Jak čerpat elektřinu z limuzíny Lincoln Town 100?

Dodge, Ford, Chrysler, Pontiac...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod crassus93 5. 12. 2014 20:51

Ahoj,
prosím vás nevíte někdo, kde bych mohl najít přesnější specifikaci auta Lincoln Town 100? Chtěli bychom z auta brát elektřinu, během toho co bude nastartované. Takže buď to auto už má zásuvku 220V nebo je k tomu potřeba nějaký konvertor. Chceme na auto zapojit reproduktory s příkonem 2000W. Díky za odpovědi.
crassus93
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod PeTr7650 5. 12. 2014 20:53

chtel bych videt ten 200A altec . . .
PeTr7650
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 5. 12. 2014 21:02

Tady koukej (250 teda)
powerball
Powerman
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PeTr7650 5. 12. 2014 21:03

jsko ze chlapacky kary maj chlapacky altecy? tak to pak mlcim :-)
PeTr7650
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 5. 12. 2014 21:07

Asi jo aby to utahlo telku, lednicku a podobny blbiny
powerball
Powerman
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 6. 12. 2014 10:29

Ani 250A alternátor ale nedá 2000W na volnoběh a bude na to potřebovat vyšší otáčky
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 6. 12. 2014 10:58

Nema to 2 alternatory? Coz uz jsem taky nekde videl
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 6. 12. 2014 11:37

Tak 120-150A ma kazdy trosku vybaveny auto, je to samo nejvyšší proud při nějakých vyšších otáčkách (ale ne maximálních, to zas klesá)
Jinak je to samo uplná blbost, na to je snad lepší hodit do kufru centrálu ;-)
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 6. 12. 2014 12:03

S centrálou souhlas, ale o klesajícím proudu při max.otáčkách jsem nikdy neslyšel.
Který alternátor má takový problém a čím je způsobený ?
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 6. 12. 2014 12:06

To je schvalne, aby byl odolny proti zkratu - muze za to rostouci frekvence a rozptylova indukcnost vinuti. Ale jak koukam na aktualni charakteristiky, tak skutecne k poklesu v rozsahu provoznich otacek nedochazi, spis se da rict, ze proud uz vyznamne neroste
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 6. 12. 2014 12:12

Proud neroste kvůli plnému magnetickému nasycení statoru a je to tak navžené schválně kvůli "přirozenému" omezení maximálního proudu (tedy i zkratového)

Ale taky jsem nikdy neviděl proudový graf kde by proud skutečně při rostoucích otáčkách klesal, takže proto mi je divné kdes na to přišel. Jako jištění proti zkratu je to podle mě nesmysl, zkrat může nastat při jakýchkoliv otáčkách, nejen vysokých
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků