"Průběh testu
Za 60 hodin se 800krát zopakuje cyklus simulující
městský provoz vozidla. Zatížení se pohybuje
od 10 do 35 N.m, otáčky od 1000 do 3000 ot./min. Proč
daná metodika využívá jen 18 procent z maximálního
točivého momentu? Právě proto, že při nízké zátěži je
tvorba karbonových úsad nejvyšší."
Takže takovej zvýšenej volnoběh. 60 hodin při průměrce cca 33,3km/h znamená 2000 km ujetých tímto zoufalým způsobem.
Nikdo ovšem netestoval, jak je to s úsadami, pokud někdo používá auto normálním způsobem. Tedy co se stane, když po 60 hodinách tohoto provozu bez aditiv vezmete auto na dálnici, nebo konečně vyjedete nějakej delší kopec na okresce s plynem na podlaze. Mně to přijde méně pracné a levnější než se prdět s nějakýma lahvičkama.
Kdo měl kdy nějaký dvoutakt ví, jak mu citelně prospělo když se po městském provozu pořádně zahřál a protáhl.
Zjednodušeně řečeno, mfilip aditivovat musí, ostatní ne.
Ty fotky ventilů THP a TSI svědčí o katastrofální úrovni práce vývojářů těchto motorů. Buď měli předepsat specielní palivo
, nebo to vůbec nepouštět do provozu. Možnou obhajobou budiž, že jsou to Němci (to samo stačí
), kteří si provoz auta bez jízdy po dálnici neumí představit. A na jízdu na volnoběh po městě si koupí 2,0 TSI jenom blbec a tomu patří když se to podělá.