Auto na kratke vzdalenosti

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod MELLO 30. 12. 2017 17:40

Tenkrát sem se o to ještě docela zajímal a dost dixoval ceníky. Dneska už je mi to jedno.

Abych byl upřímný, nejvíc asi chyběla ta klima, jinak bych si jí nechal o dost déle. Když si na ní člověk zvyknul, tak se s ní upřímně jezdilo docela příjemně. Jen ty krátké sedáky a opěradla.....Když se člověk naučil a přizpůsobil, dalo se i s tou 1.3 50kW v rámci možností bezpečně předjíždět.

S tím řízením a servem máš pravdu. V práci jsme měli 3 Feldy a jak se o to nikdo nestaral, tak točit volantem namístě a i při pomalé jízděm bylo opravddu za trest, u té mojí to bylo docela v pohodě, ale servo to nenahradilo. Jezdil sem i s 1.6 a 1.9D, obě se servem, ale to servo bylo docela slabé, takže ta 1.9D ve finále měla řízení prakticky stejné, jako 1.3 bez serva.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 30. 12. 2017 17:54

Až atmosféra, tak Kia Rio 1,25, Opel Corsa 1,4 66kW, nový swift 1,2, prípadne Punto 1,4 8ventil,

Až turbo, tak tam máš výhodnú Daciu 0,9, ale tá stigma, že máš dáčku ti zostane...
Možno by si mal pozrieť up 66kW v SR za 10 800 EUR, až je auto obsadené 1 - 2 osobami , žiadny problém a výborná dynamika a pružné zrýchlenie...
anonymni

Odeslat příspěvekod pech. 30. 12. 2017 18:01

Servoje u 1,3 zbytečnost... ad sedačky fela... hodnotím je níž než sedačky z FL fáva... sice mají lepší vedení, ale jsou tvrdší a hlubší, takže sedíš níž, mně osobně to moc nevyhovuje, pohodlnější jsou fávo FL sesle (ty u starších provedení chřadly na tom že byly ze šíleného lepivého hadru).

K předjíždění... Je třeba se nestydět dámn tomu olíznout červený pole a plnej plyn, pak se s tím dá jezdit uspokojivě rychle (htp jsou línější).. takoví ti chrochtofilové co neznají otáčky nad 3500 z toho ty koně nevymámí..... Je to benzín, je to atmosféra, pokud chceš výkon, chce to otáčky, přestože je to schopno se chovat i v těch nízkých poměrně přívětivě....

Ty auta jsou jednoduše lepší než ty fámy o nich založené na zážitcích ze zapůjčených utrápených kusů v NOK stavu, násobené převyprávěním, stačí aby byly v pořádku a není problém s tím jezdit spolehlivě a kamkoliv.... Jejich hlavní problém je kovomorka... na to ty auta během pár let dojezdí, protože málokdo je schopen nebo ochoten zachraňovat karoserii zavčasu a pečlivě, protože to z hlediska nákladů nemá význam kdykoli jindy, než když si to uděláš svépomocí....

-- 30. 12. 2017 18:07 --

Julius: na to stigma se může *****, je to takové obyčejné auto se slušným vnitřním prostorem bez opičáren... mně je to celkem sympatické právě tím, že si to nehraje na kosmickou loď ani na prémii jako jiní, podvozek se nemusí bát přejet polňačku.... mně se to Sandero docela líbí... jen motory už najely na bežnou praxi dnešní doby... byly časy kdy to šlo koupit s 1,6... :-)
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 30. 12. 2017 18:08

Jo, v nízkých otáčkách to jelo překvapivě tady poměrně dobře.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 30. 12. 2017 18:09

A jinde?
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 30. 12. 2017 18:11

Na objem, na to, že to byl atmo motor a měl 50kW, docela v pohodě.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 30. 12. 2017 18:13

A porad tady nebo i jinde?
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 30. 12. 2017 18:13

Mello: osmiventil no... nato že tem motor je mírně podčtvercovej a atmosférickej je pružnej dost, samozřejmě při přiměřené dynamice... ale neotravuje škubáním ani když jedeš 50-60 na 5ku,je schpne normálně zrychlovat na 4 z 50km/h... není si na co stěžovat. Tenhle efekt je určitě způsoben z cášti i tou nízkou vahou vozidla....
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kozakm 30. 12. 2017 18:24

MELLO píše:Jo, jo, ve Fabce jako následovníkový mojí Feldy sem se cítil bezpečněji, ale taky stísněněji. Kdyby měla Felda posilovač řízení, ABS, klimatizaci, delší sedáky a opěradla, klidně bych si jí býval nechal ještě dalších 10 let.


Jo, kdyby to bylo uplne jine a moderni auto, taky bych si ji nechal (mel jsem zlutou Color line).
kozakm
Nováček

Odeslat příspěvekod garážmistr 30. 12. 2017 18:42

Dlouhou filcku jsem měl dva roky a 100tis. km. Jízdně to byla hrozná *****, ale jsem za to rád, člověk si ujasní, že takhle opravdu ne a zařídí se podle toho. V létě, v zimě jsem s ní 2x denně jezdil 800 výškových metrů po horských silnicích a v takových podmínkách bylo všechno špatně.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 30. 12. 2017 18:45

pech. píše:Mello: osmiventil no... nato že tem motor je mírně podčtvercovej a atmosférickej je pružnej dost, samozřejmě při přiměřené dynamice... ale neotravuje škubáním ani když jedeš 50-60 na 5ku,je schpne normálně zrychlovat na 4 z 50km/h... není si na co stěžovat. Tenhle efekt je určitě způsoben z cášti i tou nízkou vahou vozidla....

Jako znovu opakuju, jezdil se mi s ní příjemněji, než s předchozí Corollou 55kW. Ta byla 12 ventil a měla 101Nm v 4800ot. Reálně začala zrychlovat až tak okolo 3500ot., ale zato potom táhla až k nějakým 6500ot. Teď se možná někdo bude smát, ale Felda měla 106Nm, vážila skoro stejně, ale těch blbých 5Nm v nižších otáčkách bylo fakt příjemných.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vagi 30. 12. 2017 18:48

Jako, proč ne.
3.0 V6
Vagi
Veterán

Odeslat příspěvekod Nekenieh 30. 12. 2017 18:56

Koukám, že jste za dobu mé nepřítomnosti přesunuli na vrakoviště.
Nekenieh
Štamgast

Odeslat příspěvekod MELLO 30. 12. 2017 19:06

Dej si pohov.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 30. 12. 2017 19:10

Mello: ono ani tak nešlo o těch 5 Nm, jako o to, že 90nm máš už ve 2000ot. 100+ nm od 3000ot. do skoro 5000ot... pak to jde ale rychle dolů, takže přes 5000 to už nemá cenu točit.... proto to bylo příjemnější,protože máš většinu výkonu už ve středních otáčkách, za cenu toho že jsou ty maximální o 1000-1500 nižší a s tím jde ruku v ruce i ten nižší maximální výkon.... ty japonské víceventily jsou hodně lineární, takže sice měl o skoro 10k víc ale v těch malých otáčkách neměl k dispozici většinu momentu jako ten osmiventil, ale třeba jen polovinu.... takže reálně má sice OHV 5Nm navíc maximálně, ale v malých otáčkách jich může mít proti stejně podtočenému víceventilu navrch třeba 20-30Nm...za cenu toho, že ten víceventil si s ním vytře ***** v otáčkách vysokých, kdy má výkon navrch zase on.... ale v tom režimu většina lidí po většinu času nejezdí...
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků