Liftback/Kombi, 350 - 400k ale starší

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 4. 3. 2018 13:11

Me mondeo zklamalo. Je ok, ale vybiral bych jinde, leda by bylo za super prachy (coz asi bude). Insignii proste ne (jel jsem minuly tyden). To auto je podle me super, ale misto uvnitr je proste pruser. Kdyz to ma clovek sam pro jednoho, tak super, ale rodinny je to nesmysl, to bych rovnou skrtnul vzhledem ke konkurenci.
maXX_CZ
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 4. 3. 2018 13:16

Tak Dpfko u Hondy je pořśd ***** jak sviňa....na druhou stranu 250 tkm to dá levou zadní....

To s přední nápravou slyším poprvé....
Naposledy upravil T.E.CH dne 4. 3. 2018 15:06, celkově upraveno 1
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod Hondamaník 4. 3. 2018 13:25

pavjac píše:@Hondamaník: a jak je to s DPF u hondy? Pořád je to nějaká nesmyslně vysoká částka jak byla? A navíc u starších civiců byl prý problém s váhou = odcházela přední náprava.

Ohledně peněz - každý to má jinak no. Já bych zas asi nedal 450 za nové auto bez motoru a bez výbavy, které má po dvou letech cenu 200.

S váhou byly problémy u starších 2,2 d, tomu se vyhnout, ty opravdu vážily asi o 100 kg víc než srovnatelné motory konkurence. Ale zase byly hodně předimenzovaný a vydrží strašně moc. A DPF už dnes jde řešit, aspoň co jsem koukal.
Hondamaník
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kembuaa 4. 3. 2018 13:30

Co znamená, že jde řešit?
kembuaa
Štamgast

Odeslat příspěvekod Hondamaník 4. 3. 2018 13:48

Když jsem kiwiho kupoval, už šel na 2,2 koupit aftermarket japonský nový asi za desítku. Pokud ještě není, jistě časem bude i na 1,6. Po tom jsem ještě nekoukal. Ale ve jsou zprávy z servisů, nejsou s nimi problémy, je to jako celé auto uděláno solidně.
Hondamaník
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 4. 3. 2018 15:07

Tak že ten motor vážil více, to je pravda ale o 100 kg? No to se mě moc nezdá,to si imho pleteš s vahou diesel vs benzín ale to je jedno. Fakt jsem nezaznamenal, že by byla poddimenzvaná náprava. Myslím že to je zcela v pohodě.
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod Hondamaník 4. 3. 2018 15:23

Právě že ne. Civic 8G 1,8i pohotovostní hmotnost 1200 kg, Civic 8G 2,2d pohotovostní hmotnost 1420 kg. To je rozdíl jako kráva a celej na předku... BTW 9G 1,6d má 1380, ačkoli auto mezigeneračně v benzínu asi 80 kg přibralo.
Hondamaník
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 4. 3. 2018 16:01

No já to pochopil tak, že 2,2iCTDI vážilo o 100kg více než konkurenční chrochta dvoulitr a to se mě zdá moc. Ale je pravda, že ten motor byl mohutnej, 6 litrů oleje, intercoler velkej, předek byl napěchován, místa nula. Fungoval ale v pohodě a holt větší váha na předku, ale mě to nevadilo, ono to má někdy i výhodu že to více žehlí silnici.Vždy je něco za něco.

Jinak k realitě váhy , protože zrovna tohle se kdysik na 8G klubu řešilo a kluci dojeli na váhu.... aby vznikla realita, protože někdy se uvádí váha s řídičem, někdy bez. atd (zrovna těch1420 je s řidičem a 1200 bez řidiče) a realita je že rozdíl je +- 100kg dle výbavy a plnosti nádrže.
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod pavjac 4. 3. 2018 16:27

Já bych stejně šel asi jedině do 9G a tam jsou jen 1.8 benzín a 1.6 nafta.

A jak ti korejci? Oba se mi celkem líbí, ale neznám nikoho v okolí kdo by je provozoval, tak netuším jak jsou na tom. Bohužel jsem ani v jednom ještě nejel. Ale na "papíře" vypadají lákavě.
pavjac
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Hondamaník 4. 3. 2018 16:32

Ta 2,2 byla první rok výroby i v 9G, Honda nestíhala vývoj té 1,6. Osobně bych se tomu staršímu motoru vyhnul.
Hondamaník
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kembuaa 4. 3. 2018 16:37

Každopádně 1.6 je povedená a jezdí se s tím taky velice příjemně. A pokud filtr stojí nějaký normální peníz, tak už tam není žádný další extra strašák, vše srovnatelné s jinými diesely
kembuaa
Štamgast

Odeslat příspěvekod T.E.CH 4. 3. 2018 16:51

Jasný 9G je lepší, hlavně na podvozku a tuhostí karoserie.Což souvisí....

U toho staršího motoru je jen větší váha, jinak je vše cajk.Pokud nechceš "sportovno"
http://www.hondaclub.cz/default.aspx?a=2404
http://www.hondaclub.cz/default.aspx?a=2467
http://www.hondaclub.cz/default.aspx?a=2912
http://www.hondaclub.cz/default.aspx?a=3209
http://www.hondaclub.cz/default.aspx?a=3191
http://www.hondaclub.cz/default.aspx?a=3150

Já jsem po 8G šel do I30 a to auto mohu pochválit. Což se tady nenosí a povětšinou to každej pohaní aniž by s tím jezdil. Myslím že ty auta jsou v pohodě, nakonec si to můžeš určitě půjčit, myslim I40, tam předvaděčky určitě jsou.Nemyslím že by jsi byl nespokojený. Ale sednout ti to nemusí. Nakonec budeš kupovat auto v záruce a to je výhoda. Vyhovovalo mě, že podvozek na nerovnostech vůbec nemlátí a to můžeš přejet skoro jakoukoli "díru". Bylo to pohodlné, vše fungovalo.Svez se uvidíš...
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod K86 4. 3. 2018 16:54

***** bych se na nizsi stredi a koupil bych neco ze stredni,penez je na to dost.

Insinii ne, tezka, mala
Mondeo proc ne
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 4. 3. 2018 16:55

Proč mě to nepřekvapuje. :D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hondamaník 4. 3. 2018 16:56

A proč ne rovnou Focus :D
Hondamaník
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků