Stránka 1 z 10

Mondeo 2011+ 1,6EB nebo 2.2TDCI

Odeslat příspěvekNapsal: 29. 8. 2018 08:59
od burty s krenem
Jak je na tom se spolehlivostí ten EB? Celkem dobrý ne?
Nicméně je problém, že jich je pět a půl a výběr slabý.
Benzin se velmi hodí, krátké trasy a najeto ročně do 15tis.km. Ale kdyby se prostě nenašel a čas tlačí.
Takže se musí počítat i s variantou 2.0-2.2TDCI. Ale ty taky nejsou špatné, ne? Obecně ty ford diesely.

Re: Mondeo 2011+ 1,6EB nebo 2.2TDCI

Odeslat příspěvekNapsal: 29. 8. 2018 09:07
od garážmistr
Nějaké nepodložené fámy o nespolehlivosti 1,6eb se objevily. Vzal bych naftu 2,0tdci.

Re: Mondeo 2011+ 1,6EB nebo 2.2TDCI

Odeslat příspěvekNapsal: 29. 8. 2018 09:08
od maXX_CZ
2,0 tdci.

Odeslat příspěvekNapsal: 29. 8. 2018 09:18
od robbert
Já měl jen 2,0 TDCi a žádný problém. Takže proč bys ho nekoupil? Jen občas musíš projet kvůli filtru pevných částic.

Re: Mondeo 2011+ 1,6EB nebo 2.2TDCI

Odeslat příspěvekNapsal: 29. 8. 2018 09:30
od Lukas063
asi naftu dvoulitr, nejsous s tím problémy co pozoruju

Re: Mondeo 2011+ 1,6EB nebo 2.2TDCI

Odeslat příspěvekNapsal: 29. 8. 2018 09:33
od Jean ViC
nj v dobe primovstrikovych turbobenzinu, na kratke trasy jedine nafta...

je eb primovstrik vzdy?

Re: Mondeo 2011+ 1,6EB nebo 2.2TDCI

Odeslat příspěvekNapsal: 29. 8. 2018 09:39
od burty s krenem
to je zajimava veta, to bych se mel nad tim zamyslet :hm

Re: Mondeo 2011+ 1,6EB nebo 2.2TDCI

Odeslat příspěvekNapsal: 29. 8. 2018 18:07
od K86
Eb neni spatnej motor, jede docela pekne, lepe nez 2,0 107kw, ale spotrebovej zazrak se nekona, ja s tim jezdim kombinace cca 8,6l, ale je v tom dost tahani vleku kolem tuny po dalnici za limitama, takze realne kombinace se da dostat dost pod 8.
Problem u EB motoru je ten, ze kdyz se s tim nejezdi jak s benzinem - vytaceni, tak zakarbonujou krouzky a proste jednoho krasneho nepredvidatelneho dne ten karbo se samovzniti a roztrhne pist.
Idealne koupit auto po vymene polomotoru. Jsou motory ktere maji 300tkm+ a jsou OK, ale jsou pripady kdy v 80, 90tkm se tohle proste stane. Oprava autorizak 130 vymenou polomotoru, neautorizak kolem 50 - 70.
Nikdo nevo jake procento tech motoru se takhle uz *****, ale stejnej problem je u 1.0, 1.6 i 2.0 EB

2.0TDCI neni fordi nafta, ale PSA. Motor cajk, ale klasika, FAP, EGR, vstriky. Tady bych se bal spis toho FAPu, ale to je dneska otazka 8 - 10 tycek

Re: Mondeo 2011+ 1,6EB nebo 2.2TDCI

Odeslat příspěvekNapsal: 29. 8. 2018 18:38
od miromen4
O 2.0EB nemam vubec přehled, ale pořad mi nějak unika proč do toho zatahuješ 1.0EB.

Re: Mondeo 2011+ 1,6EB nebo 2.2TDCI

Odeslat příspěvekNapsal: 29. 8. 2018 18:41
od K86
Nejak nevim co je na tom nepochopitelne. Tak znovu a jednoduseji:

stejnej problem je u 1.0, 1.6 i 2.0 EB

Problem = karbon -> samovyniceni -> prasknutej pist -> motor v pici

takhle je to lepsi?

Re: Mondeo 2011+ 1,6EB nebo 2.2TDCI

Odeslat příspěvekNapsal: 29. 8. 2018 18:43
od miromen4
Jean ViC píše:nj v dobe primovstrikovych turbobenzinu, na kratke trasy jedine nafta...

je eb primovstrik vzdy?

To snad ne...co třeba nepřimovstřikova 1.2TSI kde při častych kratkych trasach přibival benal v oleji.

-- 29 srp 2018 19:45 --

K86 píše:Nejak nevim co je na tom nepochopitelne. Tak znovu a jednoduseji:

stejnej problem je u 1.0, 1.6 i 2.0 EB

Problem = karbon -> samovyniceni -> prasknutej pist -> motor v pici

takhle je to lepsi?

Znova, proč do toho zatahuješ 1.0EB, nějak jsem nenarazil na to, že by stejně jako 1.6EB timto problemem trpěl.

Re: Mondeo 2011+ 1,6EB nebo 2.2TDCI

Odeslat příspěvekNapsal: 29. 8. 2018 18:45
od anonymni
Hlasil to nekdo na pcr?

Re: Mondeo 2011+ 1,6EB nebo 2.2TDCI

Odeslat příspěvekNapsal: 29. 8. 2018 18:51
od MELLO
:D

Re: Mondeo 2011+ 1,6EB nebo 2.2TDCI

Odeslat příspěvekNapsal: 29. 8. 2018 18:54
od XB_1
TDCI pry zvlada kratke trasy nad ocekavani dobre, pokud je to euro 5. Z benzínu bych vzal radsi 2.0 nez 1.6 EB. Tam ty kratke trasy muzou zjevne vyjit draho.

Odeslat příspěvekNapsal: 29. 8. 2018 18:55
od Arnie J
Jestli oprava toho benálu je za 50-70k, tak není co řešit. To není nijak likvidační částka, i kdyby se to náhodou mělo projevit, což je ale minimální pravděpodobnost. Na rozdíl od všech problémů, kterými trpí dízl a které se projeví na 100%