HB benzín, 100-150k

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod K86 13. 12. 2018 21:39

kdyz jsi vyloucil mlada, ale levna auta (francouze) tak ti toho moc nezbyva.
S volbou nebrat korejce souhlasim. Idealni by bylo sehnat Focus II s 2,0 107kw, ale tech je docela malo.
Jistota je 1,6 74kw, tech je zase strasne moc, takze si vyberes i z dost vybavy.

A3 je na podvozku OI / OII
BMW 1 bude zakladni 116ka kde zase nevyniknou kvality podvozku

Golfa 5 brat v 1,6 77kw
a pak ti tu chybi uz jen Corolla
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod TypeL 14. 12. 2018 00:59

Lancer 1.8 Sportback :love:
1.0
TypeL
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yndezit 14. 12. 2018 06:28

+1
yndezit
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod frostie 16. 12. 2018 20:59

Lancer rezne. Ale motoricky dobrý.
samá rejže, 8 kusů celkem
frostie
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod speleo 16. 12. 2018 22:39

maXX_CZ píše:Dybys cetel garaz poctive tak vis, ze 1,8 zere stejne jako dovulitr a hur jede. Ja v tom v zivote nejel, ale uz si to taky pamatuju 8-)


Jezdím pravidelně oběma motorizacema ve FFII a ve výkonu rozdíl poznat skoro nejde. V čem je poznat rozdíl je v menším chvění 1.8 motoru (dvouhmota u dvoulitru), a bohužel i vyšší hlučnost (jedna osmičky nejsou dodatečně odhlučněné jako dvoulitry), mají jinak odstupňovanou převodovku (točí nepatrně víc), řazení jde víc zlehka než u dvoulitru, ale zas mi připadá o něco víc nepřesné.
Určitě bych šel po dvoulitru, ale ani jedna osmička není průšvih. Spotřebou jsou totožné.
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 16. 12. 2018 22:43

Na kilo tam je rozdíl 1s, to že nepoznáš?
anonymni

Odeslat příspěvekod speleo 16. 12. 2018 22:45

xmickey píše:Zdravím, pomalu vybírám další auto a prosím o radu jaké motory v jednotlivých modelech hledat. Představa je 5dv. hatchback, benzín 80+ kW. Jezdí se s tím v týdnu do práce 4 km tam a 4 km zpět, o víkendu pak výlety, jednou měsíčně otočím Brno (300 km celkově). Ročně kolem 12 000 km.

Aktuálně jezdím jedničkový Focus 2002 kombi, benzín 1.6 74 kW.

Jako nástupce se nabízí mk2 Focus, za tu cenu bude pofacelift a dá se sehnat i s výbavou jako vyhřívané sedačky / čelní okno / tempomat, což by se mi líbilo. Další kandidát je Golf 5, se kterým jsem v TDI něco najezdil, ale benzíny neznám - co hledat? 1.6 FSI, 1.4 TSI 90 kW? :hm

Francouzi mě neoslovují, Hyundai a Kia taky ne. Ještě mě napadlo něco "prémiovějšího" jako A3 / BMW 1 - dá se doporučit? Jaký motor?

Díky


Ideální něco takovýho (FF2 2.0i), ale už je to přes limit: https://www.tipcars.com/ford-focus/hatc ... 22529.html

-- 16. 12. 2018 22:48 --

tos_ píše:Na kilo tam je rozdíl 1s, to že nepoznáš?


V normálním provozu zanedbatelný. Víc by mi vadilo horší odhlučnění teda a taková méně přesná šaltrpáka (ale to může bejt chybka kusu, měnilo se tam táhlo).
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 16. 12. 2018 23:52

spel: co je na tom ideálního? vždyť to na takových kolech nemůže fungovat
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 16. 12. 2018 23:53

A ještě to mluví německy a svítí to prostě divně.
anonymni

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 17. 12. 2018 00:05

V tom pripade je tohle dle tvoji definice jeden z mych nejoblibenejsich fordu:
maXX_CZ
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xmickey 17. 12. 2018 20:02

speleo píše:Jezdím pravidelně oběma motorizacema ve FFII a ve výkonu rozdíl poznat skoro nejde. V čem je poznat rozdíl je v menším chvění 1.8 motoru (dvouhmota u dvoulitru), a bohužel i vyšší hlučnost (jedna osmičky nejsou dodatečně odhlučněné jako dvoulitry), mají jinak odstupňovanou převodovku (točí nepatrně víc), řazení jde víc zlehka než u dvoulitru, ale zas mi připadá o něco víc nepřesné.
Určitě bych šel po dvoulitru, ale ani jedna osmička není průšvih. Spotřebou jsou totožné.

1.8 má zase plus v nižší pojistce a absence dvouhmoty... Musím si oba projet, není nad osobní zkušenost. :hm
2016 VW Golf VII 1.6 TDI
2010 VW Golf VI 1.4 TSI
Samsung Galaxy S23
xmickey
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod XB_1 18. 12. 2018 08:37

Ona ta 1.8ka bude dohanet dynamiku dvoulitru prave temi kratsimi prevody. Absence dvouhmoty pak znamena podstatne nizsi cenu pri výměně spojky, coz u auta za 100-150k neni nic nerealneho. V Mondeu MK3 jezdi 1.8ka docela pekne.
XB_1
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod speleo 18. 12. 2018 12:06

Arnie J píše:spel: co je na tom ideálního? vždyť to na takových kolech nemůže fungovat

Muze,jen to bude drahy na gumy a linejsi pri akceleraci. A bude to o neco vic drncat. Jinak tragickyho, 1.8 92kW jsem na 18" ridil a krasne to drzi stopu. Mit tu dobry silnice,mam je taky.

-- 18. 12. 2018 12:07 --

xmickey píše:
speleo píše:Jezdím pravidelně oběma motorizacema ve FFII a ve výkonu rozdíl poznat skoro nejde. V čem je poznat rozdíl je v menším chvění 1.8 motoru (dvouhmota u dvoulitru), a bohužel i vyšší hlučnost (jedna osmičky nejsou dodatečně odhlučněné jako dvoulitry), mají jinak odstupňovanou převodovku (točí nepatrně víc), řazení jde víc zlehka než u dvoulitru, ale zas mi připadá o něco víc nepřesné.
Určitě bych šel po dvoulitru, ale ani jedna osmička není průšvih. Spotřebou jsou totožné.

1.8 má zase plus v nižší pojistce a absence dvouhmoty... Musím si oba projet, není nad osobní zkušenost. :hm

Za sebe rikam dvoulitr. Proste je lepsi.
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar


Odeslat příspěvekod Arnie J 18. 12. 2018 12:36

speleo píše:
Arnie J píše:spel: co je na tom ideálního? vždyť to na takových kolech nemůže fungovat

Muze,jen to bude drahy na gumy a linejsi pri akceleraci. A bude to o neco vic drncat. Jinak tragickyho, 1.8 92kW jsem na 18" ridil a krasne to drzi stopu. Mit tu dobry silnice,mam je taky.

no a máš tu někde dobré silnice? o tom přece mluvím
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků