dismissing píše:Jaké ovlivňování? Ještě chápu strach ze zveřejnění problémového servisu/prodejce, ale nenapsat s jakým autem a servisem jsem spokojený, to už je diagnóza.
Mimochodem, podobnou zkušenost lze udělat asi všude, u všech prodejců a všech značek. Stačí mít smůlu na kus a začnou se dít věci... Alespoň takový dojem z toho mám na základě vlastních i cizích zkušeností. Čest výjimkám.
No nevím co je diagnoza. Jsme v diskuzi o Fordech, tak se o nich bavme. To, že jsem zvolil jinou značku neznamená, že ji tady budu prezentovat. Prezentovat ji budu až po nějakých zkušenostech a na specializovaných fórech. V případě FORDu jsem byl nucen změnit servis a následně jsem se rozhodl změnit prodejce. Výsledky těchto změn se dostavily, a to co se stalo, jsem se tady snažil nějak zvěčnit.
Hlavním důvodem sepsání tohoto příspěvku bylo to, že všem fandům značky (a v současné době i nejen jim) popsal s čím jsem se setkal, co se vše stalo, a co mohlo případně být udělané jinak. Z tohoto důvodu jsem očekával i přiměřenou diskuzi k tématu a byl a jsem připraven odpovídat na smysluplné dotazy. Ti kdož chtěli něco podrobnějšího vědět, to už dávno vědí, napsali totiž SZ.
Smutné na tom všem je to, že je opravdu prohnilý celý systém. Stačí se poptat servisů nebo dokonce výrobců autodílů a autopříslušenství, jak je zástupci automobilky buzerují při auditech kvality. Pak mi ale hlava nebere, jak je možné dát do nového auta NEHOMOLOGOVANOU převodovku. To musí mít ve výrobě b.r..l. Přesto se podle automobilky nic neděje. Stejně tak, jako když Vám při startech svítí červená hláška "Check brake system" atd. Trvalo více jak 8 měsíců něž to řešili. Hlavním důvodem podle mě bylo to, že podobný systém je na S-MAXu a GALAXY. Když jsem ještě jezdil do servisu, tak mi říkali, že tam měli kousek, na který se stačilo podívat ... a bylo to tam ("Check brake system"). No a protože chtěli prodávat, tak to upravili a smázli i mé tehdejší Mondeo. K tomu všemu ještě dodávám, že těsně před vrácením auta prodejci mi přišla obesílka, že je nutné aktualizovat software na LED světlech. Opravdu nevím, jak tato generace bude spolehlivá, když jsme na ni všichni tak dlouho čekali.
Auto (jakékoli cenové relace) získáte až
dopředu zaplatíte. V tom mají prodejci, importéři i výrobci jasno. Pak je můžete v případě problémů žádat, prosit i vyhrožovat, oni mají své jisté. Smutné na tom všem je, že zavedené značky tyto problémy v první linii přehazují na servisy - viz má poznámka o fondech na záruční opravy. Takže vraťme se k tématu REKLAMACE, popř. vracení nefunkční věci a neřešme jakou značku mám nyní v garáži (teda doufám, že tam ještě stojí
).