Jak jsem reklamoval Mondeo MK5

Dodge, Ford, Chrysler, Pontiac...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod dismissing 19. 11. 2016 18:34

Jaké ovlivňování? Ještě chápu strach ze zveřejnění problémového servisu/prodejce, ale nenapsat s jakým autem a servisem jsem spokojený, to už je diagnóza.

Mimochodem, podobnou zkušenost lze udělat asi všude, u všech prodejců a všech značek. Stačí mít smůlu na kus a začnou se dít věci... Alespoň takový dojem z toho mám na základě vlastních i cizích zkušeností. Čest výjimkám.
dismissing
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Kevil 19. 11. 2016 19:01

p.malek píše:
Kevil píše:Tipnul bych si, že je stěžovatel právník. Mám Mondeo také a absolutně s ním není jakýkoliv problém. Vynikající jízdní vlastnosti, prostor a spolehlivost. Značkový servis řeší občasná, drobná, nezaviněná poškození k plné spokojenosti. Značce zůstanu věrný.


Brouku :tleskani , ani omylem. Pracuji v úplně jiném oboru. Pokud jsi ale dobře četl, tak jsem před tímto vozem měl předchozí model Mondea a také jsem byl SPOKOJEN. To co předvádělo popisované auto byl průser a problém nebyl ani tak v autě, ale v systému. Neschopný servis, který se k problémům neuměl postavit, a hlavně sebestředné vedení zastoupení FORDu v ČR. Na druhou stranu, jaký pán, takový krám. Naivně jsem si myslel, že když napíšu přímo do Ameriky, že se někdo v ČR probudí a začne to řešit. Na 2 doporučené dopisy ŽÁDNÁ odezva. Doklady o doručení na adresu samozřejmě mám. To platí i o jisté firmě Ford of Europe z Kolína nad Rýnem kam jsem také psal. Odtud také žádná odezva. Vše jsem řešil po trase: garanční technik - vedoucí servisu - majitel firmy - GURU FORD Laube - GURU FORD Fornusek - FORD USA a FORD Europe. Vedlejší cesta byla Česká televize a Svět motorů + právníci. Je to málo ? Já myslím, že.

Za toho právníka se ti omlouvám ;-). Asi jsi měl fakt pech. P.S. Psal jsem v nějaké drobné věci Fordu do Velké Británie (dopis) a odpověď mi přišla z ČR. Jinak sídlo Fordu je v Dearbornu v Michiganu, USA. Návštěva Fordova muzea stojí za prohlídku ;-).
Kevil
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod salam01 19. 11. 2016 22:39

mfilip píše:Ja to treba ocenuju, cos proto vse udelal.
MELLO píše:Já taky.
Mně je to u *****.
salam01
Obecní blb
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 19. 11. 2016 22:40

Tak ty máš dost přízemní starosti. :D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod salam01 19. 11. 2016 22:44

Máš pravdu, co jsem se elegantně zbavil Mondea, tak už jenom kde co sežrat, vychlastat, a opíchat.
salam01
Obecní blb
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 19. 11. 2016 22:52

Si dobytek. :-)
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 19. 11. 2016 23:14

salam01 píše:Máš pravdu, co jsem se elegantně zbavil Mondea, tak už jenom kde co sežrat, vychlastat, a opíchat.

:tleskani :D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 20. 11. 2016 10:22

:D
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 20. 11. 2016 11:17

:D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 20. 11. 2016 11:35

já nevim, aby z toho nebyl ***** :hm
anonymni

Odeslat příspěvekod MELLO 20. 11. 2016 11:36

Takových mezi námi je.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod p.malek 20. 11. 2016 15:34

dismissing píše:Jaké ovlivňování? Ještě chápu strach ze zveřejnění problémového servisu/prodejce, ale nenapsat s jakým autem a servisem jsem spokojený, to už je diagnóza.

Mimochodem, podobnou zkušenost lze udělat asi všude, u všech prodejců a všech značek. Stačí mít smůlu na kus a začnou se dít věci... Alespoň takový dojem z toho mám na základě vlastních i cizích zkušeností. Čest výjimkám.


No nevím co je diagnoza. Jsme v diskuzi o Fordech, tak se o nich bavme. To, že jsem zvolil jinou značku neznamená, že ji tady budu prezentovat. Prezentovat ji budu až po nějakých zkušenostech a na specializovaných fórech. V případě FORDu jsem byl nucen změnit servis a následně jsem se rozhodl změnit prodejce. Výsledky těchto změn se dostavily, a to co se stalo, jsem se tady snažil nějak zvěčnit.

Hlavním důvodem sepsání tohoto příspěvku bylo to, že všem fandům značky (a v současné době i nejen jim) popsal s čím jsem se setkal, co se vše stalo, a co mohlo případně být udělané jinak. Z tohoto důvodu jsem očekával i přiměřenou diskuzi k tématu a byl a jsem připraven odpovídat na smysluplné dotazy. Ti kdož chtěli něco podrobnějšího vědět, to už dávno vědí, napsali totiž SZ.

Smutné na tom všem je to, že je opravdu prohnilý celý systém. Stačí se poptat servisů nebo dokonce výrobců autodílů a autopříslušenství, jak je zástupci automobilky buzerují při auditech kvality. Pak mi ale hlava nebere, jak je možné dát do nového auta NEHOMOLOGOVANOU převodovku. To musí mít ve výrobě b.r..l. Přesto se podle automobilky nic neděje. Stejně tak, jako když Vám při startech svítí červená hláška "Check brake system" atd. Trvalo více jak 8 měsíců něž to řešili. Hlavním důvodem podle mě bylo to, že podobný systém je na S-MAXu a GALAXY. Když jsem ještě jezdil do servisu, tak mi říkali, že tam měli kousek, na který se stačilo podívat ... a bylo to tam ("Check brake system"). No a protože chtěli prodávat, tak to upravili a smázli i mé tehdejší Mondeo. K tomu všemu ještě dodávám, že těsně před vrácením auta prodejci mi přišla obesílka, že je nutné aktualizovat software na LED světlech. Opravdu nevím, jak tato generace bude spolehlivá, když jsme na ni všichni tak dlouho čekali.

Auto (jakékoli cenové relace) získáte až dopředu zaplatíte. V tom mají prodejci, importéři i výrobci jasno. Pak je můžete v případě problémů žádat, prosit i vyhrožovat, oni mají své jisté. Smutné na tom všem je, že zavedené značky tyto problémy v první linii přehazují na servisy - viz má poznámka o fondech na záruční opravy. Takže vraťme se k tématu REKLAMACE, popř. vracení nefunkční věci a neřešme jakou značku mám nyní v garáži (teda doufám, že tam ještě stojí :-)) ).
p.malek
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Marek Zrak 20. 11. 2016 16:25

Bože, ty s tím naděláš, mě zajímalo, která značka tě přesvědčila, co je na tom tajného?
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2
Coupe JCW KW3
Scania R490

hoonring.cz
Marek Zrak
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 20. 11. 2016 16:39

AUDY
anonymni

Odeslat příspěvekod Dzordz5 21. 11. 2016 23:14

dismissing píše:Jaké ovlivňování? Ještě chápu strach ze zveřejnění problémového servisu/prodejce, ale nenapsat s jakým autem a servisem jsem spokojený, to už je diagnóza.

Já ho naopak dobře chápu. Když napíše značku, tak
1) se tady během chvíle objeví dylyna, co ho obviní že dělá pro tu značku a očerňuje forda...
2) pokud by se i u tý druhý značky objevil po čase problém, byl by za troubu

takže za mě tenhle styl dobrej - popsal problémy/(ne)řešení ze strany všech zúčastněných.

dismissing píše:Mimochodem, podobnou zkušenost lze udělat asi všude, u všech prodejců a všech značek. Stačí mít smůlu na kus a začnou se dít věci... Alespoň takový dojem z toho mám na základě vlastních i cizích zkušeností. Čest výjimkám.

Nesouhlas. Zkušenost s mazdou a spokojenost - jak z hlediska přístupu lidí, tak i automobilky (kulance). To samé kolegové u seatu. Takže výjimky to rozhodně nejsou. A imho lidi jako p.malek pomáhaj tomu, aby to výjimky nebyly. Většina fňukalů si postěžuje u piva a tím to končí.
Dzordz5
Pozorovatel

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků