mfilip vybírá vůz po OII RS

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod mfilip 23. 5. 2017 20:11

Ja zase nemam predstavu, ze bz meli takove testy delat kazdy tyden.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slawall 23. 5. 2017 20:50

Glider ale ty na tom mas jeste sroubovaci vicko...
Slawall
Vošický lover
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 23. 5. 2017 20:54

já mám už pár let plechovku 0.5L VIF, takže když ji spotřebuju, pěkně v klidu doma ji zase z 5L kanystru doplním a furt dokola...
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod orgasmic 23. 5. 2017 21:36

Hele úchyláci...to tam ten VIF lejete proč? :D
NEevlim, tedy jsem.
orgasmic
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 24. 5. 2017 08:14

Drive jsem taky slapal jen na vodu, ted musim priznat, ze terpve az kdyz si pridavam horcik, tak nemivam problemy s krecemi.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m.a.x.i.m.u.s 24. 5. 2017 08:28

A za kolik šlapeš? Kunčaftů máš dostatek?
m.a.x.i.m.u.s
Potížista
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 24. 5. 2017 08:36

To bych asi napsal "za vodu" :D
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nekenieh 24. 5. 2017 08:38

"Průběh testu
Za 60 hodin se 800krát zopakuje cyklus simulující
městský provoz vozidla. Zatížení se pohybuje
od 10 do 35 N.m, otáčky od 1000 do 3000 ot./min. Proč
daná metodika využívá jen 18 procent z maximálního
točivého momentu? Právě proto, že při nízké zátěži je
tvorba karbonových úsad nejvyšší."
Takže takovej zvýšenej volnoběh. 60 hodin při průměrce cca 33,3km/h znamená 2000 km ujetých tímto zoufalým způsobem.
Nikdo ovšem netestoval, jak je to s úsadami, pokud někdo používá auto normálním způsobem. Tedy co se stane, když po 60 hodinách tohoto provozu bez aditiv vezmete auto na dálnici, nebo konečně vyjedete nějakej delší kopec na okresce s plynem na podlaze. Mně to přijde méně pracné a levnější než se prdět s nějakýma lahvičkama.
Kdo měl kdy nějaký dvoutakt ví, jak mu citelně prospělo když se po městském provozu pořádně zahřál a protáhl.
Zjednodušeně řečeno, mfilip aditivovat musí, ostatní ne. :-D

Ty fotky ventilů THP a TSI svědčí o katastrofální úrovni práce vývojářů těchto motorů. Buď měli předepsat specielní palivo :D , nebo to vůbec nepouštět do provozu. Možnou obhajobou budiž, že jsou to Němci (to samo stačí :-D ), kteří si provoz auta bez jízdy po dálnici neumí představit. A na jízdu na volnoběh po městě si koupí 2,0 TSI jenom blbec a tomu patří když se to podělá.
Naposledy upravil Nekenieh dne 24. 5. 2017 08:47, celkově upraveno 2
Nekenieh
Štamgast

Odeslat příspěvekod mfilip 24. 5. 2017 08:40

Ja samozrejme nepoznam, jestli s VIF prisla nejaka zmena v projevu motoru.
Podobnym testum, ale celkem verim a nemyslim, ze by byly cinknute. SM dela i testy paliv a nema problem napriklad zverejnit, ze ONO benzin ma naprosto shodne slozeni, jako Fuelsave 95. Pri 5l baleni stoji aditivace cca 20h na litr, takze neni co resit.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 24. 5. 2017 08:44

Mňa by zaujímalo porovnanie millera a vifu. To som nikde nenašiel (iba pre naftu). Všeobecne sa hovorí, že vif je lepší. Len či naozaj :hm Prvých 15t som dával millera a teraz ďalších 11t dávam vifa, rozdiel som nespozoroval,to nemám šancu. Len tak nejako verím, že to tomu motoru trochu pomáha.
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slawall 24. 5. 2017 08:49

Aditivum poznas po prvni aplikaci kdyz uz ma motor neco najeto..jak jsem ho poprve nalil do Meganu byla to zmena jako prase, co se tyce zvukoveho projevu motoru.

TO porovnani by me taky zajimalo, co je lepsi, jestli Miller nebo VIF..od Millera jsem ted akorat pouzil jednorazovy cistic vstriku.

brasci nasel bys to porovnani vif x Miller?
Slawall
Vošický lover
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 24. 5. 2017 08:53

No hej do motora čo má niečo za sebou môže byť. Ja to dávam od novosti, akurát prvé tankovanie bolo bez.

Skúsim. Viem, že som raz hladal pre benzín a našiel som pre naftu.
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slawall 24. 5. 2017 08:54

U toho noveho to asi tak nepoznas, spise nenastane casem to zhorseni jako u neaditivovaneho motoru.
Slawall
Vošický lover
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 24. 5. 2017 08:56

Tak tu to máš:
Obrázek
Obrázek
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slawall 24. 5. 2017 08:56

DIk
Slawall
Vošický lover
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků