Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
PatV píše:Pokud na to jsou prostředky, tak nevidím důvod nevzít atmo V8.
Pirelli píše:S Audi 3.0TDI Quattro jsem to jezdil dlouhodobě za nějakých cca 8 litrů. Když jsem jel dálky v klidu tak třeba i za 6,5l. Je mi jasný, že tohle nebude mít Touareg nebo Mercedes ani náhodou, Turka jak jsem psal má kamarád takže přesně vím že pod 10 nejezdí, E500 sice nevím, ale známý má S500, takže představu o spotřebě taky mám, spíš nevím co se týká servisu... Turka má chvíli, takže zatím žádné větší investice neměl, a ta S500 už á najeto skoro 300, takže toho dělal celkem dost, zase to Sko bude ale asi náročnější než Éčko.
K86 píše:Padly tohle, padlu tamto.... vsude bude padat neco. Ale treba ten vzduch je dneska myslim docela dobre a levne resilenej napric znackama, mech cca 10tkm, kompresor 10 - 30 podle typu.
3.0TDI ma zase dost haklive rozvody kdy se o vymenu hlasi I v 60tkm (takze zadnych 400tkm jak pise goes, bohuzel to prichazi driv)
Pak chces 160kw/500Nm kdy asi ocekavas dynamiku a pak to zabijes SUV kdy s temahle hodnotama to spraska kdejakej dvoulitr se 150 konma.
Z okoli:
BMW 320xdt automat - F31 - Cukajici prevodovka - prehrani SW nepomohlo, v 80tkm vymena mezinapravove spojky
BMW 520xdt automat - F11 - cukajici prevodovka - prehrani SW nepomohlo, trha 4x4, 60tkm 2x vymena turba, auto furt nejak klepe, cvaka, huci....
goes píše:Pirelli píše:S Audi 3.0TDI Quattro jsem to jezdil dlouhodobě za nějakých cca 8 litrů. Když jsem jel dálky v klidu tak třeba i za 6,5l. Je mi jasný, že tohle nebude mít Touareg nebo Mercedes ani náhodou, Turka jak jsem psal má kamarád takže přesně vím že pod 10 nejezdí, E500 sice nevím, ale známý má S500, takže představu o spotřebě taky mám, spíš nevím co se týká servisu... Turka má chvíli, takže zatím žádné větší investice neměl, a ta S500 už á najeto skoro 300, takže toho dělal celkem dost, zase to Sko bude ale asi náročnější než Éčko.
Mam q7 3,0 tdi a kombinace 8,5 uplne v pohode. Za 10 by clovek kusel ybt nonstop v kolone nebo by pouzival jen tri jvalt
-- 16. 8. 2018 13:53 --K86 píše:Padly tohle, padlu tamto.... vsude bude padat neco. Ale treba ten vzduch je dneska myslim docela dobre a levne resilenej napric znackama, mech cca 10tkm, kompresor 10 - 30 podle typu.
3.0TDI ma zase dost haklive rozvody kdy se o vymenu hlasi I v 60tkm (takze zadnych 400tkm jak pise goes, bohuzel to prichazi driv)
Pak chces 160kw/500Nm kdy asi ocekavas dynamiku a pak to zabijes SUV kdy s temahle hodnotama to spraska kdejakej dvoulitr se 150 konma.
Z okoli:
BMW 320xdt automat - F31 - Cukajici prevodovka - prehrani SW nepomohlo, v 80tkm vymena mezinapravove spojky
BMW 520xdt automat - F11 - cukajici prevodovka - prehrani SW nepomohlo, trha 4x4, 60tkm 2x vymena turba, auto furt nejak klepe, cvaka, huci....
Jasne najdes si na netu jeden priklad a na tom stavis nuadnych 60 se nekona. Kup di aspon jedno to tdi a pak kecej. Bezne 400tkm. A cena 24 v autoraku
goes píše:Jasne najdes si na netu jeden priklad a na tom stavis nuadnych 60 se nekona. Kup di aspon jedno to tdi a pak kecej. Bezne 400tkm. A cena 24 v autoraku
K86 píše:goes píše:Jasne najdes si na netu jeden priklad a na tom stavis nuadnych 60 se nekona. Kup di aspon jedno to tdi a pak kecej. Bezne 400tkm. A cena 24 v autoraku
Kdybych to umel precist, tak bych dokazal argumentovat. Takhle bohuzel.
goes píše:K86 píše:goes píše:Jasne najdes si na netu jeden priklad a na tom stavis nuadnych 60 se nekona. Kup di aspon jedno to tdi a pak kecej. Bezne 400tkm. A cena 24 v autoraku
Kdybych to umel precist, tak bych dokazal argumentovat. Takhle bohuzel.
Rozumis moc dobre. Jen si vymyslis abys byl zajimavy a papuskujes nesmysky. Dokaz ze nejake vyznamen procento nez jeden kus ma tyto problemy
-- 16. 8. 2018 14:15 --
Tos zavolej si do audi
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků