v situacích kdy sem nikdy u žádnýho manuálu nemusel dávat 2->1 a teď musím, to mě sere.
Za to nedávno jsem jel dvacet let starou O1 1.9tdi 66kw s 320kkm na hrbu a jelo se mi s tím tak dobře, jak s žádným tdi a všeobecně dieselem v manuálu předtím. Tak nějak jsem od toho nic moc nečekal a jelo to nakonec moc pěkně.
Bylo to na starejch ZN značkách :love: , přední opískovaná od kamínků, netknutý rzí, servisovaný do prodeje jak zánovní auto. Chtěli za to 30k a nakonec se ukázalo, že to už měl někdo zamluvený. :/ Bych to rád vzal jako takovýho otloukánka, kterýmu bych zároveň věřil, že vždy naskočí a nikde mě nenechá.
.Jelen.
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 11. 8. 2018 00:05

Tvoje kategorický zamítnutí nafťáků bylo trochu předčasný. Je tam spoustu parametrů, který v různým seskládání dávají diametrálně odlišný výsledky.
rwd
garážmistr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod .Jelen. 11. 8. 2018 00:15

Já ti nevím, mně je to prostě v naprostý většině nepříjemný.
Nemám rád traktorovej zvuk u auta, vadí mi neochota motoru při zvyšování otáček atd.
Teď komentuju hlavně koncernový starší tdi.

Mám i turbonaftu v automatu a tam jsem rád za naftu nejenom kvůli spotřebě. Naopak u ty Okty v manuálu si myslím, že by mi byla tak nějak v rámci možností příjemná, kdyby v tom byl benál (motor, ne jen v nádrží, to naposledy udělala moje máma a nic moc, ale Octa tdi 81kw se s tím poprala statečně :D ), jen ta spotřeba...
U toho automatu nemám ponětí, kolik otáček točí atd, ideál na A-B přemisťovadlo.
.Jelen.
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 11. 8. 2018 00:28

Imho atmo benzín není záruka, že to bude dobrý a turbo nafta není jistota, že to bude špatný. Celý je to barevný. I u jednoho konkrétního motoru je možný je možný najít spoustu kladů i záporů.
rwd
garážmistr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod .Jelen. 11. 8. 2018 00:38

Jako ano, ale podle toho co jsem vyzkoušel, tak pro mě většinou lepší benzín než nafta. I slabej atmo benál, třeba F1 1.4i 55kw, mi vyhovoval mnohem víc jak silnější nafta na okresky.
Ale pozor, dálnice jezdím úplně minimálně - tam mi teď ČR - UK tu naftu benál nepřebije a třeba v ty mojí mini dodávce, nebo co to je, je nafta ideál.
.Jelen.
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 11. 8. 2018 08:14

garážmistr píše:Imho atmo benzín není záruka, že to bude dobrý a turbo nafta není jistota, že to bude špatný.

Ale skoro ano. Pokud ten benzín teda není moc slabý.
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 11. 8. 2018 08:23

E87 s řadou jejích benzínů 116i, 118i, 120i. Vezmeš některej radši než upravenou 120d? Já ani náhodou. Výkonově neporovnatelný, po úpravě se jim nafta v ovladatelnosti a reakcích na plyn nejhůř vyrovná.
Takže beru až 130i.
rwd
garážmistr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 11. 8. 2018 08:25

Klidně i 116i. Dělat že smradlavýho dízlu něco, když je to jen znouzectnost...
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 11. 8. 2018 08:45

Klidne M2. Delat ze stokonovyho auta neco, kdyz je to jen znouzectnost...
maXX_CZ
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 11. 8. 2018 08:45

Arnold: To je otázka názoru, pokud mám téměř dvojnásobnej výkon a výbornou ovladatelnost, je mi jedno co to spaluje.
rwd
garážmistr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 11. 8. 2018 09:31

maXX_CZ píše:Klidne M2. Delat ze stokonovyho auta neco, kdyz je to jen znouzectnost...

Tak ta otázka nestála :)
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 11. 8. 2018 09:32

garážmistr píše:Arnold: To je otázka názoru, pokud mám téměř dvojnásobnej výkon a výbornou ovladatelnost, je mi jedno co to spaluje.

No jo, já jsem v tomto ortodoxní :D Diesel do ničeho, co má méně než 1000 tun!
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník