dkvasnicka píše:Teda hoši, to je přehlídka tuposti jak má být. Tak popořadě:
a neni to tak, ze americky benal 87 je to iste ako nasa 91 ?
Ano, zhruba. Však jsem taky psal tu otázku tak, aby bylo jasné, že o tomhle rozdílu vím. Slovo "americký" jsem psal kurzívou. Že to tu tolik lidí nepochopí jsem nečekal.
a jak bys asi chtel snizit aditivem oktany? dolej tam vodu no
Tak tam lejt ethanol 85 a fertig
Božínku, to je tak vtipné! Nemůžu se přestat smát!!
V čem vidíš nevýhodu vyššího oktanového čísla?
Vyšší oktanové číslo znamená, že benzín má
větší odolnost proti samozápalu. Motor toto reguluje tím, že ho zapálí dříve, ale to stále není ideální. Může docházet k horšímu hoření, karbonování motoru, nespálení úplně všeho apod... Na jízdě nebo spotřebě to může být negativně poznat třeba jen málo, ale moje otázka je, proč bych to dělal když
nemusím. Zlaté pravidlo oktanových čísel prostě je, že se má jezdit na
nejnižší povolené/předepsané. Jistě, je horší jezdit na nižší než vyšší, ale to na tom pravidle nic nemění.
U nás jezdi normálně na N95, N91 moc nefunguje. A ne, není to zbytečný. Nepotkal jsem nikoho, kdo by na N91 jezdil.
Wow, argumentace jak víno
Vzhledem k tomu, jak jsi arogantní, tak bych čekal že nás oblažíš trochu větším množstvím své moudrosti.
Zajímalo by mě, kolik z vás se běžně pohybuje na amerických fórech amerických značek, kde tyhle základy drtivá většina lidí ví. Kdyby tahle otázka nebyla specifická pro ČR, vůbec bych si s váma nekazil náladu a nic sem nepsal. Koukám, že jsem se na to měl ***** i tak.