od mfilip 27. 8. 2019 13:58
Tak jsem byl dnes na emisich+stk, 1, prohlidka po 4 letech, auto je r.v.2015, moje prvni s dieselem. Vcera se mi vypaloval DPF, po 600km, rikam si, tak dnes je ta spravna chvile, nebude problem.
Po 90min cekani jsem se dostal na radu, cekani bylo zpusobeno neohlasenou kontrolou z uradu. Tak mi auto nafotili, napojeli vyfuk na rouru,pak cidlo do fyfuku, proslapne plyn do plna 1x, 2x, 3x, 4x, krouti hlavou a prej problem s DPF.
Hodnota kourivosti 1,5, mela by byt do 0,25. Takze bud do servisu na rizenou regenerace nebo zkusit projet 20-30km ve 4000-4500ot a pustit plyn a pak zase kotel. Najel jsem teda takto 40km pro jistotu, vetsinou na 3., rvalo mi to srdce, jak ten motor rval, ale po opakovane emisni zkousce uz hodnoty byly ok, za coz jsem vazne rad.
Posledni 3 nadrze mam na naftu od Benziny a MOL+VIF, + Motul DPF cleaner na posledni nadrz a to jsem si myslel, ze nebude zadny problem. Pomohlo jen vypraseni pavucin. Aspon ze tak.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral