maincoon píše:Tak jako ty máš představu, že tu navigaci jak ty píšeš v nižší střední dělají kravaťáci v Oxfordu?
Zrovna u tohohle zařízení je úplně jedno, jestli je to zabudovaná navigace od fordu a nebo koupíš za 12 000 Scott... Kvalitativně je to prašť jak uhoď s tím, že bych řekl, že ten Scott může být ve finále spolehlivější... Dělá se to všechno na jedné skládce v číně.
Prostě je to tvá mánie a tečka... Rozhodně, kdybych měl na auto slušnou nabídku a jediný problém by byla zabudovaná navigace, tak to pro mě překážka není...
Tím nepopírám výhody zabudované navigace, ale není všechno zlato co se třpytí... A u člověka co jezdí v ojetině bych nějaké extra vybírání neočekával... Asi tak. Je to jen o jednom... Zpátky nohama na zem... To už třeba za daleko zásadnější záležitost považuji xenony.
Tak na takovyhle blabol nema smysl ani snad reagovat.
P.S. Komicke je, ze zrovna xenony jsou jako prvek vybavy uplne zbytecne.
T.E.CH píše:Tak jasně, každej má nějaké preference....ale ono pak stačí, když něco "zabudovaného" odejde a to je pak finanční mazec a že se zabudovanejma naviagacema problémy jsou, o tom se nebudu rozepisovat.
Tohle je trosku usmevne, ze bych zrovna resil riziko porouchani navigace v dieselovem Fordu to fakt ne.
Tam se podelaji uplne jine veci nez ta navigace, ta to auto prezije. Mimochodem, problemy s navigacemi jsou primarne softwarove a resene upgradem, jinak navigace jako takova je skoro neznicitelna s minimalni pravdepodobnosti poruchy. Staricke E38cky se dneska rozpadaji, ale jejich navigace Mk I stale funguji. Jediny zavaznejsi problem s navigacemi bylo umirani CD/DVD mechanik pro mapove podklady, ktere opravdu maji omezenou zivotnost, ale jednak zrovna tenhle problem je celkem snadno a levne resitelny a jednak Ford ma (bohuzel) mapy na SD kartach.