Ja sice tu skupinu nesleduju a ani nelitam s Mavicem nybrz se Sparkem (teda jina technologie prenosu signalu), ale stejne budu reagovat
Podle me je to z velke vetsiny zapricinene tim, ze jsou lidi kokoti. Ja co sleduju DJI forum, kde lidi docela casto breci ze rozbili nebo ztratili Sparka, tak ve vetsine pripadu se ukazalo, ze to byla docela jednoznacne chyba pilota, ktery proste sral na nejake zakladni pravidla a huraaa mam novyho drona tak ho vyndam z krabice a letime.
Podle me bohate staci zkouknout par videi na Youtube, videi jak litat bezpecne, na co si davat pozor a ceho se vyvarovat jsou mraky.
Podle me to chce hlavne mit k tomu trochu respekt: precejen uz to neni uplne hracka, je to stroj, je to nabite elektronikou a ackoliv je to za idealnich podminek blbuvzdorne, tak se obcas neco nemusi povest a pak je treba byt pripraven a vedet jak reagovat.
Chce to vedet co ten dron umi, jake ma limity, co je potreba vzdy nastavit a zkontrolovat pred kazdym letem. Napriklad naprosty zaklad je vzletnout az s dostatecnym GPS lockem. Byt si vedom mozneho magnetickeho ruseni kompasu. Podle toho kde litam nastavit spravnou RTH vysku. Kdyz se u toho hybu, tak nastavit dynamic home point (nebo ho prenastavovat rucne). Atd atd. Ale jak jsem rikal, toto vsecko uz lidi stokrat zpracovali treba v tech videotutorialech na Youtube.
A taky se rozhodne vyplati zkusit si obcas zaletat v ATTI rezimu (tedy bez GPS, kdy musis ridit ty a korigovat treba driftovani ve vetru).
Kua jsem se nejak rozepsal... radsi jdu na obed