K86 píše:Nicmene jednak ten trihrnek a pak trihrnek (naladenej na 200k) ve sportovnim aute
Má to nižší litrovej výkon než prověřenej 1.0eb.
Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
K86 píše:Nicmene jednak ten trihrnek a pak trihrnek (naladenej na 200k) ve sportovnim aute
K86 píše:5 let (mozna) trpet motorem
verim ze auto jako takove bude cajk
Sauron píše:Btw. nenašel by sa tu nějaký hodný moderátor či admin, který by oddělil pokec o Fiestě ST do samostatného vlákna?
Arnie J píše:Sauron píše:Btw. nenašel by sa tu nějaký hodný moderátor či admin, který by oddělil pokec o Fiestě ST do samostatného vlákna?
neser... pak tam bude 5 příspěvků z toho 4 od tebe
tos_ píše:Ford kardinálně *****ává převážně jen původně (téměř) bezproblémové motory přejaté od jiných (svých) automobilek, např. čtyřválec z MPS, vulví T5 a další. Pokud je ten tříhrnek 100% in-house design, mohlo by to i něco vydržet.
garážmistr píše:K86 píše:5 let (mozna) trpet motorem
verim ze auto jako takove bude cajk
S naftou by trpěl daleko víc.
K86 píše:tos_ píše:Ford kardinálně *****ává převážně jen původně (téměř) bezproblémové motory přejaté od jiných (svých) automobilek, např. čtyřválec z MPS, vulví T5 a další. Pokud je ten tříhrnek 100% in-house design, mohlo by to i něco vydržet.
A co treba 1,6 EB?
garážmistr píše:Do teď si ten motor neviděl ještě ani na obrázku a už predikuješ protrpěných pět let. A teď se můžeme bavit o tom co se nepovedlo.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků