Správný fanda je magor.
Dobrý magor je i ten s Corollou na youtube. Zřejmě chtěl auto na prázdniy. Asi ho nešetřil, ale taky nechtěl někde za hranicema stát v servisu. Možná právě takového hledáš.
Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
maincoonsback píše:http://www.fiatdily.cz/fiat-marea-16-16v/motor-a-jeho-casti-motor/
No mne to jako raketa nepřijde. Není to sice nový motor, ale při troše opatrnosti a odborné montáže by to snad fungovat mohlo. Výměna motoru kolik? 7000 ?
To zase taková raketa není, jak tak na to koukám do desítky by to šlo asi zprovoznit v pohodě. Docela sem byl překvapený, jak se dají celkem levně díly na tato auta už koupit.
...je to jen taková připomínka. Samozřejmě dělat teď GO z nových dílů je renaultovina.
puk123 píše:No, já bych nebyl správným páníčkem pro takového mazlíka. Dokázal bych si představit druh lidí, pro které by to šlo. Když si představím, že nějaký nový trapid je třeba za 300k, nezdá se mi cena nijak vysoká.
marvy píše:maincoonsback píše:http://www.fiatdily.cz/fiat-marea-16-16v/motor-a-jeho-casti-motor/
No mne to jako raketa nepřijde. Není to sice nový motor, ale při troše opatrnosti a odborné montáže by to snad fungovat mohlo. Výměna motoru kolik? 7000 ?
To zase taková raketa není, jak tak na to koukám do desítky by to šlo asi zprovoznit v pohodě. Docela sem byl překvapený, jak se dají celkem levně díly na tato auta už koupit.
...je to jen taková připomínka. Samozřejmě dělat teď GO z nových dílů je renaultovina.
maXX_CZ píše:Kdyby bylo na stilo, je to idealni. Az na tu elektriku solidni auto. 1,6 muzu doporucit. Sice to trochu vic zere ale jede slusne.
kybork23 píše:
vždyť za těch 45 tisícků koupíš to same, jen motor bude vrčet o troch líp možná. Oprav marenu a šetři
maincoonsback píše:Jelass píše:V5?
Ano . Jedná se o 5-válcový dvoulitr se 4vent. technikou...
V dobrém stavu už není snad ani jedno, páč už to mají mladí kluci vylítané a nutnost vytahovat motor, když chceš dělat rozvody, taky není žádné terno. Povídačky o tom, že to někteří umí i bez vytažení bych nechal stranou, každý SPECIALISTU nemá.
Brava má aspoň výhodu toho, že je na rozdíl do Bravo I hodně prostorná.
Mimoto, v odkaze sem tam dal auto s najetými 40 tis. km, která má sice nějaký ten provozní šrám, ale jinak vypadá, že by 4 roky dát jako překlenovák mohla. A konec konců ta s 80 tis. km, taky nevypadá zle. Bravy z principu táhly usedlejší lidi, než sportovněji vyhlížející Bravo.
A můžeš si tady Pajjoune pisat co je ti libo, u tebe sem si už na to tak nějak zvykl. Doufám, že i ksyž napíšu, že seš milý a příjemný hoch, že tomu budeš z principu jako to tele oponovat.
marvy píše:Tady jedna Corolla. Kluk by mohl jít z fleku do Autosalonu na Primu. Předvádí se on nebo dělá recenzi na auto.
https://www.youtube.com/watch?v=-9gzQWpuyAk
Cituju jednoho,ten mě vystrašil:
"240k je tak akorát na to udělat komplet rozvody a když už tak i spojku, všechny kapaliny včetně chladicí a jsi v tom za cca 50 tisíc. Navíc motor může brát olej a to je dalších minimálně dvacet za opravu. Takže jestli ti ho dají zadarmo, tak do toho to výše nasypes a bude to opět velmi spolehlivé auto.''
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků