Mondeo (2012) Ecoobost 1.6 - vybíjí se baterie

Dodge, Ford, Chrysler, Pontiac...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod robbert 27. 6. 2013 21:35

Ja s 2,0 eb jezdil za 10. S naftou za 7, 1.
Je to o prioritach. Ja bych naftu uz nemenil.
Benzin by me sezral.
Btw a jak jsi prisel na to ze nafta nejede v nizkych otackach?
robbert
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 27. 6. 2013 21:52

Tak zase 176kW benzín a 103kW umouněná naftička :P
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Guzma 28. 6. 2013 06:22

robbert píše:Ja s 2,0 eb jezdil za 10. S naftou za 7, 1.
Je to o prioritach. Ja bych naftu uz nemenil.
Benzin by me sezral.
Btw a jak jsi prisel na to ze nafta nejede v nizkych otackach?

Ale s jakou naftou?
Musíš proti sobě stavět výkonově srovnatelné varianty.
Že nafta nejede pod 2tis otáček a motor má tedy např. při rozjezdu tendenci chcípat je můj výmysl?
EcoBoosty se pod 2tis otáček chovají mnohem líp.
Mondeo 2013, 2.0EB 240k, 5DV, red candy, TITANIUM S
Mondeo 2011, 1.6EB 160k, 5DV, white frozen, ENTERPRISE
Guzma
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod K86 28. 6. 2013 10:27

za 7l s naftou to musis jezdit hodne ale hodne nadlimitne, jinak kolem sesti s prehledem.
FFIIIC FL 2,0TDCI 150 kobyl
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Zdeneli 28. 6. 2013 10:45

Mondeo 2,2 tdci (2008) 7l
Zdeneli
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Guzma 30. 6. 2013 20:07

K86 píše:za 7l s naftou to musis jezdit hodne ale hodne nadlimitne, jinak kolem sesti s prehledem.

Všechny 3 motorizace jsem užíval za stejných jízdních režimů a podmínek. Nadlimitně to rozhodně nebylo.
Mondeo 2013, 2.0EB 240k, 5DV, red candy, TITANIUM S
Mondeo 2011, 1.6EB 160k, 5DV, white frozen, ENTERPRISE
Guzma
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Mr. Murphy 30. 6. 2013 20:42

já když jsem svého času měl Mondeo 2.0TDCi místo té svojí benzínové popelnice, tak jsem s tím jezdil za o cca 1,5 litru levněji než s benzínem.... čili stačí vzít kalkulačku a spočítat si to.... (samozřejmě, stejný styl ježdění a i stejné pneu).

Jinak zatímco palubák u Ekobůstu si fandí systematicky o 0,7 litru, tak u dieselu je skoro úplně přesný (+/- 0,2 dcl).

ač nemám diesely obecně rád, tak s tou naftou se mi jezdilo fajn, i když ten benzín byl lepší....

Ovšem malinko větší přívětivost benzínu mě osobně kompenzuje vyšší dojezd nafty, takže ono je to vážně +/- nastejno.... (čistě účetně tedy bude mít ten ekobůst mnohem vyšší propad ceny, jednak prostě proto že to je benzín a taky pak kvůli tomu, že tu reputaci má podle mě dost podivnou....)
Mr. Murphy
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 30. 6. 2013 20:58

Guzma píše:
K86 píše:za 7l s naftou to musis jezdit hodne ale hodne nadlimitne, jinak kolem sesti s prehledem.

Všechny 3 motorizace jsem užíval za stejných jízdních režimů a podmínek. Nadlimitně to rozhodně nebylo.


tak hodne města, mel jem fikuse se stejnym motorem a Poh. hm. 1515kg a normalne slo jezdit kolem sesti s velkym podilem dalnic
FFIIIC FL 2,0TDCI 150 kobyl
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod robbert 1. 7. 2013 18:03

K86 píše:za 7l s naftou to musis jezdit hodne ale hodne nadlimitne, jinak kolem sesti s prehledem.


Jenomže on je trošku rozdíl jezdit s naftou a benzínem, ne? Prostě obojí chce trošku jiný styl...

A já jsem schopen zajet s naftou za 5,5 ale i za 15 ;-)
Ale jinak se bez mučení přiznávám, že mě nafta vyhovuje více, ale někomu jinému nemusí. mě by benzín sežral O:-)
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Martin22 25. 11. 2013 06:42

Murphy, jak to teda nakonec dopadlo s tím Mondeem?
Martin22
Nováček

Odeslat příspěvekod skvorfi 13. 6. 2016 20:53

Ahoj. Mezi "Forďáky" jsem se zapsal teprve nedavno (Ford S-MAX 2.0TDCi 103 kW r.v. 6/2012), ale stojí to za to...
Původně jsem myslel, že mám KO baterii, protože to každou chvíli psalo nízký stav baterie. Několikrát jsem ji dobil a pak koupil rovnou novou Exide Premium 85Ah.
Byl jsem u člověka, který mi počeštil auto a mimo jiné mi zapnul, že se mi na Convers+ ukazuje teplota motoru a stav napětí ve voze. Teprve pak jsem zjistil, že auto nedobíjí, nebo spíš, nabíjení se chová divně...
Když jedu po městě, je vše OK, stále 14,8V, po rozsvícení XENONů 14,4V.
Jakmile se auto zahřeje a víc rozjede (zařadím 6ku a jedu tak kolem 100 km/h a víc – ale třeba až po 2 – 5 minutách), napětí začne klesat, až se dostane na cca 12,4V (i níž - podle toho, kolik má baterka). Jakmile pustím plyn a mám zařazenou rychlost, opět se objeví 14,8V, dám neutrál a padá k 12V. Zajímavá je jedna věc – jakmile rozsvítím za tohoto stavu světla (xenony) a je jedno, jestli ručně, nebo zda je vypínač světel na automatiku a prostě se za šera rozsvítí xenony automaticky, neklesne při tomto stavu napětí pod 13,5V – i ve chvíli, kdy to jinak padá k 12V. Jakmile dám vypínač na 0, nebo parkovačky, nebo je na automatiku a rozsvítí se LEDky (zhasnou xenony), začne to padat zas k 12V. Opět přepnu na xenony a 13,5V. Vracím se tedy domů, hlava mi to nebere (jezdil jsem dneska takto asi hodinu), přijedu do města a jedu si v klidu 50 km/h po městě a začne zas dobíjet… Tedy v síti je stále 14,8V, po rozsvícení xenonů 14,4V, na neutrál zas 14,8V. Nějak nechápu… Vyjedu ven z města, jedu rychleji a opět to padá a celé se to opakuje, zajedu pak do města, zas klid a zas začne dobíjet…
Máte někdo nějaký typ?
Díky.
Naposledy upravil skvorfi dne 13. 6. 2016 21:29, celkově upraveno 1
skvorfi
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod K86 13. 6. 2016 21:09

altik?
FFIIIC FL 2,0TDCI 150 kobyl
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod skvorfi 13. 6. 2016 21:27

To bylo to první, co mě napadlo, ale děkuji. Altík vyměněný... Sice neni nový - měl najeto 80 000 km (KO volnoběžka), dal jsem jen novou volnoběžku, ale ten původní dělal to samé...
skvorfi
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MirecBA 13. 6. 2016 21:37

nema to este doplnkovu regulaciu napatia ? mam pocit ze minimalne na starsich skodovkach bola
skyactiv G157
MirecBA
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod skvorfi 13. 6. 2016 21:47

K altíku vede jen 1 drát z řídící jednotky, která by to měla řídit. Nemohu to tvrdit přesně, ale regulátor napětí to asi mít nebude.
skvorfi
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků