Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
mfilip píše:Dneska cesta z prace za 5.3 misto za 4.2.
Se asi vypaloval ten slavny DPF. Kdyz jsem si vsimnul, ze to nejak zere moc, asi o +1-2l, tak jsem podradil, abych jel nad 2 000ot, prestoze to furt radilo at preradim na vyssi stupen. Trvalo to asi 12km. Je ten postup ok?
Lacomme píše:Současné DPF se dokáží vypalovat i při stojícím autě na zvýšený volnoběh, možná to není to pravé ořechové, ale nemusíš pak řešit čekání na semaforech.
Samotné vypálení trvá cca 10 minut. O životnost filtru bych se u nového auta nebál, pokud měníš pravidelně olej a nejezdíš imrvére poskoky 1 km za *****.
orgasmic píše:Vsak on nam to tady jednou napise, ze byl kokot a mel nas poslechnout, ale ze si tu naftu proste musel vyzkouset
Lacomme píše:Jde to poznat podle hrubsiho zvuku (ala ladeny vyfuk), ma to jeste ospalejsi reakce motoru, bezi Sahara, okamzita spotreba je vyssi, kolem auta je divny smrad a pokud pujdes oliznout tlumic vyfuku, tak si spalis hubu
Kontrolku to ma, ale ta se zobrazuje v pripade ze je neco spatne - typicky ten filtr je zacpany tak moc, ze to musis okamzite renegerovat nebo v pripade ze prerusis nekolik (5?) regeneraci po sobe.
Slawall píše:mfilip: myslim, ze by mohlo jit nastavit, ze pri vypalovani se ti treba rozsviti nejake kontrolka v aute nebo nejake tlacitko..nekdo to mel tusim na tlacitku vyhrivani zadniho skla.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků