Nahrada za Subaru, novy benzin do 15 000€

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod glider 11. 12. 2018 19:42

:D
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 11. 12. 2018 19:45

Oprav si citaci, dík.
anonymni

Odeslat příspěvekod MELLO 11. 12. 2018 21:06

:D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kosto1992 13. 12. 2018 11:09

3MPS píše:Mohu-li se tázat - a v čem se projevila nespolehlivost Outbacka a o jaký ročník vozu jde? Děkuji.


2008, 2.5i, 121kW, 5MT, kupovane ako jazdene v 2014 - najvacsi problem, ktory sa prejavil asi rok po kupe bolo padanie do nudzoveho rezimu (najprv len kontrolky signalizujuce chybu, neskor uz naozaj padal do nudzoveho rezimu pri roznych podmienkach). V autorizovanom servise si s tym nevedeli rady. Vacsina rieseni (vycistenie vstrekov, vymena sviecok, ...) nepomohli. Po navsteve asi 5tich roznych servisov sa podarilo najst dalsie zavady a momentalne sa dari (dufam, ze to nezakriknem) postupne odstranovat jednotlive chybove kody. Bola tam napriklad uplne zhrdzavena koncovka na rozvadzaci ku svieckam, chybna Lambda sonda,... Okrem toho mensie chyby ako zlomena zarazka na redukcnej prevodovke, problem so spinacom klimatizacie, nefunkcne nastavovanie vysky svetiel, asi pred rokom prestal fungovat displej klimatizacie, teraz odisla spojka (ale ta na to ma aspon vek).
Hyundai Santa Fe, 2.2CRDi 142kw, 4WD, 8DCT
Dacia Duster II, 1.5dCi, 4WD
kosto1992
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod yndezit 13. 12. 2018 11:41

Tak v tom případě bych doporučil nějaký francouzský vůz, ty mají elektroniku samoopravovací.
yndezit
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 3MPS 13. 12. 2018 15:26

kosto1992 píše:
3MPS píše:Mohu-li se tázat - a v čem se projevila nespolehlivost Outbacka a o jaký ročník vozu jde? Děkuji.


2008, 2.5i, 121kW, 5MT, kupovane ako jazdene v 2014 - najvacsi problem, ktory sa prejavil asi rok po kupe bolo padanie do nudzoveho rezimu (najprv len kontrolky signalizujuce chybu, neskor uz naozaj padal do nudzoveho rezimu pri roznych podmienkach). V autorizovanom servise si s tym nevedeli rady. Vacsina rieseni (vycistenie vstrekov, vymena sviecok, ...) nepomohli. Po navsteve asi 5tich roznych servisov sa podarilo najst dalsie zavady a momentalne sa dari (dufam, ze to nezakriknem) postupne odstranovat jednotlive chybove kody. Bola tam napriklad uplne zhrdzavena koncovka na rozvadzaci ku svieckam, chybna Lambda sonda,... Okrem toho mensie chyby ako zlomena zarazka na redukcnej prevodovke, problem so spinacom klimatizacie, nefunkcne nastavovanie vysky svetiel, asi pred rokom prestal fungovat displej klimatizacie, teraz odisla spojka (ale ta na to ma aspon vek).


Děkuji. Zásadní chyba - jezdit do autorizovaného servisu. Subaru je dost málo rozšířená značka na to, aby mechanici absolvovali všechna školení. Stojí to dost peněz a času. Nejlepší cetsa je nejít si servismana, co ví, co a jak. Pak vše funguije, jak má. Ten tvůj model je ještě ten starý, který patří k té nejlepší generaci. Je s podivem, co všechno tě potkalo. To není normální a zřejmě to svědčí o celkovém zanedbání auta.
3MPS
Štamgast

Odeslat příspěvekod Major Kure 13. 12. 2018 15:30

Jak se takovy servisman hleda? Je nekde seznam? Subaru forum? Je jich dost v CR?
[quote="goes"] je to postaveno na mych znalostech o vsem[/quote]
[quote="antracit"]Já jsem se ještě nezmýlil.[/quote]
[quote="maincoonsback"]V zásadě je můj názor na tuto věc správný.[/quote]
[quote="goes"]Major ma pravdu[/quote]
[quote="goes"]Mam ho rad.[/quote] (Majora)
Major Kure
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 13. 12. 2018 15:36

3MPS píše:
kosto1992 píše:
3MPS píše:Mohu-li se tázat - a v čem se projevila nespolehlivost Outbacka a o jaký ročník vozu jde? Děkuji.


2008, 2.5i, 121kW, 5MT, kupovane ako jazdene v 2014 - najvacsi problem, ktory sa prejavil asi rok po kupe bolo padanie do nudzoveho rezimu (najprv len kontrolky signalizujuce chybu, neskor uz naozaj padal do nudzoveho rezimu pri roznych podmienkach). V autorizovanom servise si s tym nevedeli rady. Vacsina rieseni (vycistenie vstrekov, vymena sviecok, ...) nepomohli. Po navsteve asi 5tich roznych servisov sa podarilo najst dalsie zavady a momentalne sa dari (dufam, ze to nezakriknem) postupne odstranovat jednotlive chybove kody. Bola tam napriklad uplne zhrdzavena koncovka na rozvadzaci ku svieckam, chybna Lambda sonda,... Okrem toho mensie chyby ako zlomena zarazka na redukcnej prevodovke, problem so spinacom klimatizacie, nefunkcne nastavovanie vysky svetiel, asi pred rokom prestal fungovat displej klimatizacie, teraz odisla spojka (ale ta na to ma aspon vek).


Děkuji. Zásadní chyba - jezdit do autorizovaného servisu. Subaru je dost málo rozšířená značka na to, aby mechanici absolvovali všechna školení. Stojí to dost peněz a času. Nejlepší cetsa je nejít si servismana, co ví, co a jak. Pak vše funguije, jak má. Ten tvůj model je ještě ten starý, který patří k té nejlepší generaci. Je s podivem, co všechno tě potkalo. To není normální a zřejmě to svědčí o celkovém zanedbání auta.


to je zajimave. Mam 78 znamych, co meli audi, presli na Subaru, vseci jezdi do autoraku a jsou spokojeni
anonymni

Odeslat příspěvekod 3MPS 13. 12. 2018 17:07

Jo, já jich mám 95 co měli Subaru a přešli k Audi a do autorizáku jich jezdilo jen 11. Zbytek mělo rozum a neplatilo jen měniče dílů.
Pak to tak vypadá - navštíviš 5 servisů a ten ti řekne to a ten zas ono, ale hlavně nikod nic neopraví a všichni si nechaj tučně zaplatiti. každému, co jeho jest. Cestu do autorizáku jsem zpoamněol cca před 7 lety a lituji, že to nebylo o pár roků dřív. Mohl jsme ušetřit kupy peněz a mít auta v lepším stavu (nemluví o žádné jmenovité zančce, ale o všech, co jsem kdy měl).
3MPS
Štamgast

Odeslat příspěvekod anonymni 13. 12. 2018 20:51

jaky ty jsi moudry. Navic ted ta sleva na MHD...
anonymni

Odeslat příspěvekod kosto1992 14. 12. 2018 16:24

Ano, pravdepodobne sme mali smolu na kus, auto vsak bolo kupovane priamo z predajne Subaru (tej istej, kde je autorizovany servis).

Problem je, ze v okoli nie je dobry servis na Subaru ani nikto na Subaru klube nema kontakt na niekoho dobreho v okoli (vacsina ludi si riesi opravy sama ale cudzie auto uz riesit nechcu). Najlepsi servis je v Banskej Bystrici a to znamena minimalne 2 pracovne dni cesty (odniest auto tam a doviezt ho potom spat). Na to si doma nikto nenasiel cas. Takze sa obehavaju akurat servisy vramci Kosic, kde sa da skocit pred/po praci.

S autorizovanym servisom sme to po par navstevach vzdali... (zvysne servisy uz neboli autorizovane).
Vo vacsine servisov, ktore sme chceli navstivit, odmietli Subaru servisovat. Pripadne sa boli ochotni pozriet a akonahle zistili, ze tam bude podla chybovych hlasok problem s elektrikou, auto vratili (s roznymi vyhovorkami od toho, ze akurat nemaju elektrikara az po priznanie, ze to proste nevedia).

Nakoniec, po dlhsom presviedcani (tiez sa mu povodne hrabat v Subaru nechcelo), to vzal kamarat, ktori sa pustil do opravy. Ale to je tiez skor len skusanie vymeny dielov, podla chybovych kodov, nez ze by vedel v com je chyba. Akurat na rozdiel od servisov to robi lacnejsie (za nakupnu cenu dielov) a zatial je v odstranovani chyb uspesnejsi (na rozdiel od servisov je ochotny hladat rady na internete).
Hyundai Santa Fe, 2.2CRDi 142kw, 4WD, 8DCT
Dacia Duster II, 1.5dCi, 4WD
kosto1992
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod 3MPS 15. 12. 2018 11:53

Já jezdím ke "svému" mechanikovi 120+120km. Někdy to je na den, někdy tam auto nechám ajedu domů vlakem. To bylo snad jen jednou, když se měnila 2hmota a spojka a čekalo se na ověření, zdali na můj model bude pasovat 1hmota z Forestera za 1/3 cenu. Po cca 8 letech ježdění se Suabru jsem hodně přečetl a hlavně poznal - lidi, co mají tato auta rádií a mechaniky jak značkové, tak ty "fachmany". Subaru má tu smůlu, že je málo rozšířená a celkem dost vysoce spolehlivá, proto lidé v autorizácích nemají přiliš moc zkušeností s tím, když se vyskytně nějaký "chuťovka". Ale co je tristní, nevědí nic o správném preventivním servisu a řešení chyb elektroniky. Přitom jsou případy, kdy závada, projevující se rozsvícením kontrolky check engine vyřeší samodomo oprava za bratru 200Kč, ale značkové servisy ji běžně řeší výměnou katalyzátoru. Tohle ti v autorizáku nikod neřekne, to se eovíš jen u lidí, co těmto autů skutečně rozumí ( a myslímm, že tohle platí i u jiných značek). Subaru má dále tu smůle, že obvykle nejezdí jako služební firemní auta. tzn. soukromý majitel řešeí cenu a postup opravy, kdežto "podnikatel" ne, protože existuje řada cest, jak prostě auto servisovat "bez nákladů", tudíž je majiteli jedno, zdali v "autorizáku" vymění katalyzátor za 30 tisíc, nebo fachman opraví za 200 stovky se STEJNÝM výsledkem. CHápu, když nemáš zkušeného mechanioka, který ví co a jak, lehce zahořkneš. Ale Subaru je stroj jako každý jiný, který se může porouchat. Já dnes už dokážu tvrdit, že mnoho poruch vychází právě z ošizeného preventivního (=žádného) servisu. Sám jsem byl na řadu věcí upozorněn, nedělám je a nemám s konkrétní možnou závado zatím žádnou potíž. Jak říkám, bohužel v autorizáku jis kus, co má jen zaplatit a vypadnout a modlit se, jestli se zrovna mechanik trefil do správného postupu odtsranění závady.
Nicméně, stále trvdím, že protimajitelům zejména jisté česko-německé značky znám návštěvu servisu pouze při pravidelných výměnách náplní a provádění předepsaných servisních úkonů. Neřeším poruchy typu rozvody, převodovky a pod. Mění se díly, kterou jsou předepsané, potažmo opotřebené provozem (jako spojka ) a mám klad. Možná, že jsem měl i štěstí, ale po 3 autech dané značky si myslím, že za hodně vděčím"svému" mechanikovi. A další vůz bude zcela jistě Levorg, není důvod se toho bát.
3MPS
Štamgast

Odeslat příspěvekod Nekenieh 15. 12. 2018 12:35

Subaru nemá smůlu. Smůlu mají jeho vlastníci. Jet do servisu 120km a domů vlakem... to je důvod okamžitě se takového auta zbavit. Důvodem tvého vlastnictví Subaru nebude kvalita auta. Spíš to vypadá na "když ho miluješ, není co řešit". Někdo miluje tlustou hloupou protivnou babu a je šťastný. Proti gustu žádný dišputát.
Nekenieh
Štamgast

Odeslat příspěvekod T.E.CH 15. 12. 2018 12:54

3MPS píše:Nicméně, stále trvdím, že protimajitelům zejména jisté česko-německé značky znám návštěvu servisu pouze při pravidelných výměnách náplní a provádění předepsaných servisních úkonů.


Tak to má i hodně lidí používají auta tebou pomlouvaného koncernu, kteří narozdíl od tebe nemají potřebu tady psát že Subaru taky dokáže být sračka.A že dokaže... :D Takže tvrď si co chceš...ono všude je něco a žádná automobilka není bez problémů ....

Apropo, dovedeš si představit že by tak jak řešíš servis ty, že by to tak měl řešit každý ??? :D To by ČD byl nejbohatší a nejúspěšnější podnik v ČR.

Tys trumfnul i Forda koukám, tam se jezdí jen vlakem zpátky. ;-)
Naposledy upravil T.E.CH dne 15. 12. 2018 12:57, celkově upraveno 1
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod Tomas B 15. 12. 2018 12:56

jj, to by me bavilo mit auto a muset jezdit na servis 120km
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků