glider píše:one-z píše:Proč je 96kW nebezbečnej motor?
jak člověk vytočí benzin, tak je hned vrah malých dětí
v zaklade ma 96kW velmi tragicky priebeh, kde dole nic nic, v 1900rpm to vyleti a potom umre..nic prijemne co sa tyka ovladatelnosti a pouzitelnosti
a to s vrahom poznam a celkom si to uzivam, najlepsie rozbeh okolo zastavky, 1plny, 2plny a vsetci pozraju ako na vrahaArnie J píše:technická, co má stoupání společného s trakcí?
ta ten autobusak moc vytocil?
tak skus ist kopec s lahkym motorom napredku a s naftou (najlepsie v zime)
Tak to je o zvyku bych řek, jestli se vyplatí hodit vyšší kvalt nebo točit dál
Právě znám to moc dobře, když chci dynamiku podobnou tribitovi od 1,4 74, tak při prvním podřazení za dva na výjezdu z obce se někdo ozve, pokud nejedu sám, ve městě všichni čumí. Pokud je hlasitější vejfuk jako byl na Deltě, tak před předjížděním už ví, že bude nějaká akce a víc se mi stávalo, že mi zrychlovali.
Zimu mám na mysli, v zimě to tam ještě neznám, ale ta silnice už byla párkrát i uzavřena..
-- 5. 7. 2015 15:51 --
D1.8T: ttj, já si říkal, jestli to třeba není jen o jiném turbu. Tak to trakce špatná nebude, když s tím funguješ ok v horách, jen bych se musel naučit RWD, nikdy jsem s tím nejel
Podobný průběh asi jako 2,2 tdci 114, ta brala taky hodně odspoda, tohle mi nijak zásadně nevadí, skoro vše jsem najezdil na TD motorech a už si zvykl. Navíc remap většinou ten vršek dost vylepší. FRS co máte doma je serie tedy? Čip ste nezkoušeli, jestli by to nebylo lepší?
jj, ona ta radost kolikrát není ani o rychlosti, když si občas sjedu benzinem s hezkým zvukem a rychlou reakcí na plynu, tak jsem vysmátej za chvíli jak lečo Ale aby mi to dělalo radost každý den, pořád, tak to musí mít i silnější spodek.
Ibizy s 96kW jsou celkem běžně od 70 tis, třeba:
http://auto.bazos.cz/inzerat/48578304/S ... Z-96kw.php
cupry se 118kW jsou lehce přes 100, kolem 120, rozdíl značný, ale mělo by to být v podstatě hotové auto s velkým IC, lepším turbem atd. Brzdy mají některé 4 pístkové AP racing, ale to bude asi ještě ty dražší, jinak průměr 312, otázka jestli bych to využil, když teď mám na stejnou hmotnost 256 a přijde mi to ok
No zní to slibně, já teď jezdím tím čím jezdím, chtěl jsem se naučit meziplyn do brzdy a místo toho jsem ho přestal používat úplně