Ojetý Chrysler 300C

Dodge, Ford, Chrysler, Pontiac...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod MELLO 2. 1. 2012 21:14

Petr?
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod gewehr 2. 1. 2012 21:15

Hadraplan píše:4.800km/3 měsíce
mam to chapat tak, ze ak ma toto auto nejaky obstarozny americky dochodca, sem tam na tom skoci nakupit, tak musi menit 4x za rok olej? :shock:

kurna, to z coho tie oleje pancuju, z kvasu?
María de las Mercedes
Karl Friedrich Benz
gewehr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hadraplan 2. 1. 2012 21:16

Usire:
Projíždím US fóra a zatím jsem nic nenašel, ale 100% to nebude. Nejsem jasnovědec.
Jsem našel, že převodovka u 3,5 AWD, CRD a Hemi je Mercedes W5A580.
U 2,7 a 3,5 je 4st A606/42LE

-- 2. 1. 2012 21:18 --

gewehr:

Podle mě to je jenom krytí od automobilky.

-- 2. 1. 2012 21:21 --

Když se kouknete na sauto a zadáte chrysler 300m, tak tam je pár aut se zadřenou klikou

Mám taky v plánu pořídit 300C 5,7 AWD v kombi nebo Jeepa Grand Cherokee 5,7. Takže toho dost čtu na netu, abych věděl co a jak.
Rychlost nezabíjí...blbost zabíjí ;)
Hadraplan
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marek194 3. 1. 2012 09:11

maincoon píše:Opicexbanány

P.S. Mě se to auto taky stráááááášně líbí..., ale pokud nemáš možnosti jako Barichello, tedy Mark 194, nebo jak si nadává ten klučina, který ty auta servisuje sám před panelákem s tátou a na dálnici jezdí max 110 (aby ho to nesežralo na provozu), pak bych se tomu autu vyhnul...

Pokud bych na tom trval.. tak nejspíš nějaký ten základní šestiválec, to by mohlo být O.k. ;-)


HAHAHA, hihi.

S tátou před barákem nic neservisuju, protože už to jaksi ani nejde a za B mam servismana.
A nepotřebuju nutně jezdit 200, kvůli tomu sem is to HEMI nekupoval....

-- 3. 1. 2012 09:12 --

PublicEnemy píše:Pokud nemáš ročně připraveno aspoň 70 tisíc na provoz, tak na tohle auto ani nekoukej. Při 10 tkm za rok (počítám, že to bude hlavně ježdění po měste, krátký trasy, prostě hlavně zevlování), budeš jezdit tak za 12 l na sto, to za rok dělá nějakých 40 tisíc Kč na naftě. K tomu přidej pneu, spotřebák, povinný (pokud ho budeš mít na sebe, počítej minimálně s 10 tisíci, spíš ale víc) a seš v tom minimálně za těch 7 pětek, přičemž minimálně o stejnou částku klesne cena auta. Pokud jsou rodiče ochotni ti sponzorovat takhle drahou srandu, budiž.


70 000 s náklady na palivo nebo 70 000 na servis?

Pokud myslíš servis, tak 70 sem do toho nedal ani já a to to mam skorem 2 roky....

-- 3. 1. 2012 09:14 --

JardaB píše:Tak asi taky bude odpovidat te cene kvalita, M6 se holt musi menit driv ;-)


olej 5W20 - 2,7 V6 a 5,7 V8
10W30 3,5 V6

Rozhodně tam žádný šméčko nelít, nebo vám to brzo zakuká, hlavně 3,5 V6 se špatným olejem brzo zakuká

-- 3. 1. 2012 09:17 --

3,5 V6 AWD; 5,7 V8, 6,1 V8 a 3,0 CRD mají 5ti stupnovou W5A580 (mercedes)
Převodkva známá též jako 5Gtronic, používla se v kupé Mercedes ještě někdy v roce 2008 (zejména pro motory V12).
Též známá z Jaguará. Spolehlivý držák.

Zbytek převodovky Chrysler (2,7 V6 a 3,5 V6 RWD).

Nápravy: přední z Klasse, zadní E-klasse
Motor CRD je Mercedes, vcelku moderní motor, má i piezo

-- 3. 1. 2012 09:31 --

Ad ceny: zimní gumy Hankook: 3600 Kč/ ks
Olej Mopar 5W30: 1100 Kč/ 5 L
5L ATF+4 (nápln převodvky) 1500 Kč, filtr převodovky 500, filtr oleje 270,- Kč origo, neorigo cca 160; kabinový filtr 600, pcv ventil 700,-
Přední kotoruč cca 2800-4 litry obyč, performance 5-7 táců, desičky cca 1300-3 tácy.

Já za skoro 2 roky měnil: kotouče, destičky a pakny hned po koupi (destičky byly zánovní, ale někdo je narval na starý kotouče), náplně + filtry, matice kol, svíčky, klínák + napínák, spodní ramena a stabilizační tyčky, zimní gumy.

Nic víc nebylo třeba měnit, dělal sem si ěnjaký věci,ale to byly vylepšení, to nebyly věci který byly potřeba dělat.

Pak odešel kompresor klimy ještě, halt Denso nějak nevydrželo, vyměnen za jiný starší, cena 4 tis Kč. Takže pakatel. A byla dělaná geometrie.

-- 3. 1. 2012 09:39 --

Ale na 10 tis km ročně bych si fakt CRD nekoupil, to je lepší benzín a když řešíš spotřebu, tak LPG.

Navíc náklady na servis benzín vs diesel sou nebe a dudy, na benzín jde koupit vše z usa, na diesel prakticky nic.
Jen orig. MB díly a to je vcelku raketa.
Marek194
Pozorovatel

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků