jeep grand cherokee 2011

Dodge, Ford, Chrysler, Pontiac...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod powerball 3. 11. 2011 10:18

tak kdyz vezmes novou karu ofiko versus neofiko prodejce tak zaruku a hologaci (bez ktery by to neslo prihlasit) mas u obojiho
powerball
Powerman
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m4lcolm 3. 11. 2011 10:49

Pochybuju, že bude mít neoficiální import z USA stejnou záruku jako auta pro Evropský trh.
m4lcolm
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod Marek194 3. 11. 2011 10:58

Homologaci to musí mít, jainak by to nedostali na papíry. To auto už dostaneš totiž se SPZ a velkýchm techničákem, přihlášený. To víš, to sou jiný služby - vyřídí to za tebe.

Záruku na výrobní vady ti dává prodejce, ten to má nějak ošéfovaný s tím, kde to kupujou (dost často kanadští prodejci). Občas se stane že kára je i veropský model odkěnkud výhodně koupená ze skladů (třeba belgie, NL atd) a pak na ní musí Fiat čr uznat záruku.
Marek194
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Marek194 4. 11. 2011 11:39

Jo a když sem tak provnával us a evropský verze

US 3,6 - 290 HP - evropská 286
US 5,7 - 360 HP - evropská 352

Platí pro Grandčíro.

Ale takový 300/Charger vs Thema - US 300 - 292 HP - Thema 286 HP
Rozdíly sou ale i v USA - 300C 5,7 - 363 HP
Charger 5,7 - 370 HP

A tyhle motory v Challengeru mají ještě větší výkon. (305/379 HP)

Asi proto maj taky evropský verze horší zrychlení. Menší výkon a bůh ví co je u evrop ještě osekanýho....
Ale myslím že stačí jiný sání a jiná RJ a těch 305/380 HP jde dostat z těch motorů všude.
Marek194
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Dusan 4. 11. 2011 12:23

Marek194 píše:Homologaci to musí mít, jainak by to nedostali na papíry. To auto už dostaneš totiž se SPZ a velkýchm techničákem, přihlášený. To víš, to sou jiný služby - vyřídí to za tebe.


Otazkou je zdali ty papiry dostali v souladu se zakonem a zdali ten vyklad zakona bude i nadale takovy. Vim o pripadech, kdy manik koupil ameriku normalne na ceskych papirech klidne x-let starou a pri nasledujici STK mu rekli, ze auto nema platnou homologaci a technickou nedostane. Ono u nas lze ledacos.

Marek194 píše:Jo a když sem tak provnával us a evropský verze

US 3,6 - 290 HP - evropská 286
US 5,7 - 360 HP - evropská 352

Platí pro Grandčíro.

Ale takový 300/Charger vs Thema - US 300 - 292 HP - Thema 286 HP
Rozdíly sou ale i v USA - 300C 5,7 - 363 HP
Charger 5,7 - 370 HP

A tyhle motory v Challengeru mají ještě větší výkon. (305/379 HP)

Asi proto maj taky evropský verze horší zrychlení. Menší výkon a bůh ví co je u evrop ještě osekanýho....
Ale myslím že stačí jiný sání a jiná RJ a těch 305/380 HP jde dostat z těch motorů všude.


Tyhle rozdily par procent ve vykonu jsou pod beznou odchylkou, kterou maji i auta od jednoho modeloveho typu s tim samym motorem. Prijde mi to, ze na kazdy papir dali jinak vypadajici cislo, ale ty motory budou uplne stejne. Vyrabet motory s vykonem s presnosti na jednotky HP nelze a i kazde mereni dopadne trosku jinak.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bleach 4. 11. 2011 14:21

Marek194 píše: dokonce spekulují že by nabídli i diesel pro Wrangler....

na us forech je spousta hlasu pro to, aby byl diesel v nabidce, protoze si stěžují, ze s vetsimi koly nema benzin zadnej vykon..(nebo kroutak, ted nevim)
bleach
Inventář

Odeslat příspěvekod m4lcolm 5. 11. 2011 00:14

Dusan píše:
Marek194 píše:Homologaci to musí mít, jainak by to nedostali na papíry. To auto už dostaneš totiž se SPZ a velkýchm techničákem, přihlášený. To víš, to sou jiný služby - vyřídí to za tebe.


Otazkou je zdali ty papiry dostali v souladu se zakonem a zdali ten vyklad zakona bude i nadale takovy. Vim o pripadech, kdy manik koupil ameriku normalne na ceskych papirech klidne x-let starou a pri nasledujici STK mu rekli, ze auto nema platnou homologaci a technickou nedostane. Ono u nas lze ledacos.


Přesně na to jsem narážel. Kdysi se to na garái i řešilo.
m4lcolm
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod Marek194 7. 11. 2011 09:17

Když to má všchny vyjimky zapsaný v TP, vyhodit tě nemůžou, je na tobě aby sis to pophlídal. BTW pár lidí to neřeší, STK u nový káry je na 4 roky, sou borci co to po 3 pošlou do světa a jdou pro další káru...
Marek194
Pozorovatel

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků