Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
Arnie J píše:všimli jste si na tom videu, jak je ten Kodiak zpřevodovaný? trojka do 130 a čtyřka do 190? to co ***** je? musím zkontrolovat, jestli to mám stejně ... a možná to ani kodiak není, má to nějak jinak malované budíky
Stik3 píše:Insignia bola moj velky favorit, ale nakoniec vypadla. Mozno ak bude nejaka pekna skladovka, tak este pouvazujem.
-- 22. 10. 2017 20:07 --
Na youtube je niekolko crashtestov danychv aut a z nich mi vychadza naj ta xc60. Ale zasa je to generacne stare auto..
To s Mazdou 6 a brzdami som este nepocul. Znie mi to ako dost problem. Casto chodievam Praha - Bratislava a stava sa, ze brzdim z cca 180-190 na kamionovych 96. Asi si skusim tu Mazdu pozicat na cely den a prebehnut.
jurajec píše:Mazda 6 se mi taky libi, ale z pohledu rodinneho vozu ji vytykam jednu zasadni vec : je dost odlehcena. Benzinova 2.5 Revolution Top s provozni hmotnosti 1360kg - nedivim se ze je ridicsky oslavovana, zrychluje dobre, hezky s ni projedete zatacku... Temer v plne palbe mazda vazi jako prumerny vuz nizsi stredni tridy.
Na druhou stranu vemte Superb Combi 2.0 TDI 1600kg , Hyundai Tucson 2.0 CRDI 4x4 dle vybavy 1600 - 1770kg. ...a jezdime v dobe kdy jdou do mody velka auta at uz MPV nebo SUV.
Me by stvalo jezdit za 800tis kc v aute ktery pri primy srazce s nejakym blaznivym ridicem v protismeru prohraje na hmotnost (konkretne s Tucsonem rozdil 400kg !).
jurajec píše:Ale ma to "logiku". Hlavne porovnavat benzin a diesel atd.
jurajec píše:jurajec píše:Fyziku v tomhle pripade neoklamete. Pokud budete jezdit jen na dalnici tak je to fajn vytizene statovky/uzke okresky tem stretum samozrejme nahravaji vice...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků