Mondeo 2011+ 1,6EB nebo 2.2TDCI

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod burty s krenem 29. 8. 2018 08:59

Jak je na tom se spolehlivostí ten EB? Celkem dobrý ne?
Nicméně je problém, že jich je pět a půl a výběr slabý.
Benzin se velmi hodí, krátké trasy a najeto ročně do 15tis.km. Ale kdyby se prostě nenašel a čas tlačí.
Takže se musí počítat i s variantou 2.0-2.2TDCI. Ale ty taky nejsou špatné, ne? Obecně ty ford diesely.
VW Golf VI Variant 1.4TSI 90kw (@103)
burty s krenem
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 29. 8. 2018 09:07

Nějaké nepodložené fámy o nespolehlivosti 1,6eb se objevily. Vzal bych naftu 2,0tdci.
rwd
garážmistr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 29. 8. 2018 09:08

2,0 tdci.
maXX_CZ
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod robbert 29. 8. 2018 09:18

Já měl jen 2,0 TDCi a žádný problém. Takže proč bys ho nekoupil? Jen občas musíš projet kvůli filtru pevných částic.
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 29. 8. 2018 09:30

asi naftu dvoulitr, nejsous s tím problémy co pozoruju
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 29. 8. 2018 09:33

nj v dobe primovstrikovych turbobenzinu, na kratke trasy jedine nafta...

je eb primovstrik vzdy?
TCe 120k 205Nm EDC
Jean ViC
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod burty s krenem 29. 8. 2018 09:39

to je zajimava veta, to bych se mel nad tim zamyslet :hm
VW Golf VI Variant 1.4TSI 90kw (@103)
burty s krenem
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 29. 8. 2018 18:07

Eb neni spatnej motor, jede docela pekne, lepe nez 2,0 107kw, ale spotrebovej zazrak se nekona, ja s tim jezdim kombinace cca 8,6l, ale je v tom dost tahani vleku kolem tuny po dalnici za limitama, takze realne kombinace se da dostat dost pod 8.
Problem u EB motoru je ten, ze kdyz se s tim nejezdi jak s benzinem - vytaceni, tak zakarbonujou krouzky a proste jednoho krasneho nepredvidatelneho dne ten karbo se samovzniti a roztrhne pist.
Idealne koupit auto po vymene polomotoru. Jsou motory ktere maji 300tkm+ a jsou OK, ale jsou pripady kdy v 80, 90tkm se tohle proste stane. Oprava autorizak 130 vymenou polomotoru, neautorizak kolem 50 - 70.
Nikdo nevo jake procento tech motoru se takhle uz *****, ale stejnej problem je u 1.0, 1.6 i 2.0 EB

2.0TDCI neni fordi nafta, ale PSA. Motor cajk, ale klasika, FAP, EGR, vstriky. Tady bych se bal spis toho FAPu, ale to je dneska otazka 8 - 10 tycek
FFIIIC FL 2,0TDCI 150 kobyl
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 29. 8. 2018 18:38

O 2.0EB nemam vubec přehled, ale pořad mi nějak unika proč do toho zatahuješ 1.0EB.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 29. 8. 2018 18:41

Nejak nevim co je na tom nepochopitelne. Tak znovu a jednoduseji:

stejnej problem je u 1.0, 1.6 i 2.0 EB

Problem = karbon -> samovyniceni -> prasknutej pist -> motor v pici

takhle je to lepsi?
FFIIIC FL 2,0TDCI 150 kobyl
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 29. 8. 2018 18:43

Jean ViC píše:nj v dobe primovstrikovych turbobenzinu, na kratke trasy jedine nafta...

je eb primovstrik vzdy?

To snad ne...co třeba nepřimovstřikova 1.2TSI kde při častych kratkych trasach přibival benal v oleji.

-- 29 srp 2018 19:45 --

K86 píše:Nejak nevim co je na tom nepochopitelne. Tak znovu a jednoduseji:

stejnej problem je u 1.0, 1.6 i 2.0 EB

Problem = karbon -> samovyniceni -> prasknutej pist -> motor v pici

takhle je to lepsi?

Znova, proč do toho zatahuješ 1.0EB, nějak jsem nenarazil na to, že by stejně jako 1.6EB timto problemem trpěl.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 29. 8. 2018 18:45

Hlasil to nekdo na pcr?
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 29. 8. 2018 18:51

:D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod XB_1 29. 8. 2018 18:54

TDCI pry zvlada kratke trasy nad ocekavani dobre, pokud je to euro 5. Z benzínu bych vzal radsi 2.0 nez 1.6 EB. Tam ty kratke trasy muzou zjevne vyjit draho.
XB_1
Nováček

Odeslat příspěvekod Arnie J 29. 8. 2018 18:55

Jestli oprava toho benálu je za 50-70k, tak není co řešit. To není nijak likvidační částka, i kdyby se to náhodou mělo projevit, což je ale minimální pravděpodobnost. Na rozdíl od všech problémů, kterými trpí dízl a které se projeví na 100%
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Další stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: kerimx, M@C, miromen4 a 2 návštevníků