tos_ píše:Si nad těma němcema třeba vyhoň, mi je to fuk
A však uvidíme jak to tentokrát dopadne.
Já jsem byl za mlada stejnej debil jako ty, prostě japonskou motorku ne, protože je mají všichni, prosazoval jsem motorky české a italské, lepil, ladil, spravoval pořád dokola a pořád to nebylo ono, pořád tomu nějaká kobyla chyběla pořád to víc vibrovalo atd. atd. atd...
Pak už mi došla trpělivost, naposled jsem motor opravil a hned prodal... z výtěžku prodeje neduživého sráče a malého mopedu jsem zakoupil ojetou Hondu a od té doby vrním blahem, protože to prostě funguje...
Německé óbrwergly nejsou bez chyb, ale je to furt lepší když už se to vysype, tak to dáš do servisu který je ve skorokaždém okresním městě a všech krajských a oni to jsou schopni vyřešit, protože s tím mají zkušenost a protože toho jezdí násobně víc, je lepší i dostupnost dílů...
Konečně jsi poznal, proč je stejně starý jakožeprémiový ***** z exotických zemí za zlomek ceny něčeho běžného... Právě proto co zažíváš, že i kdybyb to bylo sebelepší, jednou to bude potřerbovat udělat nějaký úkon nebo servisní zásah, nebo se něco posere a nikdo s tím nebude chtít mít nic společnýho, protože je to poukázka na problémy jednak kvůli tomuže se na to blbě shání věci, nikdo s tím nemá zkušenosti a mentalita kupců těchto werků je taky přinejmenším zvláštní...
Když furt tvrdíš, jak je to hrozně jednoduchý jaký jsou mechanici nemehla, tak si vyhrň rukávy a oprav si to sám. Stejně jako si třeba veteránisti opravují většinou sami a když ne, tak jim to dělá nějaký specialista na veterány (zpravidla konkrétního původu a značky) protože prostě mají ***** co jich jezdí pár a v normálním servisu si s tím vetšinou neporadí, ty máš taky exota, byť ne věkem, ale původem, tak ji moc jinejch možností nezbyde... Vlastně ještě jedna jo, zbavit se toho.... někdo kdo má nabouraný werk tohoto typu to může třeba za desítku koupit aby z toho vytěžil kastli nebo její části...