Ford Focus 1.5 TDCI - poruchovost?

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Reprobate_73 29. 9. 2017 19:53

Ahoj,
rád bych se zkušených zeptal na Ford Focus III, respektive na motor 1.5 TDCI, který od roku 2015 nahradil 1.6 TDCI vyráběný koncernem PSA. Ten neměl zrovna nejlepší pověst a já netuším, zdali je nově přepracovaná 1.5 TDCI stejně náchylná k rychlému zakarbonování motoru v důsledku oddalovaného servisu, jako to bylo u jejího předchůdce.
U nového auta bych to neřešil, ale uvažuji o koupi asi dva roky staré ojetiny s nájezdem do 50.000 km.
Díky za případné reakce :-)
Reprobate_73
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Vagi 29. 9. 2017 20:27

Každý motor se zakarbonuje prodlouženým intervalem výměn oleje...tzn. měnit po max. 15tkm/1 rok a bude to OK.
2.2i 16V - Motul 8100 X-cess 5w40
Vagi
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 29. 9. 2017 20:55

jestli si dnesni naftak kupujes na jizdu po meste, tak cekej problemy.

olej menit co 15, maximalne 20tkm

za 50tkm by se snad nemelo nic moc motoru stat
FFIIIC FL 2,0TDCI 150 kobyl
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Reprobate_73 29. 9. 2017 21:22

Po městě ne, k tomu bude sloužit současné benzínové auto (Ford Focus 1.6), ale je pravda, že na diesel toho najedu hodně málo - okolo 5.000 km za rok.
Jenže chci za autem tahat menší karavan a s benzínovou 1.6 to bylo občas utrpení, proto přemýšlím o naftovém motoru s lepším kroutícím momentem.
Reprobate_73
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod K86 29. 9. 2017 21:26

Blbost. Totální blbost kupovat kvůli tomu takové auto.
K86
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 29. 9. 2017 21:37

Ja si na 5000 rocne naftu koupil
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Reprobate_73 29. 9. 2017 21:40

K86 píše:Blbost. Totální blbost kupovat kvůli tomu takové auto.

OK, rád si nechám poradit, auta nejsou moje silná stránka... :-)
Reprobate_73
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod goes 29. 9. 2017 21:41

Na karavan ber dizl. Ta atmosfera vude utrapena
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 29. 9. 2017 21:41

Reprobate_73 píše:Po městě ne, k tomu bude sloužit současné benzínové auto (Ford Focus 1.6), ale je pravda, že na diesel toho najedu hodně málo - okolo 5.000 km za rok.
Jenže chci za autem tahat menší karavan a s benzínovou 1.6 to bylo občas utrpení, proto přemýšlím o naftovém motoru s lepším kroutícím momentem.

Turbobenzin má krouťák taky, u Fordu 1.6/1.5 EB jasná volba
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 29. 9. 2017 21:42

Akorat to vude zatizene zrat jak krava
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 29. 9. 2017 21:43

Což na těch pár km zas tak neva
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 29. 9. 2017 21:43

To je pravda.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod one-z 29. 9. 2017 21:46

Arnie J píše:Což na těch pár km zas tak neva

+1
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 29. 9. 2017 21:59

tak najede 5tis km rocne, ale jestli to najede dejme tomu na deset studenych startu tak naftu proc ne :D
jestli bude jezdit denne dva km pro rohliky a neohreje motor tak uz bych radeji benzin volil at ma sanci se zahrat i kdyz turbobenziny primovstrikove by to nedali taky...
TCe 120k 205Nm EDC
Jean ViC
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 30. 9. 2017 16:39

Reprobate_73 píše:
K86 píše:Blbost. Totální blbost kupovat kvůli tomu takové auto.

OK, rád si nechám poradit, auta nejsou moje silná stránka... :-)


co je malej karavan? alespon hmotnost by to chtelo znat, dal podminky kde se s tim bude jezdit (jestli staci 1 hnana naprava nebo je lepsi 4x4, ale s tim souvisi i hmotnost karavanu)
Na zatez je obecne lepsi nafta - kroutak a hlavne spotreba pri zatizeni neni tak rozdilna jako u benzinaku pri normalni jizde. Ale na 5000km za rok je to uplne jedno.

Sam za sebe bych naftu na tyto potreby nebral.
FFIIIC FL 2,0TDCI 150 kobyl
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Veterán
Uživatelský avatar

Další stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků

cron