Jak jsem reklamoval Mondeo MK5

Dodge, Ford, Chrysler, Pontiac...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Jelass 19. 11. 2016 17:38

Speleo: aspoň na komunikaci má nárok. Co na komunikaci, na odpověď vlastně.
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 19. 11. 2016 17:41

Arnie J píše:
evlo píše:Po zkušenost ech s Hyundai jsem záruky atd. Řešil před koupi vozu Mazda mx-5 s mazdou a chtěl smluvně jasné vymahatelne záruky se sankcemi vůči má zde kdyz není schopna garantovat funkcnost servisu, které autorizuje. Na to samo v má zde nepřistoupil i, tak jsem si ji nekoupil. Je to jednoduché. Akorát ty zkušenosti před tím holt drahé, ale TK to dnes prostě je.

:D

Autocorrect rulz
evlo
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod p.malek 19. 11. 2016 17:55

Kevil píše:Tipnul bych si, že je stěžovatel právník. Mám Mondeo také a absolutně s ním není jakýkoliv problém. Vynikající jízdní vlastnosti, prostor a spolehlivost. Značkový servis řeší občasná, drobná, nezaviněná poškození k plné spokojenosti. Značce zůstanu věrný.


Brouku :tleskani , ani omylem. Pracuji v úplně jiném oboru. Pokud jsi ale dobře četl, tak jsem před tímto vozem měl předchozí model Mondea a také jsem byl SPOKOJEN. To co předvádělo popisované auto byl průser a problém nebyl ani tak v autě, ale v systému. Neschopný servis, který se k problémům neuměl postavit, a hlavně sebestředné vedení zastoupení FORDu v ČR. Na druhou stranu, jaký pán, takový krám. Naivně jsem si myslel, že když napíšu přímo do Ameriky, že se někdo v ČR probudí a začne to řešit. Na 2 doporučené dopisy ŽÁDNÁ odezva. Doklady o doručení na adresu samozřejmě mám. To platí i o jisté firmě Ford of Europe z Kolína nad Rýnem kam jsem také psal. Odtud také žádná odezva. Vše jsem řešil po trase: garanční technik - vedoucí servisu - majitel firmy - GURU FORD Laube - GURU FORD Fornusek - FORD USA a FORD Europe. Vedlejší cesta byla Česká televize a Svět motorů + právníci. Je to málo ? Já myslím, že.
p.malek
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod mfilip 19. 11. 2016 18:08

Ja to treba ocenuju, cos proto vse udelal.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
Lekce češtiny: Dva piva. Skrovek chleba. Vuřt s křenem. Vysoké Mýto. Žvýkačka. Příjdu později.
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 19. 11. 2016 18:17

Já taky.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 19. 11. 2016 18:18

Jelass píše:Speleo: aspoň na komunikaci má nárok. Co na komunikaci, na odpověď vlastně.

ked si speleo niekedy raz v zivote kupi nove auto, bude inak spievat
.bad.decision.matters.
glider
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod metyn 19. 11. 2016 18:19

robbert píše:On kupuje Hondu a prodává šáde. Uvědomuješ si to?

:pozor :pozor :pozor neplést honda a hjonde :-D , Meta
metyn
Štamgast

Odeslat příspěvekod p.malek 19. 11. 2016 18:24

mfilip píše:Ja to treba ocenuju, cos proto vse udelal.


Ty nepříjemné zkušenosti mě právě donutily Vám všem tady to popsat a věřte, že jsem byl hoooodně stručný. Ten úvodní text je krmě mých vlastních zkušeností a pocitů i kompilát textů od právníků, který je v některých případech i hodně draze zaplacený. Nemyslím tím peníze, ale zkušenostmi.
p.malek
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MELLO 19. 11. 2016 18:29

Zkušenosti jsou k nezaplacení.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 19. 11. 2016 18:47

Ale ja bych chtel jeste vedet, jaka je ted ta lepsi znacka s tim lepsim servisem ... se ptam asi potreti.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
Lekce češtiny: Dva piva. Skrovek chleba. Vuřt s křenem. Vysoké Mýto. Žvýkačka. Příjdu později.
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 19. 11. 2016 18:52

Koncern.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 19. 11. 2016 19:01

mfilip píše:Ja to treba ocenuju, cos proto vse udelal.

I já. Asi je to vyčerpání všech korekčních možností. Zbývají nekorektní.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ajif 19. 11. 2016 19:04

Kevil píše:Tipnul bych si, že je stěžovatel právník. Mám Mondeo také a absolutně s ním není jakýkoliv problém. Vynikající jízdní vlastnosti, prostor a spolehlivost. Značkový servis řeší občasná, drobná, nezaviněná poškození k plné spokojenosti. Značce zůstanu věrný.

dobře děláš, jen víc takových hejlů!

-- 19. 11. 2016 18:06 --

MELLO píše:Já taky.

já ne. Ale pokud se posnaží a přidá k těm kapitálkám barvičky, podtržený písmo a různou velikost fontů, bude se to číst ještě mnohem hůř
ajif
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod p.malek 19. 11. 2016 19:26

mfilip píše:Ale ja bych chtel jeste vedet, jaka je ted ta lepsi znacka s tim lepsim servisem ... se ptam asi potreti.


Já vím, a také u po třetí čekám na soukromou zprávu O:-) . Já to prostě do této diskuze nedám. Nechci totiž nikoho ovlivňovat, když je jasné, že to FORD prostě není a nebude ;-)
p.malek
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod ajif 19. 11. 2016 19:29

AUDY pyčo
ajif
Guru
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků