Má smysl 530d 290tkm?

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod ace2 23. 2. 2018 21:31

to nepopírám a neodporuje to tomu co říkám
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 23. 2. 2018 22:14

Je to drahe na ten najazd.
5er vs. 3er to si robime srandu hej?
E60 je regulerny parnik...E90 je jazdne inde.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kembuaa 23. 2. 2018 22:18

Za ty peníze bych to nechtěl.
kembuaa
Štamgast

Odeslat příspěvekod garážmistr 23. 2. 2018 22:19

ace2 píše:to nepopírám a neodporuje to tomu co říkám

Rozdíl je značný.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Neurotic 23. 2. 2018 22:37

Ta cena je totálně mimo. 530d jde sehnat kolem 6000 euro a tahle 2x větší cena nezaručuje, že to bude jezdit 300k km bez poruchy a za těch 150 co ti zbyde to můžeš držet při životě ještě dlouho a nebo si kup F11 u té je těch 300 tisíc akorát...
Neurotic
Štamgast

Odeslat příspěvekod exBURN 23. 2. 2018 22:57

:-D volítáný bávo za 3 kila. Jako pochopím ojetý porsche, ferrari atd, pochopím ojetý youngtimer, ale fakt nikdy nepochopím co vede člověko k tomu si koupit skoromrtvou prémii za cenu ročního normálního auta. 290k najeto je pro mě auto před smrtí zasluhující celkovou repasi, páč mě třeba vadí unavené tlumiče, vadí mě zvlněný kotouče, brutálně mě vadí rozsezené sedačky a takové ty různé blbiny, které se u ojetin už neopravují a v součtu udělají majlant. Jen podvozek je při tomhle nájezdu zralý na komplet výměnu silentů atd... A k tomu jako bonus můžeš jen čekat kdy se to auto zastaví.
exBURN
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod one-z 23. 2. 2018 23:21

Jak to tu čtu, tak budu muset poprosit majitele 530d v mpaketu, jestli by mi to nepučil a udělat si srovnání sám. Vzhledem k tomu že to jede velmi podobně jak moje 120d, tak srovnání s 520d imho není na místě, 300 kg navíc je znát.

Jinak ta pětka je dost drahá, u e60/61 je výhoda, že z prvních let některé 30d motory ještě nemají filtr, šel bych touto cestou, případně m47 20d, oproti passatu s BKP by to mělo jet taky znatelně líp a je to poměrně jednoduchý čtyřválec.
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod VWBKP 23. 2. 2018 23:23

Na tvojí připomínku... Jo toho se právě bojim, že je před smrtí, ale znám auta s 500tkm a pořád zvládaji svojí práci normálně s rozumnýma nákladama (neřikám že bych to chtěl). Proč olítanou 530d? No.. pořád je to použitelný praktický auto (porsche trohle neumí), úžasnej řadovej šestiválec (kdo jinej to má?), nechci sporťák, ale pohodlný auto, který má i charakter (ne jak to, co mám svoje+služební) a co se sedaček týče... Msedačky v tomhle autě mi sedí podstatně líp, než ergosedáky v b8 passatu co nedávno vyjel... Mě jen děsí to, abych si to nezačal šlechtit a zachvíli nedržel nedobrovolně hladovku :hm :-D
VWBKP
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod one-z 23. 2. 2018 23:27

exburn: tak je to o tom, v jakém stavu to auto je, u auta kde se lila jen nafta a když už auto dlouho volalo o servis, tak se po 40 tkm vyměnil olej, to nemá cenu. Já sem se svým autem před smrtí spokojen jak jezdí.
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 23. 2. 2018 23:32

Nemá smysl.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Neurotic 23. 2. 2018 23:56

Ještě záleží co to znamená "je před smrtí" jestli to, že se budou muset vyměnit brzdy tak si běž koupit Dacii...
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 550765abe4
Nemá to Mpaket, ale stojí to půlku... jestli ti lepší vzhled stojí za příplatek 150 tisíc tak prodávajícímu uděláš radost. Šance, že se něco podělá je u obou aut stejná
Neurotic
Štamgast

Odeslat příspěvekod burty s krenem 24. 2. 2018 00:09

Vzal bych to a jeste vočipoval. Kdyz do pekla. Tak na poradném koni. Respektive spoustě koni 8-)
burty s krenem
Demakokot
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod one-z 24. 2. 2018 00:13

vwbkp: vypadá hezky a snad servisově, nicméně s čím bych počítal, že je nyní na výměnu, tak termostaty, žhaviče, řemenice na klice, svody, pomocné el. vodní čerpadlo - jde to poměrně snadno zkontrolovat. Turbo je el. nastavitelné, repas elektriky co jsem před rokem a půl hledal byl problém - raději nové. Kouknout na zaplnění filtru. V jakém stavu jsou swirl klapky. Kolem 300 se doporučují rozvody, tuším motor ven, určitě udělat oleje v diferáku a převodovce. Na škodu by ani nebylo mrknout ve tmě v jakém stavu jsou xeny, případně jestli správně natáčí do zatáček pokud tam jsou. Občas umře nějaká ŘJ, kterých je tam mrak, nivo, pružina... Spotřeba 8-10. Dost bude záležet jak to pojmeš, jestli dojezdit nebo "jako nový".
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 24. 2. 2018 00:18

Nebrat.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod exBURN 24. 2. 2018 00:19

Pokud to auto má na tachometru 290 tisíc, tak už je podvozek (a nejen on) prostě za zenitem. To že to 90% lidí nepozná ukazuje jen na fakt, že takové auto ani nepotřebují páč s tím pak stejně jezdí jak s hnojem a jen je to masírka že šestiválec, že charakter a podobné žvásty. Pak tomu dáš napít a začne se to sypat jedna báseň. Já už takhle koupil X aut i s nižším nájezdem a jasně, tu je to silentblok, tu tlumíč, pružina, baterka, tam je něco zlomeného v interiéru a seš v tom za 20k a nic se ještě nevysralo. Pak se ozve naftový trojboj (vstřiky, turbo, dvojhmota) a to teprv bude paráda - ještě doporučuju to koupit v automatu. Navíc servis takového kočáru je jen lití peněz do kanálu bez jakéhokoliv efektu na zůstaatkovou cenu.
exBURN
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků