Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
Tommino píše:Měl jste někdo možnost se svézt se ZR1 nebo ji alespoň vidět naživo? Uvažuji o hodně silným zábavným autě a poměr cena a to co nabízí mi vychází tak rok jetá ZR1 nejlíp. Akorát o ní kromě tech. údajů a videí na youtube nic nevím. Neznáte třeba nějakýho majitele v ČR?
ace2 píše:Ono při rozjezdu bych ty rozdily moc nehledal. A vůbec nejsem přítelem nesmyslného posuzování výkonu pomocí čísel 0-100 protože je to v praxi neaplikovatelné. Radši bych viděl čísla jako akceleraci 50-150 či 100-200. Při akceleraci z 0 je výkon auta ovlivnovaný spousty elementy a ne jen samotným výkonem, kde teoreticky vyšší výkon může být i na závadu a může čísla zkreslovat.
koenzim píše:Mne stacil TopGear, 2 cast 12. serie aby sa mi to auto dostalo pod kozu. Odporucam http://www.youtube.com/watch?v=rZseBpPufLI&feature=fvw
jericho-3 píše:Můj kámoš miluje Corvetty ,má kabrio z roku 1968 /ješte tvrdý předek/ takže to je ta pravá jízda s vozem z dob,která již nenastanou...a jak se říká,poslední pořádný udělaný auta jsou z 60.tých let...
a jelikož obsah ničím nenahradíš ,je jízda s motoem 5,7 nebo dokonce 7,2ccm zážitek....Karosérie z amerického "laminátu" a poctivé železo je znát...Co se týče příčného pera ,je to to nejlepší řešení co se týče tuhosti a u Corvete 3 z roku 1984 již bylo z kompositu,takže lehké...Jen na okraj,hydroštely u těchto motorů ,které jezdí na minerál 15w40 neví, co to je kolaps a klepání jako u hydroštelů dnešních špičkových vozů s perfektní filtrací oleje a syntetickými oleji ow60 za 300kč/litr
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků