Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
Georg.dt píše:96 kW (130k) verze má 6-ti kvalt, ale jak bude užraný je otázka. Zatím je pouze tenhle jeden http://www.spritmonitor.de/en/detail/705597.html
sniper76 píše:No já taky zvažoval mezi benzínem PSA a benzínem od VW. Nechtěl jsem dělat testovače proto jsem sáhl po VW který se vrátil k řemenům.
http://www.auto.cz/technika-mokry-rozvodovy-remen-85809
Georg.dt píše:96 kW (130k) verze má 6-ti kvalt, ale jak bude užraný je otázka. Zatím je pouze tenhle jeden http://www.spritmonitor.de/en/detail/705597.html
D1.8T píše:1.2 Pure Tech je i s řemenem v olejový lázni relativně konveční motor. Oproti němu je EA211 v Sportsvanu malá motorová revoluce. Aneb abys nebyl testovač PSA, koupil sis od VW největší novinku v motorech za posledních 50 let.
Mr.Semtex píše:D1.8T píše:1.2 Pure Tech je i s řemenem v olejový lázni relativně konveční motor. Oproti němu je EA211 v Sportsvanu malá motorová revoluce. Aneb abys nebyl testovač PSA, koupil sis od VW největší novinku v motorech za posledních 50 let.
A že se jim v poslední době těch "spolehlivých" novinek pár povedlo..
sniper76 píše:Pokud je jediná novinka modulární platforma tak to potom jo. Spousty malých "vylepšení" znám (ojnice, klikovka...). Mohl by sem někdo postnout co všechno se vylepšilo? Tím samozřejmě nemyslím, že celý motor je jiný. Nezajímají mě info o sklonu motoru, chlazení svodů aj všeobecně známé.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků