Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
Marek194 píše:Homologaci to musí mít, jainak by to nedostali na papíry. To auto už dostaneš totiž se SPZ a velkýchm techničákem, přihlášený. To víš, to sou jiný služby - vyřídí to za tebe.
Marek194 píše:Jo a když sem tak provnával us a evropský verze
US 3,6 - 290 HP - evropská 286
US 5,7 - 360 HP - evropská 352
Platí pro Grandčíro.
Ale takový 300/Charger vs Thema - US 300 - 292 HP - Thema 286 HP
Rozdíly sou ale i v USA - 300C 5,7 - 363 HP
Charger 5,7 - 370 HP
A tyhle motory v Challengeru mají ještě větší výkon. (305/379 HP)
Asi proto maj taky evropský verze horší zrychlení. Menší výkon a bůh ví co je u evrop ještě osekanýho....
Ale myslím že stačí jiný sání a jiná RJ a těch 305/380 HP jde dostat z těch motorů všude.
Marek194 píše: dokonce spekulují že by nabídli i diesel pro Wrangler....
Dusan píše:Marek194 píše:Homologaci to musí mít, jainak by to nedostali na papíry. To auto už dostaneš totiž se SPZ a velkýchm techničákem, přihlášený. To víš, to sou jiný služby - vyřídí to za tebe.
Otazkou je zdali ty papiry dostali v souladu se zakonem a zdali ten vyklad zakona bude i nadale takovy. Vim o pripadech, kdy manik koupil ameriku normalne na ceskych papirech klidne x-let starou a pri nasledujici STK mu rekli, ze auto nema platnou homologaci a technickou nedostane. Ono u nas lze ledacos.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků