Kombi do 250 tis pro přestavbu na LPG

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod garážmistr 23. 6. 2018 14:30

piski píše: je mi jasné, že poctivé auto v dobrém stavu nestojí na každém rohu. Co říkáte na Renault Megane Kombi III. generace?

:D
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yndezit 23. 6. 2018 15:11

frostie píše:....Tohle by mělo být v klidu dobře přestavitelné na LPG.


Není to ta přímovstřiková verze? Žiju v domnění že to předělat na lpg nelze...
yndezit
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod frostie 23. 6. 2018 16:12

Motorů je tam více, já měl na mysli 2,4 VVTI. Měl jsem benzín 2,4 VVTI v Prévii a jezdilo to pohodově 70tis.km. Pak jsem to prodal.

Neslyšel jsem, že by nějaké benzíny od Toyoty nešly předělat na VVTI. Máš nějaký odkaz na referenci?
samá rejže, 8 kusů celkem
frostie
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod yndezit 23. 6. 2018 17:08

Tak protože ten tvůj odkaz vrací víc motorů:
- 1,8 mělo až do tuším 7/2006 problém s ovalitou válců, na lpg by jít měl ale vcelku dobře předělat
- 2.0 (110kW) a asi(!) i 2.4 byly od roku 2001 direct injection, to nesouvisí s VVT-I, našel jsem sadu od Stagu na to, ale už ne cenu, takže předpokládám že to bude to samé co s tsi - balík, a úspora malá.
yndezit
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod frostie 23. 6. 2018 17:14

Mě to stálo tuším 21 tis. CZK za komplet sadu STAG včetně přimazávání. Úspora byla pořád ta stejná jako i u jiných mých aut na LPG. Brala si tak o 10-15% víc než benzín. Takže návratnost investice do 2 let při nájezdu 12tis.km za rok.
Aktuálně jsem LPG dal do Camry 1998 a stejná spotřeba - opět nárůst cca 10%. Při dnešních cenách a nájezdu 12tis.km ročně se mi to vrátí již za 13 měsíců.
samá rejže, 8 kusů celkem
frostie
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod yndezit 23. 6. 2018 17:20

No to jo, ale tos měl motory před 2001, tam to šlo, to nejsou přímovstřikové motory.
Jinak 21000 je dobrá cena. Akorát prý(?) teď Stag uměle limituje životnost vstřiků na asi 100000km, pak se musí měnit či co.
yndezit
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod frostie 23. 6. 2018 17:24

Střiky se musí měnit i dříve, záleží jak kdo jezdí. Mě odešla vstřiková lišta při 50tis.km. Nevydrží to, ale nebyla to zase taková pálka. Ta 2,4 VVTI v Prévii to už byl přímovstřik.
samá rejže, 8 kusů celkem
frostie
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod yndezit 23. 6. 2018 17:26

A do Previe sis to taky nechal dělat ty, nebo js to už koupil i s tím?
Co ty vstřiky stojej asi?
yndezit
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 23. 6. 2018 17:27

Ono to je u LPG jedno s druhym, ty vstřikovace by byly to nejmensi, zrovna STAG nestal nejak moc. Ale ja je jen repasoval, za par korun nejaky gumičky a jely dal.
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yndezit 23. 6. 2018 17:31

No pokud to nejsou pálky jak u nafťáků tak ok.
frostie: A když ta lišta odešla, jelo to aspoň na benzín?
yndezit
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 23. 6. 2018 17:34

Ty vstrikovace staly tusim par stovek kus nebo u tech novějších sdruzenych do 2 litru komplet. Ted to bude asi drazsi o neco ale proste spotrebak. Shanel jsem to teda primo od dodavatele, ne přes servis ;-)
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod frostie 23. 6. 2018 17:55

yndezit: Ano na benzín jsem jel pořád normálně, i když vstřiky LPG byly v háji. LPG přestavbu mi dělá pořád jeden a ten stejný člověk. Auto s LPG jsem nikdy nekoupil a asi ani nikdy nekoupím, bo jak se zanedbá u LPG údržba, je to na houby. Málokdo si vede přesné záznamy o údržbě.

Za vstřikovací lištu jsem platil tuším kolem 3tis.CZK. Ale přesně už to neřeknu.

Pro LPG do Toyot je i jeden ze zkušenějších, který se věnuje přes 24 let Toyotám. Neměl s dobře udržovaným LPG problém. dicompracing, Rožmitál pod Třemšínem, kdo má zájem si to ověřit.
samá rejže, 8 kusů celkem
frostie
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod tombas 26. 6. 2018 12:21

piski píše:Ahoj, poraďte prosím benzínové kombi, které lze spolehlivě přestavět na LPG. Stěžejní je pro mě spolehlivost, nízké servisní náklady. V kufru si chci udělat vestavbu pro spaní. Tak aby samozřejmě zvládlo i jízdu po dálnici. Nájezd okolo 20 tis km ročně. 250 tis je horní cenový strop. Klidně méně. Na luxus si nepotrpím :) Momentálně auto mám, ale začínám pokukovat, protože je mi jasné, že poctivé auto v dobrém stavu nestojí na každém rohu. Co říkáte na Renault Megane Kombi III. generace?

Tvl, to bych se bál, spát na plynové bombě. Stačí malý únik a... :-l
tombas
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tycoon 26. 6. 2018 18:15

frostie píše:Střiky se musí měnit i dříve, záleží jak kdo jezdí. Mě odešla vstřiková lišta při 50tis.km. Nevydrží to, ale nebyla to zase taková pálka. Ta 2,4 VVTI v Prévii to už byl přímovstřik.

Myslím si, že Previa a všechny ostatní "světové" modely měly vždycky nepřímovstřik. Tomu by pak odpovídala ta nízká cena za přestavbu.

Jinak já jsem měl Elpigas a v základu byly Valteky, co se asi používají i u Stagu. Bylo mi řečeno, že nejsou moc kvalitní, že se po 60 tkm repasují. Tak jsem připlatil za vstřikovače AEB I-plus, teď by měly u dalšího majitele mít nakrouceno cca 200 tkm a ještě se na ně nesáhlo.
Problém je, že z trhu zmizely motory, které by stálo za to přestavět. V dané cenové kategorii mě nic nenapadá. Snad jen Dacia Logan, která je za ty peníze i nová.
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Odeslat příspěvekod Nekenieh 26. 6. 2018 19:59

Stále je tu nepřímý vstřik ve Fiatu Tipo. Jak 1,4 turbo tak stará 1,4 atmo. Akorát ještě není za 250.
Nekenieh
Štamgast

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků