koupě Cadillac Seville STS

Dodge, Ford, Chrysler, Pontiac...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod adam7c3 26. 6. 2016 13:11

Manuál s V6 je jen u ATS-V s 464HP Twin Turbo, takže bys musel trochu přišetřit. S tím manuálem to mám přesně obráceně, u daily driveru nikdy a v žádném případě, 2 roky se služební fabií mi stačili. U aut typu ATS-V, Viper nebo Corvette bych ho preferoval.

Individuálního dovozu bych se nebál, dneska už je tu pár slušných dovozců, kteří vyřídí vše potřebné aby auto plně splňovalo evropskou legislativu a nehrozí pak problémy na STK ani na úřadech kvůli nezapsaným výjímkam, nebo nevyraženém VIN jako u aut pochybně přihlášených v minulosti.

Co jsem tak kouknul na mobile.de apod. tak se dá sehnat třeba 2015 ATS s 15km za necelých 900 tisíc, to není špatný vzhledem k výbavě a výkonu jakej to má.
adam7c3
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Beaumont 26. 6. 2016 13:15

Josef001: Já už pár víkendovek s manuálem mám a hodlám si je ponechat. A je mi jasné, že Cadillac s V8 a manuálem prostě neexistuje, nebo přinejmenším žádný rozumně "koupitelný" (nebavme se o autech z 30. let nebo 40 let za astronomické ceny...) A taky si říkám, že jeden automat by ve "flotile" být mohl, na pohodový cruising a tak. Ale na denní ježdění nebo do opravdu sportovního auta pro mě výhradně manuál.

adam7c3: O ATS-V vím, ale to už je úplně mimo můj rozpočet a asi i mimo moje řidičské schopnosti. I to běžné ATS bych kupoval až za pár let, až bude třeba kolem půl milionu nebo tak.
Italská auta jsou nespolehlivá, lidská činnost způsobuje globální změnu klimatu a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Jean-Jacques Rousseau)
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Josef001 26. 6. 2016 17:23

To je zajímavé, jezdit ve městě s manuálem mě nebavilo od chvíle, kdy jsem si jednou sedl na týden do automatu. V Praze, kde jsem musel asi 400x denně přeřazovat a neustále mačkat spojku je manuál pro mě fakt ojeb.Pravda, zřejmě mi zakrní levá noha :)
Josef001
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Josef001 28. 6. 2016 13:35

Tak nevím, zda do nákupu 30 let staré neevropske ameriky jít, je to dnes sázka do loterie na STK a když to není na veteránskych značkách, tak podle mě bude problém.
Josef001
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod powerball 28. 6. 2016 13:39

to ma ted normalni bily znacky? blinkry jaka barva? zalezi co je a neni v technicaku za zapsany vyjimky.prinejhorsim to prihlasis na vete.s tim by nemel bejt zadnej problem.
powerball
Powerman
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Josef001 28. 6. 2016 14:53

Má to červený světla, navíc je to na bílejch značkách, takže to je prý docela velkej problém, je to fakt zbytečná komplikace.
Josef001
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod powerball 28. 6. 2016 14:54

je to na tobe.jak rikam neni problem to dat na vete.povinny ruceni je pak 4 stovky rocne a svetla muzou bejt treba zeleny a nikdo ti nemuze rict ani slovo pokud je to takhle original.
powerball
Powerman
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 28. 6. 2016 15:05

Určitě to má majitel poreseny a zajel bych na STK, jestli na to můžou mrknout a hotovo. Tak jsem to já.
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Josef001 28. 6. 2016 16:34

Právě že nemá pořešený a řekli mu rovnou, že to bude muset předělat, bez oranžových blinkrů to dál nepůjde. I kdyby člověk někde někoho ukecal, mají s tím problém i policajti na silnici a za 2 roky už může být situace ještě horší. Navíc nikdo koho znám zatím letos nezkoušel přehodit bílé značky na veterána - prý to žádná sranda není. Dovezený auto v pohodě, ale změna je prý s hodně velikým otazníkem.
Josef001
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod petrklm 29. 6. 2016 07:28

Tenhle problém řeší žlutý LEDky do blinkrů, přestaveb už je fůra. Stačí se podívat na diskuzi usmotors.cz, uživatel Trinom. Jak je to s přihlášením na vetenoty nevím (mám moc mladý auto), ale zatím jsem u svých známých žádnej problém nezaznamenal. Pozeptám se, ale nezdá se mi, že by to měl bejt problém.
EDIT: tak teď koukám, že je to rok 87, podle mýho rozumu tedy může na vete až za rok, jestli platí hranice 30 let. Zeptat se můžeš v nějakým klubu, třeba tady: http://www.americancars.cz/. Bílý značky ale maj svý výhody, já bych zkusil přestavbu těma LEDkama:
http://www.youtube.com/watch?v=ZR8sVzG9cDI
Lincoln Town Car Executive 4,6l V8
Ford Escape 3,0l V6
a ještě nějaký evropský plečky...
petrklm
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Josef001 29. 6. 2016 09:21

Díky za info. Problém je, že to už neprojde ani při převodu a předělávat to na ledky apod., to je šílenost. Nakonec nejde jen o zadní blinkry, prý se jim nelíbí i jak svítí přední světla na US autách (profil paprsků), pak se jim nelíbí stále svítíci blinkry vepředu, které mají US vozy jako poziční světla. No netušil jsem, že to bude takový problém, ale to co prošlo před rokem, dnes už prý ne. Když se to předělá, pak už to zase nepůjde na veterána, protože tam se musí dodržet maximální původnost a něco tam bastlit, no nevím....
Josef001
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod petrklm 29. 6. 2016 11:38

Nenechal bych se zmást - evidenční kontrola by se měla týkat jen kontrolou souladu papírů se skutečným autem. Vím ale, že někteří technici si to vysvětlujou po svým a pak je každá rada drahá. Snad jen najít si "spřátelenou STK", je to dobrý i pro další kontroly, já to tak aspoň dělám... a třeba bys ho ukecal i s tím, že to půjde za rok na vete.
Lincoln Town Car Executive 4,6l V8
Ford Escape 3,0l V6
a ještě nějaký evropský plečky...
petrklm
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 29. 6. 2016 11:44

ted to nejak zprisnovali ne? ja byl na evidencce s buickem s cervenyma blinkrama pred asi ctyrma rokama a jenom sem tam zajel a hned me vyhodil jak videl ty svetla.bez diskuze.pak sem si to zaridil jinak.to myslim neni potreba rozepisovat...
powerball
Powerman
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Josef001 29. 6. 2016 12:58

Dřív to šlo obejít, teď ty základní věci nikdo nechce pustit, celé auto se musí nafotit (jak svítí bliká apod.) Obejít se dají nějaké mechanické věci, ale jinak mají strach, je to na zrušení licence a následně zrušení STK. Zatím mi nikdo neřekl, jak by se to dalo dát z běžných značek na véčka, dva předsedové klubu řekli, díky zákonu to prostě nejde. Podle mě je takové auto stejné, jako dostat černého Petra. Jedno řešení je, ale zase není 100% a to znamená něco koupit s tím, že pak mohu mít smůlu. Kupovat ameriku skoro 6m dlouhou nechci a většinou ty ceny jsou už mimo můj zájem.
Josef001
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Beaumont 29. 6. 2016 15:46

To jsem nepochopil, proč by auto nešlo dát z běžných značek na Véčka, tedy pokud už má 30 let a splňuje podmínky (historická původnost atd.). Nebo jde právě o to, že těch 30 let ještě nemá? No tak ho kup a počkej si.
Italská auta jsou nespolehlivá, lidská činnost způsobuje globální změnu klimatu a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Jean-Jacques Rousseau)
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků