Fordí koutek

Dodge, Ford, Chrysler, Pontiac...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Vagi 14. 10. 2017 19:37

Dacia Sandero, rodina 2 dospělí + 2 děti a jsou nadmíru spokojeni. Každý má holt jiné nároky.
Motul 8100 X-CESS 5W-40
Vagi
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 14. 10. 2017 19:44

focus je jediné auto nižší střední, kde když si sednu sám za sebe, tak se kolenama dotýkám přední sedačky ... i megane je na tom o chlup líp, o ostatních nemluvě

což na druhou stranu znamená, že bych si ho klidně koupil, já víc místa nepotřebuju :) a jezdí to jinak dobře
2017 Škoda Kodiaq 1.4 TSI DSG Style
2014 Mazda 3 G165 Revolution
2003 Alfa Romeo 147 GTA
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod _maty_ 14. 10. 2017 19:50

Ty ses taky jen tlustej ale malej, za to ja jsem jak tlustej tak velkej, chapes ten rozdil :D
_maty_
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 14. 10. 2017 19:52

jasně, však z toho co jsem napsal je zřejmé, že je focus jen pro lidi do mé výšky (180 cm) nebo pro ty, co nechtějí vzadu nikoho vozit :D
2017 Škoda Kodiaq 1.4 TSI DSG Style
2014 Mazda 3 G165 Revolution
2003 Alfa Romeo 147 GTA
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 14. 10. 2017 22:24

A jeje, už je to tu zase. Dvě fotky, ktere řeknou možna vic. Pro představu a nějake srovnani s auty u kterych jsem se na zadni prostor vice zaměřil při vyšce 180cm. Jedničkovy focus zruba stejně možna o chloupek meně, novy megane to same, v šestkovem golfu o ty 3cm vice, v testech tvrdi cca stejně, trojkova fabia cca o polovinu tedy 5cm meně. Volant vytaženy minimalně ze 2/3 z duvodu uchyceni plyn. pedalu. A znovu zopakuji, než prostor pro nohy v zadni časti je většim pruserem omezeny prostor pro spolujezdovou levou nohu. A jedna zkušenost či spiš postřeh uživatele, ktery pořidil golfa misto focuse a to z duvodu, že manželka měla větši problem s manipulaci a umistněnim sedačky nebo vajička pro ditě na zadni sedaky.

1.jpg

2.jpg
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 14. 10. 2017 22:30

Kup Cmax spite...
1,5 je tiez super..lubi sa mi to.
glider
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 14. 10. 2017 22:36

podle tý fotky bych hádal, že tam miro sedí v pozoru :D
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 14. 10. 2017 22:42

Jo o tom jsem chtěl taky něco napsat. No určitě to neni s ***** v puli sedaku a naopak to neni vzpřimeny posaz jak žaka v prvni třidě, ktery ma ruce vzadu. Tak nějak u mě na pohodu.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 14. 10. 2017 22:54

miromen4 píše:Jo o tom jsem chtěl taky něco napsat. No určitě to neni s ***** v puli sedaku a naopak to neni vzpřimeny posaz jak žaka v prvni třidě, ktery ma ruce vzadu. Tak nějak u mě na pohodu.

Já ti nevím, ta fotka může klamat, ale takhle na první pohled bych řekl, že to je jak od Goese a nebo Malcolma. Přijde mi, že je přední hrana sedadla v rovině s volantem a to má i u mne ke komfortní pozici daleko. Takže dle mého názoru ta fotka lakuje.
maincoonsback
Inventář

Odeslat příspěvekod goes 15. 10. 2017 07:51

Tak ono taky zakezi jak je volant vysunuty ze. Zda na max ci min. Nicmene je prvzda ze ja v autech nelezim jako bekteri a mam sicnu tak aby nohy byly v klidu a volant tak ze mam mirne ohnute ruky abych je mel rovne kdyz vytocim volant.

Hele bez debat. Fokus neni nejvetsi ale taky zadna traga. Ja sem tam sice moc neposkladal a za sebe nesedl v oodstate a to mam min jak maty. Ale zase za sebe si nesedbe abi maty kdyz nikoho neveze a ma t na komforno.

-- 15. 10. 2017 08:53 --

Jinak rozmery si muzete projit v testech na auto.cz
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 15. 10. 2017 10:28

Pierr3 píše:Je dobrý nápad koupit Focuse 1,5EB ST line combi?


Jasně :-) A po ojetí ho pak prodat za pár let mě O:-)

-- 15. 10. 2017 11:30 --

maincoonsback píše:Ale jo, já vlastně zapomněl... Vy teď vlastně se speleem klatite společně imaginarne štěrbiny, takže te vtom nechám. Fakta nehrají roli, demagogie válcuje na celé čáře.


Já neklátim ani imaginárně už :pozor

-- 15. 10. 2017 11:34 --

maincoonsback píše:Problém Focusu je ten, že přístrojová deska zasahuje poměrně dost do interiéru, takže v místě kam dáváš nohy, u podlahy může být Focus nejdelší ze všeho, v prostoru kolenou bude ale jeden z nejkratších. Kdo v tom autě aspoň jednou seděl, tak to ví a nemá potřebu spamovat.

Hele já sem proti matymu prcek, ale i mne Focus ve vnitr přišel prtavej, zatímco v té Honde nemám problem.


V tomhle má Wolf pravdu - palubka je fakt dost napiču. Zkoušel jsem to a i když jsem taky dost prcek (a sám za sebe jsem si sednul bez problémů a ještě zbylo trochu místa) tak ta palubka při každým vystupování a nastupování trochu vadila. Kolenem jsem vždycky zapnul světla tím otočným knoflíkem :))
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 15. 10. 2017 11:54

focus ma kratky interier, ak ma clovek okolo 180 a +, to bola jedina vec, preco som ho nezobral. Mozno to casom natiahnut o 5cm a bude to auto pre rodinu. A nemeral som to od oka, ale zobral rodinu a pekne sme sa tam naskladali, okopali co sa dalo a sli nasledne domov :) A ako spomenul Miro, dost problem je lava nova spolujazdca. Zena sa tvarila ze by to hadam prezila, ale vieme co by bolo pri dlhsej jazde
skyactiv G157
MirecBA
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod one-z 15. 10. 2017 12:17

Včera 350 km na místě spolujezdce, levé koleno otlačené, už jsem v tom přežil cestu do Makarské, zaměrně píšu přežil, nic extra příjemného to pro mne není, mám 187 cm. Jo a kámoš vzadu, který je asi o 3 cm nižší se za cestu několikrát prásknul do hlavy.
Jinak auto sedí na rozbitější cestě neskutečně, pro jednoho fajn auto, pro rodinu bych nad tím ani nepřemýšlel.
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 15. 10. 2017 12:27

Proste nelze se zavdecit...

Na jedne strane lidi (zdejsi opice) nadavaji, ze se auta furt zvetsuji, ze to co byla kdysi stredni je dnes nizsi stredni. Kdyz je tu pak nekdo, kdo drzi onu kompaktnost, zase seci resi, ze se do toho neposklada 5 dvou metrovych polen.

Proste chapu, ze z duvodu ceny ma u nas spousta lidi nizsi stredni jako family car, ale proste to auto pro tento ucel neni primarne delany. Kdyby si drzeli kompaktnost, ma dnesni nizsi stredni tak 4,2 metru, coz by bylo idealni a kompaktni a holt by se tam lidi nevesli tak jako se nevesli kdysi (ja vim, nyni prijde kopa zdejsich opic, co budou rikat, jak meli nizsi stredni pred 10ti lety a hrave se tam vesel basketbalovy tym... velke kulove..).

Ono je docela dobre, ze se drzi i auta, co proste neprerostou.

Na druhou stranu je pravda, ze fort neroste jen interierem, exterierem se natahuje, ale neni to nikde videt.

Ale ono to je i treba Fluence. Ma 5 metru delky a v podelnem smeru je v nem neme mista jak v tom Focusu. Protoze hafo auta ma nesmyslne delany design, kdy je v predu pul metru nevyuziteho mista a zvadu to protahnou vyspulenym naraznikem, aby to melo ty rozmery.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod one-z 15. 10. 2017 12:51

Zavděčit, nezavděčit,vsadili na jinou kartu... Někdo rozměry umí využít lépe někdo hůře, u focusa to místo projebali, má zas jiné kvality. Je na každém čemu dá přednost, měl jsem nižší střední s délkou 3,9 m, sotva jsem se vešel dopředu, dozadu nikdo, teď mám nižší střední s 4,2 m, dopředu celkem ok (mít o 5 cm více, tak problém), dozadu nikdo. Ale jsou nižší střední auta kam se lidi vejdou, třeba PSA, zas to jezdí tak jak to jezdí.
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník