Výběr auto do cca 180 tis.

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Toothie97 3. 5. 2019 14:00

Zdravím,

vybírám auto tak do 180 tisíc. Bude to moje první auto, které na mě bude psané a bude kompletně mé. Řidičák mám asi tři roky, ale doteď jsem jezdil s auty, co tak "zbyly" po rodině. Renault Megane II; Škoda Fabia II (to bylo strašně strašný auto, který vůbec nechtělo jet – nějaká 1.2 – mrcha líná, to už nechci zažít).
Pár věcí na začátek na vysvětlenou. Jsem v autech úplnej laik. Vybírám auto podle toho, jak se mi líbí a jak na mě působí (za to tady dostanu bídu, to cejtím). Je mi 22, děti nemám a takže chci nějaký „nerozumný“ rozumný auto. Tím myslím, že nechci Octavku v kombi nebo v mém případě A4 Avant, protože prostě teď jsem mladej, teď je podle mě jediná šance si beztrestně koupit nějaké to méně praktické auto. Až budu mít dvě děti, tak do nějakého sedanu těžko narvu kočárek a věci na víkend.
Takže, když jsem vysvětlil, že to se mnou bude těžký, tak můžu jít zkusit nastínit, co by se mi líbilo.
Už delší dobu koukám, co by mě tak nějak potěšilo. Udělal jsem si seznam toho, jaká auta by se mi líbila. Na motoru mi nezáleží. Chci, aby byl spolehlivý a nepotřebuju objem motoru 3.0 (zabilo by mě povinko – jako nezabilo, já počítám s velkým povinkem, ale proč zbytečně přidávat). Nejsem typ řidiče, co by využil takhle silné auto. Stačí mi, když to na dálnici pojede 160 a na okreskách 120, což zvládne snad už všechno. Takže hlavní je u mě spolehlivost a design auta.
Nepíšu u seznamu motory, protože sám vůbec nevím, jaký je spolehlivý nebo který je naopak průšvih. Dokonce nevím, jestli benzín nebo naftu. Nejde mi o cenu za litr benzínu nebo nafty, jde mi o to, jestli nafta bude draž servisovatelná než benzín. Vím, ptám se na banality, ale když se zeptám kamarádů, tak to jsou všichni rození automechanici a všichni všechno ví a všemu rozuměj.

Seznam:

1) Audi A5 (klidně jedna z těch prvních let - 2007 - 8)