Zdravim, riesim kupu noveho MPV, pisal som tu aj v samostatnej teme. Boli sme sa pozriet na viacero aut a zatial sa nam najviac pozdava Seat Alhambra. Pre maly rocny najazd a caste jazdy po meste prichadza do uvahy len benzin. Vsade ale citam o poruchach rozvodov pri motoroch TSI, niektore skoncili vymenou motora pri 40-70.000 km, co u mna vychadza niekde po skonceni 4 rocnej zaruky, preto by som vas chcel poziadat o nazor na motory 1,4 a 2.0 TSI v kombinacii s prevodovkou DSG, ci uz boli zavady casom odstranene, pripadne ci sa tymto motorom v novom aute uplne vyhnut
Staci to, uz skoro 2 roky je to uplne ok... dvaja kamarati kupovali retazove 1.2 TSI za posledny rok tak som to zistoval u garancnych technikov a uz davno nie su ziadne problemy, hovoria ze teraz by mal byt "stary" TSI so zosilnenou retazou spolahlivejsi ako novy TSI.
Hm, takze pred necelymi 2 rokmi zosilnili retaz a technici tvrdia, ze uz DAVNO nie su ziadne problemy, ze? To musis vidiet aj ty, ze si napisal blbost, resp si podal, ako ti to dali, ale vobec si sa nad tym nezamyslel. Po akom case sa to srali tie stare TSI? Zhruba po 2-4 rokoch, nie? Tak to si este chvilu budes musiet pockat a ti tvojici technici tiez, kym budete moct tvrdit, ze uz je to ok