Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
The power transistors weren't soldered correctly, dry joints develop with the high current which eventually leads to the transistors failing. With this particular defect it can fail in two ways, either just the transistors fail and the hybrid system is shut down with the engine going into limp mode or when the transistors fail there is a momentary short circuit which blows the fuse and you coast to a stop.
tos_ píše:No vidíš, relátko, ještě jednodušší
Chybu klasicky vyčteš a potom jdeš po schématech, není to žádná věda, naopak podle mého je hybrid lepší než klasickej systém, právě proto, že to nemůže opravovat kdejakej lempl kterej hned něco zkurví, ale jen někdo, kdo tý elektrice fakt rozumí.
podikk píše:A byl bys v *****, pry to bylo nejaky relatko.
Nerikam, ze to sikovnej elektronik neopravi, ale asi mu nekdo musi rict, co se podelalo. Proste je v tom systemu plno picovin, co se muze podelat. Kdyz se ti podela turbo, vstriky atd, to ti udela kazdej servis. Hybridni system ne.
pech. píše:podikk píše:A byl bys v *****, pry to bylo nejaky relatko.
Nerikam, ze to sikovnej elektronik neopravi, ale asi mu nekdo musi rict, co se podelalo. Proste je v tom systemu plno picovin, co se muze podelat. Kdyz se ti podela turbo, vstriky atd, to ti udela kazdej servis. Hybridni system ne.
Šikovný elektronik umí zjistit co se podělalo, ovšem Aslynt není ani šikovný ani elektronik....
-- 16. 9. 2018 08:05 --
Pro mně by byl ideální malý hybrid, který je schopen ujet nějakýh 20-25 km/h čistě na elektriku rychlostí alespoň 80km/h. Prostě cesta do práce a z práce s běžnými pošusty okolo a doma zase nabít... když by se jelo dál nahodí se benzíňák... Bylo by to řešení jak jezdit do práce bez tejrání studeného motoru a relativně lacino, a nemuset mít druhé auto pro delší cesty...
pech. píše:podikk píše:A byl bys v *****, pry to bylo nejaky relatko.
Nerikam, ze to sikovnej elektronik neopravi, ale asi mu nekdo musi rict, co se podelalo. Proste je v tom systemu plno picovin, co se muze podelat. Kdyz se ti podela turbo, vstriky atd, to ti udela kazdej servis. Hybridni system ne.
Šikovný elektronik umí zjistit co se podělalo, ovšem Aslynt není ani šikovný ani elektronik....
-- 16. 9. 2018 08:05 --
Pro mně by byl ideální malý hybrid, který je schopen ujet nějakýh 20-25 km/h čistě na elektriku rychlostí alespoň 80km/h. Prostě cesta do práce a z práce s běžnými pošusty okolo a doma zase nabít... když by se jelo dál nahodí se benzíňák... Bylo by to řešení jak jezdit do práce bez tejrání studeného motoru a relativně lacino, a nemuset mít druhé auto pro delší cesty...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků