Ja mam na silnicce cervene Continental Ultra Sport a na lesni ceste lepsi nez ten MTB plast Michelin Country Racer, protoze pres ne jsem tam dusi nikdy nepichl. 84 TPI kvalita asi. A na dobrem asfaltu pekne svisti. Na spatnem asfaltu je ale lepsi ten MTB plast a vubec MTB kolo s tlumici, se silnickou musi clovek porad brzdit, vyhybat se diram, nerovnostem, vymolum, z kopce kolikrat jedu krokem kvuli zaplatam v asfaltu.
https://www.kupkolo.cz/continental-ultra-sport-kevlar_z3892/ V lete jsem pri trochu vetsi rychlosti najel se silnickou prednim kolem do prohlubne v asfaltu, jak jsem byl opreny o riditka (berany), tak se mi protocily (asi malo utazene berany v predstavci), no letel jsem ihned z kola pres riditka a sedrel se dost o asfalt. Ale plast OK, rafek OK, bez zavady. Proti me jel autobus, tak jsem se nemohl prohlubni v te rychlosti vyhnout a byl jsem vubec rad, ze jsem nespadl pod nej. Obcas premyslim, ze kvuli stavu silnic silnicku prodam a budu vsude jezdit jen na MTB. Tu prohluben v asfaltu jsem si pozdeji zkusil projet s MTB a vpohode ji tlumic odpruzil.
Je to dost nelogicke, ale na asfaltu se citim jisteji na MTB kvuli stavu silnic a na lesni ceste muzu jet rychleji silnickou, protoze ten silnicni plast snad nejde propichnout a nemusim tak sledovat, co tam roste na ceste za ostnate kere, s MTB tam musim koukat na ostnate vetvicky a pres ne kolo prenaset.