První auto (diesel) do 60 000Kč

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod K86 1. 3. 2015 14:21

vihor píše:Diesel do 60000 Kč jedině bez přímovstřiku. U moderních přímovstřikových motorů HDI, JTD, atd. je potřeba si připravit zhruba stejnou částku jako je pořizovací cena na následný servis během zhruba příštího roku, tj. repase vstřiků, filtry, olej, rozvody, atd. Za 60000 Kč doporučuji koupit levné jednoduché benzínové auto s dostatkem náhradních dílů na vraktovištích a z druhovýroby. Pokud tedy neplánuješ investovat do toho zhruba dalších 100 tisíc Kč v následujících cca 2 letech, tj. repase vstřiků, rozvody, olej, filtry, kladky, řemenice, čepy, podávací čerpadlo, pneumatiky, brzdy, alternátor, klima, atd. atd. Pak už se ale vyplatí uvažovat o něčem typu Dacia Sandero. Protože údržba ojetiny je drahá.


:lol:
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Neurotic 1. 3. 2015 18:54

vihor píše:Diesel do 60000 Kč jedině bez přímovstřiku. U moderních přímovstřikových motorů HDI, JTD, atd. je potřeba si připravit zhruba stejnou částku jako je pořizovací cena na následný servis během zhruba příštího roku, tj. repase vstřiků, filtry, olej, rozvody, atd. Za 60000 Kč doporučuji koupit levné jednoduché benzínové auto s dostatkem náhradních dílů na vraktovištích a z druhovýroby. Pokud tedy neplánuješ investovat do toho zhruba dalších 100 tisíc Kč v následujících cca 2 letech, tj. repase vstřiků, rozvody, olej, filtry, kladky, řemenice, čepy, podávací čerpadlo, pneumatiky, brzdy, alternátor, klima, atd. atd. Pak už se ale vyplatí uvažovat o něčem typu Dacia Sandero. Protože údržba ojetiny je drahá.

:D podle tohohle by muselo být na silnicích prázdno, protože by všechny diesly stály před servisem a čekaly až se na ně dostane řada, prípadně někde na parkovišti protože by majitel neměl na servis a nebo jsi popisoval BMW 740d :hm

za 100tis jsou vstřiky, čerpadlo, dvouhmota i turbo a možná ještě zbyde :-P

-- 1. 3. 2015 18:55 --

ten zbytek má i atmo benzín a kdyžtak může koupit auto bez klimy
Neurotic
Štamgast

Odeslat příspěvekod tombas 1. 3. 2015 20:21

Nejsem žádný ekoterorista, ale starý diesel je rozhodně katastrofa pro životní prostředí i zdraví lidí. A nejen starý diesel, ale každý diesel. Zrovna v pátek jsem jel za relativně moderní (cca 8 let starou) audinou a ta vytvářela tak dokonalou kouřovou clonu, že viditelnost byla sotva pár metrů, takže jediná možnost byla ji předjet, i za cenu porušení předpisů.
A to není jediný případ, setkávám se s tím až nepříjemně často, bez ohledu na značku auta.

Takhle tedy opravdu NE! soudruzi z emisní stanice a STK.

Pokud jde o dotaz, tak starou plečku za 60 rozhodně v benzínu.
tombas
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 1. 3. 2015 20:25

Teďka nezávisle vyzkoumali, že přímovstřikové benzíny produkují ještě menší částice, než diesel.
Mondeo MK4 1.6eb, Mitsu Eclipse Cross 1.5T Mivec Intense
p:Mondeo MK3 fl 2.0i Viva, Kiwi 8G ufo 1.8 i-vtec Sport, GrandCaravan mkV 3.3i V6 SE, Corolla mkXI 1.4 vvti, Fabia mkI 1.4 mpi
"D1.8T: Koupil dvoulitr a jezdí s ním jako s dvoulitrem."
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Filo0 1. 3. 2015 20:25

A tuším že 100x nebezpečnejšie pre zdravie? Či také niečo :hm
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
220 CDi, 170PS, 400Nm - W204 navždy bokom <3
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Filo0
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tombas 1. 3. 2015 20:50

Jelass píše:Teďka nezávisle vyzkoumali, že přímovstřikové benzíny produkují ještě menší částice, než diesel.

No to je taky průser jak mraky, prostě z bláta do louže. Zase na to vymyslí nějaký stupidní filtr, který se bude po 30 tis. km měnit za 30 tis. Kč

Naštěstí u 10 let starého benzínového motoru to ještě nehrozí, takže asi nejlepší volba pro ojeté auto.
tombas
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pufko 1. 3. 2015 20:51

Ano tie menšie časticé produkuje priamovstrekový benzín, teda všetky TSI, FSI, GDI, nové brambory a kopec dalších.
Ale tých škodlivín sa to bude týkať až vtedy ak začnú ludia vyrezávať katalyzátory a podobne ako je tomu u majitelov kachiel v prípade FAP/DPF, inak FAP/DPF sa chystá aj pre benzín
pufko
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod vihor 1. 3. 2015 21:32

K86 píše:
vihor píše:Diesel do 60000 Kč jedině bez přímovstřiku. U moderních přímovstřikových motorů HDI, JTD, atd. je potřeba si připravit zhruba stejnou částku jako je pořizovací cena na následný servis během zhruba příštího roku, tj. repase vstřiků, filtry, olej, rozvody, atd. Za 60000 Kč doporučuji koupit levné jednoduché benzínové auto s dostatkem náhradních dílů na vraktovištích a z druhovýroby. Pokud tedy neplánuješ investovat do toho zhruba dalších 100 tisíc Kč v následujících cca 2 letech, tj. repase vstřiků, rozvody, olej, filtry, kladky, řemenice, čepy, podávací čerpadlo, pneumatiky, brzdy, alternátor, klima, atd. atd. Pak už se ale vyplatí uvažovat o něčem typu Dacia Sandero. Protože údržba ojetiny je drahá.


:lol:


Hm, no já s tím mám právě osobní zkušenost v podobě Peugeot 406 2.0 HDi. Také koupeno za cca 60 tisíc Kč u autorizovaného prodejce. No a za další 2 roky jsem do toho právě těch 100 tisíc Kč za servis už asi dal. Pravda, to auto hodně jezdí a vydělává, takže jsem s ním za tu dobu najel cca 100 tisíc km, čili servisní náklady vychází na asi 1 Kč/km. Teď mě čeká výměna spojky se setrvačníkem, čili zase investice minimálně 15000 Kč.
vihor
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Filo0 1. 3. 2015 21:34

Tak to si kúpil francúza, to je rozdiel :-))
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
220 CDi, 170PS, 400Nm - W204 navždy bokom <3
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Filo0
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 1. 3. 2015 21:38

1kč/km je normální náklad na ojetinu.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Major Kure 1. 3. 2015 21:41

pfff, kecy
[quote="goes"] je to postaveno na mych znalostech o vsem[/quote]
[quote="antracit"]Já jsem se ještě nezmýlil.[/quote]
[quote="maincoonsback"]V zásadě je můj názor na tuto věc správný.[/quote]
[quote="goes"]Major ma pravdu[/quote]
[quote="goes"]Mam ho rad.[/quote] (Majora)
Major Kure
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PeTr7650 1. 3. 2015 21:46

Ja mam starej primovstrikovej dyzl a aktualne mam servisni naklady pod 0,5 kc a stale to klesa . .
Слава Україні!
PeTr7650
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 1. 3. 2015 22:40

D1.8T píše:1kč/km je normální náklad na ojetinu.

Po zapocteni vseho ani nahodou.
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod puk123 2. 3. 2015 08:00

Jelass píše:Teďka nezávisle vyzkoumali, že přímovstřikové benzíny produkují ještě menší částice, než diesel.

Saze vs. fotony?
puk123
Veterán

Odeslat příspěvekod K86 2. 3. 2015 08:47

vihor píše:
K86 píše:
vihor píše:Diesel do 60000 Kč jedině bez přímovstřiku. U moderních přímovstřikových motorů HDI, JTD, atd. je potřeba si připravit zhruba stejnou částku jako je pořizovací cena na následný servis během zhruba příštího roku, tj. repase vstřiků, filtry, olej, rozvody, atd. Za 60000 Kč doporučuji koupit levné jednoduché benzínové auto s dostatkem náhradních dílů na vraktovištích a z druhovýroby. Pokud tedy neplánuješ investovat do toho zhruba dalších 100 tisíc Kč v následujících cca 2 letech, tj. repase vstřiků, rozvody, olej, filtry, kladky, řemenice, čepy, podávací čerpadlo, pneumatiky, brzdy, alternátor, klima, atd. atd. Pak už se ale vyplatí uvažovat o něčem typu Dacia Sandero. Protože údržba ojetiny je drahá.


:lol:


Hm, no já s tím mám právě osobní zkušenost v podobě Peugeot 406 2.0 HDi. Také koupeno za cca 60 tisíc Kč u autorizovaného prodejce. No a za další 2 roky jsem do toho právě těch 100 tisíc Kč za servis už asi dal. Pravda, to auto hodně jezdí a vydělává, takže jsem s ním za tu dobu najel cca 100 tisíc km, čili servisní náklady vychází na asi 1 Kč/km. Teď mě čeká výměna spojky se setrvačníkem, čili zase investice minimálně 15000 Kč.


na 50tkm za rok koupit ojetinu za 60 a divis se nakladum? tomu co jsi na tom opravoval, tos teda koupil peknej vergl :D
Krome repase vstriku veschno muze potkat i benzinak

-- 2. 3. 2015 08:47 --

D1.8T píše:1kč/km je normální náklad na ojetinu.


to spis ne, to je tak dvojnasobna hodnota podle me
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků