Corvette ZR1

Dodge, Ford, Chrysler, Pontiac...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod powerball 23. 4. 2010 13:53

no vidis to jak byli soudruzi z DDR napred :D
seek discomfort
powerball
Powerman
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marek194 23. 4. 2010 14:29

To oni byli přeci vždycky :o)
Marek194
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod belse 27. 4. 2010 23:30

Tommino píše:Měl jste někdo možnost se svézt se ZR1 nebo ji alespoň vidět naživo? Uvažuji o hodně silným zábavným autě a poměr cena a to co nabízí mi vychází tak rok jetá ZR1 nejlíp. Akorát o ní kromě tech. údajů a videí na youtube nic nevím. Neznáte třeba nějakýho majitele v ČR?


Mně na ZR1 trochu zaráží, že není zrovna o moc rychlejší, než Z06.

Testy v Car and Driveru :
Z06 / ZR1

0-60mph - 3,6s / 3,6s
0-100mph - 7,9s / 7,8s
1/4míle - 11,7s@125mph / 11,7s@127mph

http://www.caranddriver.com/reviews/car ... -road_test
http://www.caranddriver.com/reviews/com ... ison_tests
belse
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod I.P. 30. 4. 2010 08:46

Zdá se mi to dost nepravděpodobné, že by ZR1 nebylo o moc rychlejší než Z06. Hlavně když ZR1 má 638 HP a Z06 má 505 HP. Rozdíl 133 koní by na rozjezdu mohlo něco dát. Hmotnostní rozdíl 87kilo je zanedbatelný.
I.P.
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod ace2 30. 4. 2010 08:51

Ono při rozjezdu bych ty rozdily moc nehledal. A vůbec nejsem přítelem nesmyslného posuzování výkonu pomocí čísel 0-100 protože je to v praxi neaplikovatelné. Radši bych viděl čísla jako akceleraci 50-150 či 100-200. Při akceleraci z 0 je výkon auta ovlivnovaný spousty elementy a ne jen samotným výkonem, kde teoreticky vyšší výkon může být i na závadu a může čísla zkreslovat.

Když ne kvůli výkonu, tak lepší brzdy v EU provozu se u ZR1 jistě vyplatí.
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod belse 30. 4. 2010 16:34

ace2 píše:Ono při rozjezdu bych ty rozdily moc nehledal. A vůbec nejsem přítelem nesmyslného posuzování výkonu pomocí čísel 0-100 protože je to v praxi neaplikovatelné. Radši bych viděl čísla jako akceleraci 50-150 či 100-200. Při akceleraci z 0 je výkon auta ovlivnovaný spousty elementy a ne jen samotným výkonem, kde teoreticky vyšší výkon může být i na závadu a může čísla zkreslovat.


S tím naprosto souhlasím. Ale právě těch 100-200km/h se z těch dat dá vyčíst a moc velký rozdíl to není.

Z06 - 7,7s
ZR1 - 7,4s

Je pravda, že v jiných testech byly rozdíly o něco větší, ale pořád ne zcela odpovídající rozdílu ve výkonu.

Nicméně reálný rozdíl ve výkonu je dle testů v oblasti 80-100 koní. Ve váze skutečně okolo 90kg v neprospěch ZR1.
belse
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod bob ash 3. 5. 2010 14:10

Jen pro ty, který považujou listový pero za anachronismus...

http://en.wikipedia.org/wiki/Corvette_leaf_spring

To, že je něco jinak než je obvyklý, ještě neznamená, že je to blbě. Pořád je to menší průšvih než dát motor na blbej konec auta :)
Speed can kill you. Drive Ford and live for ever.
bob ash
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod metaljohn 5. 6. 2010 20:16

koenzim píše:Mne stacil TopGear, 2 cast 12. serie aby sa mi to auto dostalo pod kozu. Odporucam ;) http://www.youtube.com/watch?v=rZseBpPufLI&feature=fvw


Jak tam spustili ty alarmy 8-D :tleskani :lol: :lol:
BMW 130i, Fabia IV, BMW Z3 2,8i (na prodej)
metaljohn
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jericho-3 9. 6. 2010 15:06

Můj kámoš miluje Corvetty ,má kabrio z roku 1968 /ješte tvrdý předek/ takže to je ta pravá jízda s vozem z dob,která již nenastanou...a jak se říká,poslední pořádný udělaný auta jsou z 60.tých let... :-D
a jelikož obsah ničím nenahradíš ,je jízda s motoem 5,7 nebo dokonce 7,2ccm zážitek....Karosérie z amerického "laminátu" a poctivé železo je znát...Co se týče příčného pera ,je to to nejlepší řešení co se týče tuhosti a u Corvete 3 z roku 1984 již bylo z kompositu,takže lehké...Jen na okraj,hydroštely u těchto motorů ,které jezdí na minerál 15w40 neví, co to je kolaps a klepání jako u hydroštelů dnešních špičkových vozů s perfektní filtrací oleje a syntetickými oleji ow60 za 300kč/litr :D
jericho-3
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod hans12345 10. 6. 2010 06:53

Jedna nová ZR1 stojí u charouze v Praze, ulice Kodaňská. Má tam ještě Wiessmana, Spykera a Cadillacy.
hans12345
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Marek194 11. 6. 2010 08:14

Jojo, nedávno to tam naváželi...

-- 11. 6. 2010 09:15 --

jericho-3 píše:Můj kámoš miluje Corvetty ,má kabrio z roku 1968 /ješte tvrdý předek/ takže to je ta pravá jízda s vozem z dob,která již nenastanou...a jak se říká,poslední pořádný udělaný auta jsou z 60.tých let... :-D
a jelikož obsah ničím nenahradíš ,je jízda s motoem 5,7 nebo dokonce 7,2ccm zážitek....Karosérie z amerického "laminátu" a poctivé železo je znát...Co se týče příčného pera ,je to to nejlepší řešení co se týče tuhosti a u Corvete 3 z roku 1984 již bylo z kompositu,takže lehké...Jen na okraj,hydroštely u těchto motorů ,které jezdí na minerál 15w40 neví, co to je kolaps a klepání jako u hydroštelů dnešních špičkových vozů s perfektní filtrací oleje a syntetickými oleji ow60 za 300kč/litr :D


Tak 5,7 a víc se dělaj i dnes, pořád jsou to OHV, jen je tam halt nacpaná eletronika a věci kvůli emisím no, jinač by to už nešlo vyrábět...
Ale zas to méně žere aspon.
Marek194
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod powerball 11. 6. 2010 19:35

a ma to nesrovnatelne vyssi vykon zvlast oproti poemisnim autum kde to byl des bes co se tyce vykonu ;-)
seek discomfort
powerball
Powerman
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marek194 14. 6. 2010 10:44

Tak tak...
Marek194
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod burty s krenem 13. 11. 2017 11:10

563 kw v manualu 8-D
http://www.auto.cz/chevrolet-corvette-z ... rii-111226
to bude asi jako masakr 8-)
VW Golf VIIIC 1.5 eTSI 110kw
Ford Fiesta ST 1.5 EB 147kw
burty s krenem
Demakokot
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 13. 11. 2017 11:33

je to neevropske
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků