palmexman píše:Za sebe bych se drzel koncernovych aut z duvodu mozneho prodeje a ztraty hodnoty.
_maty_ dava krasnyho civica...ten motor 1.8iVtec nema konkurenci. Moc krasny zvuk, solidni spotreba, nesmrtelnost...nulovy servis. Tam se clovek nemusi bat ani kdyz reknu spatneho zachazeni behem prvnich 20tis km...coz u turba bych se bal.
No ta ztráta hodnoty ....kdysi to platilo na ten koncern, dneska drží hodnotu "dobře" kde co.Záleží na typu auta. Dobře drží cenu dneska už i Hyundai....
Pravda, teď je to hodně o tom, že auta hodně zdražily, ale jinak koncern drží dobře hodnotu hlavně tehdy, když kupuješ nové a jsi fleet a máš super slevu.
Ztráta hodnoty nového auta cca za rok.... zkuste to přepočítat ale kluci na peníze, % jsou o ničem...
Když jedno auto stojí třeba o 80 tkč více ve stejné třídě....no a už jsem se ztrátou někde jinde že.
1. Mini - 16,4 %
2. Land Rover - 17,0 %
3. Toyota - 17,5 %
4. Honda - 17,9 %
5. Volkswagen - 18,3 %
6. Smart - 18,6 %
7. Jeep - 18,8 %
8. Audi - 19,5 %
9. Seat - 19,6 %
10. Škoda - 20,3 %
11. Nissan - 20,3 %
12. Mercedes - 20,6 %
13. Kia - 20,8 %
14. Suzuki - 21,0 %
15. Mitsubishi - 21,3 %
16. BMW - 21,5 %
17. Mazda - 21,5 %
18. Ford - 21,8 %
19. Lexus - 22,1 %
20. Subaru - 22,3 %
21. Fiat - 22,3 %
22. Volvo - 22,4 %
23. Citroen - 22,5 %
24. Hyundai - 23,2 %
25. Jaguar - 23,2 %
26. Peugeot - 23,2 %
27. Vauxhall - 23,5 %
28. SsangYong - 23,5 %
29. Perodua - 24,6 %
30. Renault - 24,7 %
31. Alfa Romeo - 24,8 %
32. Proton - 26,1 %
33. Chevrolet - 26,3 %
34. Chrysler - 26,60 %
-- 26. 7. 2017 00:23 --_maty_ píše:Jinak puvodni cena kiwi sport byla kolem 450kkc
Civic drží cenu dobře a hlavně, bó je jich málo, člověk ho rychle prodá a i o tom to je. K čemu je a Maty potvrdí, že třeba Octavia drží cenu, když v inzerátech jich je dalších 600 pcs....pokud člověk nemá nějakou voňafku, nebo zajimavou motorizaci, tak se to může prodávat klidně rok a kdo nemá čas, tak jde pod cenu a vlastně prodělá.Takže i o tomhle to je....