Ford S-Max - legendarni krutovuz je zde - aneb Kodiak bijec

Dodge, Ford, Chrysler, Pontiac...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Petrs77 13. 10. 2017 17:45

robbert píše:Který ACC vyjebava? Já mám najeto X tisíc s ACC a ani jeden vyjeb a to mám Forda.

Vyjebava to občas, když před tebou odbočuje auto a už je prakticky ve vedlejším pruhu, tak se ho to občas drží dyl než je nutno. Komcern.
Petrs77
Štamgast

Odeslat příspěvekod Hustoles 14. 10. 2017 14:33

MirecBA píše:Goes ma pravdu

Langweilig.
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 17. 10. 2017 23:48

Takze sraz Kodiak a Smax prave probehl, resume je vice mene jasny, jen to sepisu. Ucastnen byl Arnie, maty, clany + nekdo na PCX a nekdo v Civicu kombi :)))

Takze
Exterierove je proste smax hezci o tom zadna. V interieru je to asi plichta, neco ma hezci on neco smax. Prostor je jednoznacne pro Smax o tridu sirsi, podelne asi nastejno. Kodiak ma za mne lepsi a komfortnejsi sedak, operadla nastejno. V Kufru dostal Kodiak natriskano o 106...

A ted to zajimave...
Shodli jsme se, ze Ford radi lip (ma dvouspojku, jako kodiak), pocitove rychleji a komfortneji. Vyhody AWD u Smaxu jsme nemohli otestovat. A taky bych rekl, ze Smax lip sviti s jeho LEDkami.

A ted slavne drncani - Smax funguje i se sportovnim podvozkem a na 18 kolech. Kodiak je divny a uz arniho chapu. Proste to "drnca". Na jedne strane to komfortne pluje ale pod tim, jakoby byl nejaky podvozek, co je tvrdy. Dle meho je to proste tim, ze ma velkou svetlou vysku a potrebovali to nejak vyuztuzit tak dali nesmyslne tvrde tlumice.. nevim.

Nicmene vsichni se shodli, ze vitez je o parnik Smax a Kodiak je chudy pribuzny...
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 17. 10. 2017 23:53

Tak to by bylo smutné, kdyby o 50% dražší auto nebylo v pár detailech lepší :D
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 18. 10. 2017 00:41

Tak rozhodně je prostě S-max lépe odhlučněný, motor ochotně reaguje na plyn a i přes svůj naftový původ, který se snaží úspěšně maskovat, leze do otáček bez sebemšního zaváhání. Světla je kategorie sama o sobě, S-max prostě silnější hotspot, krásně říznutý cutoff a skvěle fungující matrix systém. Zato výrobek souseda z bolehlavu, troufám si říci že motor hlučnější než vytočený civik, neochota se vytáčet, laxní reakce na plyn. O tom, že řidič má dojem jako by za sebou táhl vozík, nemluvím. Mimo zvuků ze zadní nápravy lze mimo jiné pozorovat i pazvuky ze samotného interiéru. Co se samotného komfortu týče, musím modrému oválu pochválit matné plasty na přístrojové desce, jen minimální použití piano black v oblasti loketní opěrky a matné zpracování povrchu displeje infotainmentu, kde ve šech těhto bodech splašená slepice bohužel ztrácí. Kapitolou samo o sobě je řízení klimatizace resp. topení, ve sportovním rodinném voze ani sebemenší náznak nejistoty, ihned zareaguje na požadovanou teplotu a velmi jemnými úpravami ji docílí v rekordním čase, což se bohužel u předokolkové verze Bentley říci nedá, po nastartování začne auto roztáčet ventilátor na nejvyšší možný stupeň, přičemž ani po několika minutách není vzduch v autě rovnoměrně teplý/studený, auto až příliš chrlilo na posádku nezdravé množství teplého vzduchu.
anonym

Odeslat příspěvekod Arnie J 18. 10. 2017 08:04

Bullshit, viz téma o nejlepším českém SUV :D
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 18. 10. 2017 08:14

Mam z tama pet, byt uplacenych, svedku
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 18. 10. 2017 09:21

Kua jsem viděl test přesně tvoji specifikace a ta krabice dala slalom kolem 63km/h. To neda řada kompaktu, by jsis měl koupit přilbu a rukavice.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 18. 10. 2017 09:23

Jede to perfektně, stříhá to zatáčky líp jak civic
anonym

Odeslat příspěvekod goes 18. 10. 2017 09:35

No vidis
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 18. 10. 2017 10:13

kuřbuřt :D

už na parkovišti jsem poznal, že civic oproti oběma krabicím zatáčí úplně jinou ligu
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 18. 10. 2017 10:38

boze moj toto je hrozne citat :D
.bad.decision.matters.
glider
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 18. 10. 2017 10:40

co konkrétně?
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 18. 10. 2017 10:43

No jak si tu porovnavate vtakov o uplnych kokotinach, naivne som cakal nejaku prinosnu info a len kokotiny sa tu pisu tvl :D

Napr. ta dynamika by ma zaujimala z nuly, bo Ford IMO bude lenivsi po urcitu rychlost atd.
.bad.decision.matters.
glider
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 18. 10. 2017 10:46

tak tady se hlavně hromadně hejtuje moje auto, ale to není nic překvapivého ani nového

jinak dynamika je jasná, do 80 kodiak o kousek vpředu, v kile se to začne srovnávat, ve 120 jde s-max dopředu, ve 160 už vede o parník :D
Naposledy upravil Arnie J dne 18. 10. 2017 10:46, celkově upraveno 1
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Lecitel, PaulZ, Sauron a 2 návštevníků