Octavia II RS Combi/Superb Elegance 2.8/Audi A6 2.4 V6

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod ExFun 1. 10. 2006 11:06

místo, komfort, kvalitu, úroveň, navíc přinese image...

Goes: To je naše staré téma ;)
OOOO Audi TDI Power
VW Golf Power
Beyond Fun´s life .....
Use Your IQ....
IMHO
ExFun
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Stik3 1. 10. 2006 11:36

Rozhodne A6 sak je to krasne auto,motor uplne staci sak nie vsetci potrebuju z neho davat maximum.jak pise jazdi viac menej po dialnici a kvalitnej to znamena ze mu ta A6 da maximum.A to ze tam nieje navigacny by mi mohlo byt fuk.Je vacsia sranda hladat nieco na slepo a hadat kam odbocit:)Superb je zatarale auto a O2 aj ked je fajn ale ma daleko od A6 a taktiez aj od toho 320d cim jazdis!
Stik3
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 1. 10. 2006 11:37

ExFun píše:Jo a Superb 2,8 je objemově na vyšším povinném ručení - zcela zbytečné.y/quote]


Ach jo, koukam ze techle blabolu o vyssim povinnem ruceni se nikdy nezbavime. Takze po stotisiciprvni: sazba povinneho ruceni ma vyznam pouze pro socky, ktere opecovavaji vozidla kategorie Skoda 120 nebo nejstarsi favority. Pro vsechny ostatni je to zcela irelevantni parametr, protoze rozdily v sazbach jsou v kontextu celkovych nakladu na porizeni a provoz vozidla zcela bezvyznamne. Argumentovat tim u koupe auta za cenu pres sest set tisic uz je zcela smesne.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ExFun 1. 10. 2006 11:48

Dusan píše:
ExFun píše:Jo a Superb 2,8 je objemově na vyšším povinném ručení - zcela zbytečné.y/quote]

Ach jo, koukam ze techle blabolu o vyssim povinnem ruceni se nikdy nezbavime. Takze po stotisiciprvni: sazba povinneho ruceni ma vyznam pouze pro socky, ktere opecovavaji vozidla kategorie Skoda 120 nebo nejstarsi favority. Pro vsechny ostatni je to zcela irelevantni parametr, protoze rozdily v sazbach jsou v kontextu celkovych nakladu na porizeni a provoz vozidla zcela bezvyznamne. Argumentovat tim u koupe auta za cenu pres sest set tisic uz je zcela smesne.


nesouhlasím. nevidím důvod platit víc, když víc nedostanu.....

Zažil jsem člověka, co přijel v Jaguáru, v obleku od Bosse nebo Armaniho, přišel do obchodu, podíval se na věc, řekl, že se mu líbí, zeptal se prodavačky kolik stojí - řekla 20 Eur a on, že za tolik nestojí a odjel....
Pokud peníze investova pro mě efektivněji, není důvod to nebrát na zřetel.
OOOO Audi TDI Power
VW Golf Power
Beyond Fun´s life .....
Use Your IQ....
IMHO
ExFun
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 1. 10. 2006 12:09

ExFun píše:nesouhlasím. nevidím důvod platit víc, když víc nedostanu.....
Pokud peníze investova pro mě efektivněji, není důvod to nebrát na zřetel.t/quote]


Pokud resis tri tisice rocne, tak muzes byt v klidu, dilema jake koupit auto za 700k ti rozhodne nehrozi. Mr. Green

Jinak resit v tomhle konkretnim pripade je obzvlaste komicke s ohledem na fakt, ze ta Audina bude mit rocne tak o dvacet tisic vyssi havarijku jen proto, ze je Audina, takze ten Superb vyjde celkove na pojisteni mnohem levneji i s tim sestivalcem.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod TomZ 1. 10. 2006 12:17

2Dusan: No vidis, treba muj otec si to propocitava vsechno "do koruny" a vec jako povinne ruceni ho zajima a to si nedavno koupil auto za 600k. A neni to clovek co by setril kazdy mesic kazdou korunu do prasatka aby mel za 10let na auto za 500k.
2017 VW Touran 1.4 TSI DSG HL
TomZ
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 1. 10. 2006 12:19

TomZ píše:2Dusan: No vidis, treba muj otec si to propocitava vsechno "do koruny" a vec jako povinne ruceni ho zajima a to si nedavno koupil auto za 600k. A neni to clovek co by setril kazdy mesic kazdou korunu do prasatka aby mel za 10let na auto za 500k.


Tak neumi pocitat, to je v dnesni dobe docela obvykle a hodne lidi z toho ma dobry vyvar. :hm
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 1. 10. 2006 12:26

Ono opravdu záleži na tom, kolik toho člověk najezdí. Pokud třeba 100tkm, tak 3tisice v pojiste se ztrati uplne lehce. Pokud 10tkm, pak je kazda tisicovka znat..
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 1. 10. 2006 12:26

goes píše:Fun: a co? je to A6 a co? co ti to prinese vuci Superbu? Octavii? nic, vice mista, jak nekdo meri 170cm, ma dost mista v O2 jako v A6...


Vyrazne lepsi sanci odejit po havarii po svych, schopnost pohodove jizdy na dalnici rozumnou rychlosti, oproti O2 pouzitelne sedacky a misto pro nohy, status, ...
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Předseda 1. 10. 2006 13:22

Já bych bral A6 ;) Přijde mi jako vic reprezentativni auto než SuperBlb, kterej už je starej a vokoukanej
I shock the angel in you...
Is that what devils do?

I need to know now - can you love me again?
Předseda
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 1. 10. 2006 13:25

goes píše:Ono opravdu záleži na tom, kolik toho člověk najezdí. Pokud třeba 100tkm, tak 3tisice v pojiste se ztrati uplne lehce. Pokud 10tkm, pak je kazda tisicovka znat..z/quote]


Nepozna to ani pri 10.000km. Pomineme-li nejake ty stodvacy nebo Favority, co si clovek opravuje doma, neplati havarijku a jezdi celorocne na letnich cinskych gumach, tak normalni fixni naklady (nez clovek najede prvni kilometr) na provoz auta zacinaji na nejakych 25.000Kc rocne, u auta teto kategorie o ktere se bavime se tyto fixni naklady zacinaji dosti priblizovat hodnote sto tisic, takze resit nejake tri tisicovky je nesmysl.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod arbacher01 1. 10. 2006 14:46

Lidé dobří,promiňte že se vměšuji,ale vám přijde 180PS na auto vyšší střední jako sociální edice?Mě to přijde naopak jako celkem adekvátní motorizace,např. pro moje účely zrychlení pod 9s a maximálka 230km/h je velmi přijatelná a v porovnání s ostatníma jmenovanýma autama je to asi jako nebe a dudy..Podobnej problém se tuřešil i při koupi E 220 se 120kw,nebo u manova éčka se 110KW..chápu,že věšina Vás zde má auta 200PS+ ,ale zkuste poradit i nám,obyčejným smrtlníkům..ale je to pořád dokola,takže nečekám změnu..
Lancia Delta 1,4T, Fiat Freemont 2,0 JTD AWD
arbacher01
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod goes 1. 10. 2006 14:51

arbacher: mno maximalka 230 znamena, ze tak strop cestovni rychlosti je okolo 200 km/h, nad tim to bude trapeni se, hluk, vysoka spotreba, otacky atd... vyssi stredni je tak 250 koni a vys... 180 koni je tak pro nizsi stredni

Jinak receno, da se jezdit ve vyssi stredni i se 150 konikama, musis byt ale nenarocny ridic, ktery chce ten prostor, ale nepotrebuje jezdit rychle
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod arbacher01 1. 10. 2006 14:54

chapu,ale mě cestrovní rychlost 200 úplně stačí a těch 180 PS taky..takže pokud je na tom tazatel stejně,nevidím v tom problém..řekl bych že v týhle motorizaci se jedná o pohodové svižné cestování,což je přesně to co bych od tohoto auta očekával...
Lancia Delta 1,4T, Fiat Freemont 2,0 JTD AWD
arbacher01
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod vtec2 1. 10. 2006 14:58

souhlas s dusanem, řešit pov. ručení u aut kolem 700 tis mě přijde úsměvné, jen si spočítejte co člověk projí ročně po hospodách a taky se dá vařit doma ...
už dávno nejsem vtec ...
vtec2
Štamgast
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků