Fordí koutek

Dodge, Ford, Chrysler, Pontiac...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod D1.8T 7. 7. 2015 22:01

Pravda. Má to teda sportsitzny jako Trend Sport?
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 7. 7. 2015 22:06

D1.8T píše:Vybírat hatch, tak bych ke svatý dvojici Leonu 1.8tsi a Mazdě3 G165, Focus 1.5eb přihodil.

tyhle tři jsem (zcela překvapivě) měl v hlavě taky :D všechny super, ale nakonec jsem vybral to, co se mi nejvíc líbí
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod burty s krenem 7. 7. 2015 22:12

evlo píše:ja to mam podobne jako profesor, z toho soudim, ze ridi rad, ono moc jiny posez nevymyslis pokud chces mit auto pod kontrolou pri sviznejsi jizde

No pokud jde sedak dolu z obou koncu, tak je vše přirozenější, i těch 90°..celsia :)
burty s krenem
Demakokot
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 7. 7. 2015 22:24

burty s krenem píše:No ale G6 das sice sedlo dolu, ale tim, ze klesá zadní část sedaku a to si připadám, ze každou chvíli si dam kolenem do čela. Takže tudy cesta nevede. Ale možná mam social sedla a vys to bude lepší.

Ale co teda je na první pohled jine, to je piskani gum hodně brzo oproti ficusu a to jsou gumy stejnýho rozměru. Fittipaldi i při ecojizde.


Tohle se pravě jen tak nevidi že klesa i zadni čast sedaku a je to vyborne pro podporu stehen. Takže tohle je řekl bych sakra vyhoda a určitě dražši řešeni.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod burty s krenem 7. 7. 2015 22:26

Myslel jsem to tak, ze klesá jen zadní část a je to prlste divny a pod jistou úroveň stejne pro me k ničemu.
burty s krenem
Demakokot
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 7. 7. 2015 22:29

burty s krenem píše:No ale G6 das sice sedlo dolu, ale tim, ze klesá zadní část sedaku a to si připadám, ze každou chvíli si dam kolenem do čela. Takže tudy cesta nevede. Ale možná mam social sedla a vys to bude lepší.

Ale co teda je na první pohled jine, to je piskani gum hodně brzo oproti ficusu a to jsou gumy stejnýho rozměru. Fittipaldi i při ecojizde.


Zřejmě mysliš dvojkoveho Focuse..... sice už je to doba co jsem ho naposledy řidil ale ten je jizdně oproti G6 určitě dal ale tak velky rozdil tam nebyl když jsem je cca součastně řidil. Možna rozdilne pneu.

-- 07 črc 2015 23:33 --

burty s krenem píše:Myslel jsem to tak, ze klesá jen zadní část a je to prlste divny a pod jistou úroveň stejne pro me k ničemu.

Vim jak se to chova a mělo by to pravě dobře podepřit stehna rozdilně vysokym lidem. Zřejmě patřiš k těm kterym to nesedi ale věřim že tohle bude pro většinu pro dobry posaz přinosem.

-- 07 črc 2015 23:37 --

profesor Ikebara píše:
miromen4 píše:A sakra 90° to si ani nedokažu představit. No za chvili jdu do auta a schvalně si to vyzkoušim. A hned se zaměřim jak jde nizko spustit sedak. Ja ho měl dole jen jednou ale jsem si jisty že tak dolu jak v Golfu to nešlo.

ONo to asi nebude přesně 90°C. Prostě hodně kolmo. Ráno než pojedu do práce, blejsknu nastavení sedačky FF a dám sem. To samé u SSS.


jj 90° fakt ne to je uchylnost :D
Ale zkoušel jsem to dat o dost kolměji než jsem zvykly a ono to neni vubec marne. Jen na delši štreky to asi nebude zrovna idealni pozice. :hm
Jinak jsem chtěl udělat par foto ale diky hmyzi invazi to opravdu nešlo.
Naposledy upravil miromen4 dne 7. 7. 2015 22:39, celkově upraveno 1
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod burty s krenem 7. 7. 2015 22:37

Nevím no. Je to možné.
Ale zkratka shodit sedlo cele dolu se ukazuje jako zajímavější.
burty s krenem
Demakokot
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 7. 7. 2015 22:40

D1.8T píše:Pravda. Má to teda sportsitzny jako Trend Sport?


Jsou uplně stejne jen jiny potah.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 7. 7. 2015 22:42

burty s krenem píše:Myslel jsem to tak, ze klesá jen zadní část a je to prlste divny a pod jistou úroveň stejne pro me k ničemu.

To mi taky přišlo divný. V tomhle sem taky za klasiku, kde de dolu celý sedadlo.
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 7. 7. 2015 22:45

profesor Ikebara píše:Vysoký jsem nějakých 1,83 +-. Rád sedím co nejníže a sedačku mám kolmo, jak to nejvíc jde. Prostě sedadlo u podlahy a sedák/opěradlo cca 90°C. U SSS se moc nízko sedět nedá a opěradlo je na posledním zubu. Ale už jsem si nějak zvykl. Třeba u VW lze sedět citelně níže. Vybírat nové auto budu tak řekněme za rok. Uvidím, co se ještě vyskytne na trhu. Ovšem benzín je jasná volba.


Takže tak nizko jak v G6 to opravdu nejde ale rozdil neni tak velky jak jsem si puvodně myslel. Holt mam auto par dni. Na vyšši posaz si podle mě bude stěžovat maximalně nějaky hnidopich nebo opravdu dost vysoka osoba.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 7. 7. 2015 23:08

evlo píše:ja to mam podobne jako profesor, z toho soudim, ze ridi rad, ono moc jiny posez nevymyslis pokud chces mit auto pod kontrolou pri sviznejsi jizde


+2
.bad.decision.matters.

goes 24.5.2020 23:11
:D dnes jsi vitez

evlo 29.3.2021 13:26
Gliderovo doporučeni autowerks cajk
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 7. 7. 2015 23:12

maXX_CZ píše:Jeste mi chybi nejaky to foto interieru, aby to bylo "komplet".
V kombi horky kandidat na nove auto....


Jako nečekej infotainment koncernu nebo vypiplanost Golfu. Vzhledově individualni za mě povedeny interier a na nižši středni ve vybavě Titanium i nadpruměrně kvalitni. Vyborna pozice za volantem pro řidiče. Jinak volant je velice povedeny , dobře se drži a je měkči takže vubec neklouže. Tohle je oproti G6 plus a pokud si dobře vzpominam tak i G7. Skvěla je středova loketka. Sice posuv jde jen vertikalně ale v dost velkem rozsahu a řadička je paradně po ruce. Navic i při maximalnim vysunuti nepřekaži ručni brzdě ktera je mimo takže žadne zapaseni nehrozi. Co mě štve tak to je středovy displej na kterem jsou opravdu hodně vidět otisky.
Něco nafotim snad zitra.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod profesor Ikebara 8. 7. 2015 08:14

miromen4 píše:
profesor Ikebara píše:
miromen4 píše:A sakra 90° to si ani nedokažu představit. No za chvili jdu do auta a schvalně si to vyzkoušim. A hned se zaměřim jak jde nizko spustit sedak. Ja ho měl dole jen jednou ale jsem si jisty že tak dolu jak v Golfu to nešlo.

ONo to asi nebude přesně 90°C. Prostě hodně kolmo. Ráno než pojedu do práce, blejsknu nastavení sedačky FF a dám sem. To samé u SSS.


jj 90° fakt ne to je uchylnost :D
Ale zkoušel jsem to dat o dost kolměji než jsem zvykly a ono to neni vubec marne. Jen na delši štreky to asi nebude zrovna idealni pozice. :hm
Jinak jsem chtěl udělat par foto ale diky hmyzi invazi to opravdu nešlo.


Nastavení sedačky FF. Večer ještě vyfotím SSS.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Některé věci jsou jinak, než se zdají být. SSS.
profesor Ikebara
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 8. 7. 2015 08:23

Koukám základní "Trend" sedačky a středový tunel bez loketní opěrky.
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod profesor Ikebara 8. 7. 2015 08:32

Ano. Je to verze Trend. Byla tenkrát dobrá cena ze známosti na dva kusy od Charouze z Varů. Výrazně pod tehdejší obvyklou cenou (2009).
Některé věci jsou jinak, než se zdají být. SSS.
profesor Ikebara
Štamgast
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků